Кафедра "Загальна фармація"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64924
Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/medicine/uk/zagalnoyi-farmatsii
Кафедра "Загальна фармація" заснована в 2021 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового медичного інституту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серед пріоритетних напрямків роботи кафедри – впровадження та удосконалення, разом із партнерами на виробничих базах, сучасних фармацевтично-виробничих технологій.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора наук: 1 – фармацевтичних, 1 – біологічних; 4 кандидата фармацевтичних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ IL-1ra stabilizes the thiol-disulfide system in the brain tissues of rats with experimental diabetes(Національний фармацевтичний університет, 2017) Suprun, Elina; Tereshenko, Sergei; Piminov, Alexander; Velikiy, Dmitriy; Tsubanova, Natalia; Lukienko, Olga; Kornienko, ValentinaEffect of piracetam, thiocetam and interleukin-1 receptor antagonist (IL-1 ra) (7.5 mg/kg) on the values of thiol-disulfide system (TDS) and protein oxidative modification (POM) was studied based on the rat alloxan diabetes model. It is established that post-ischemic damage to brain tissue of the experimental animals was followed by multidirectional thiol-disulfide imbalance (increase in levels of oxidized forms of glutathione and thiols on the background of sharp decrease in their reduced forms), decreased activity of TDS enzymes (glutathione peroxidase and glutathione reductase) and increased level of POM markers - APhH and KhH. It is proved that course introduction of piracetam, thiocetam and IL-1ra was beneficial in stabilizing TDS and POM values, normalizing activity of glutathione peroxidase and glutathione reductase, with maximum activity noted for IL-1ra.Документ Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації(2018) Пімінов, О. Ф.; Великий, Дмитро Львович; Огарь, С. В.; Шульга, Л. І.; Лукієнко, О. В.Сучасний фармацевтичний сектор галузі охорони здоров’я динамічно розвивається і потребує кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які здатні до безперервного професійного розвитку. Це завдання успішно вирішує Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету (ІПКСФ НФаУ) та забезпечує потребу безперервного післядипломного навчання працівників фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я від первинної спеціалізації (інтернатури) та під час подальшого професійного розвитку протягом усього періоду фармацевтичної діяльності. Мета: узагальнення досвіду використання в освітньому процесі ІПКСФ сучасних технологій навчання та інноваційних підходів, що застосовуються в освіті дорослих людей. Результати. Безперервний процес інновацій, нині притаманний усім сферам діяльності, динамізує ринок праці і вимагає від спеціаліста фармації здатності у найкоротші терміни адаптуватися до змін соціально-економічного середовища та готовності розвивати фахові компетентності упродовж професійного життя. ІПКСФ, відповідно до сучасних викликів, оновлює свою освітню платформу, яка відображає основні види діяльності з реалізацією світових тенденцій розвитку вищої фармацевтичної освіти. Застосування інноваційних технологій обумовлено специфікою післядипломної освіти, що здійснюється у швидкооновлюваному інформаційному просторі. Викладачі системи післядипломної освіти мають максимально використовувати інтерактивні методи, спрямовані на активізацію уваги слухачів до навчального матеріалу та критичного мислення. Висновки. Сучасний безперервний професійний розвиток працівників фармацевтичного сектора охорони здоров’я неможливий без освоєння й упровадження інноваційних форм освіти. Сьогодні для України актуальною і реально можливою є реалізація освітньої моделі «освіта потягом життя», що вимагає підтримки та розвитку підсистем цієї моделі: неформальної та інформальної освіти, онлайн-освіти, інших моделей навчання, які відповідають сучасним освітнім потребам завдяки широкому запровадженню освітніх інновацій.Документ Аналітичний огляд проведення ліцензійних іспитів в зарубіжних країнах та в Україні(Національний фармацевтичний університет, 2018) Пімінов, О. Ф.; Великий, Дмитро Львович; Огарь, С. В.; Глущенко, А. В.; Шульга, Л. І.Система ліцензійних інтегрованих тестових іспитів є комплексом засобів стандартизованої діагностики рівня професійної компетентності, що введена в Україні як форма незалежного оцінювання здобувачів вищої освіти за галуззю знань «Охорона здоров’я». Метою роботи є вивчення та узагальнення досвіду зарубіжних країн у проведенні ліцензійних іспитів, їх місії, умов, структури та регламенту проведення, а також розгляд запровадження системи ліцензійних іспитів в Україні. Результати. Проаналізована система ліцензійних іспитів у країнах: США, Канаді, Великій Британії, Чехії, Польщі; визначено, що Канада та Чехія мають у структурі іспиту практичну і теоретичну частини і необмежений час на його складання; США, Велика Британія та Польща ліцензійним іспитом визначають компетентності для вирішення практичних питань фармації. Проведення ліцензійних іспитів покладене на національні ради з фармації або фармацевтичні асоціації. Ліцензійний іспит в Україні містить три складові: «Крок 1 Фармація» – проводиться з фундаментальних дисциплін, вимірює показники якості базової вищої освіти, «Крок 2 Фармація» – є частиною Державної атестації і визначає показники якості фахової складової вищої освіти та «Крок 3 Фармація» – базується на програмі підготовки в інтернатурі і встановлює рівень професійної компетентності провізора-інтерна. Відрізняється і критерій складання: у США та Канаді результат «склав» визначається на рівні 50 % правильних відповідей, а у Великій Британії та Польщі становить 55 % і 56 % відповідно, в Україні становить 60,5 % для «Крок 1, 2 Фармація» та 70,5 % для «Крок 3 Фармація». Висновки. Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень, використовується у багатьох країнах світу і належить до основних понять педагогічної діагностики. Крім того, загальнодержавний ліцензійний тестовий іспит для майбутніх фармацевтів у жодній країні на етапі додипломного навчання не проводиться; в Україні «Крок 1 Фармація» студенти складають після закінчення 3-го курсу, та «Крок 2 Фармація» на 5-му курсі у структурі державної атестації; за кордоном ліцензійні іспити проводяться профільними структурами, як правило, фармацевтичними асоціаціями або радами, в Україні – Центром тестування при Міністерстві охорони здоров’я; закордонні фахівці зазвичай мають один ліцензійний іспит, в Україні їх проводиться три впродовж всього терміну навчання.Документ Питання товарознавства на циклах підвищення кваліфікації спеціалістів фармації(Національний фармацевтичний університет, 2019) Шульга, Л. І.; Ролік-Аттіа, С. М.; Шевченко, В. О.; Великий, Дмитро Львович