Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2023. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71115
Переглянути
Документ Дослідження специфічних чинників готельних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаповал, Віктор Станіславович; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Особливості маркетингу в туристичній галузі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Є. А.; Шеін, О. С.; Косенко, Софія АндріївнаДокумент Формування маркетингової політики туристичного агенства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Нечепоренко, Денис Анатолійович; Крамськой, О. Ю.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Особливості інтеграції маркетингової комунікаційної політики з системою стратегічного управління підприємством(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кривомлін, В. В.Документ Пріоритети сталого розвитку туризму у повоєнному відновленні індустрії гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Носирєв, Олександр ОлександровичДокумент Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(2023)Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії маркетингу, туризму та сфери гостинності.Документ Аспекти використання нетрадиційної жирової сировини для інноваційних кулінарних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назаренко, Марина Володимірівна; Куниця, Катерина ВікторівнаДокумент Продукти переробки насіння ріпаку в технології кондитерських виробів із цукрового тіста(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Копейченко, Євген Андрійович; Куниця, Катерина ВікторівнаДокумент Маркетингові стратегії просування національного туристичного бренду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Носирєв, Олександр Олександрович; Загребенєв, Д. В.; Путятіна, С. Б.Документ Управління брендом в готельному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Лялько, Кирило АндрійовичДокумент Роль держави в регулюванні попиту на ринку туристичних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шеін, Євген Сергійович; Шеін, О. С.; Перерва, Петро ГригоровичПублікація Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Сіухін, Є. С.; Фурман, Р. В.Публікація Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Структура комплексу маркетингу у туризмі(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект(2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.Публікація Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період(2023) Пасічник, Дмитро; Ларка, Людмила СергіївнаНаведено склад маркетингових заходів у межах реалізації маркетингової стратегії. Систематизовано показники, які доцільно застосовувати при діагностиці ефективності розробки та просування офіційного сайту готелю; показники діагностики ефективності проведення рекламної кампанії у ЗМІ; показники ефективності діагностики проведення PR-акцій.Публікація Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, О.Публікація Маркетингові інструменти для відновлення туристичного бізнесу в Україні після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ковальова, Віра Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »