Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2023. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71115
Переглянути
Документ Digital маркетинг та його роль для відновлення туризму та рекреації у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Оборіна, Анастасія ЮріївнаПублікація Аналіз стану гастротуризму у довоєнний період та визначення можливих перспектив його розвитку після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Борисенко, Євген АнатолійовичДокумент Аспекти використання нетрадиційної жирової сировини для інноваційних кулінарних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назаренко, Марина Володимірівна; Куниця, Катерина ВікторівнаПублікація Бренд-менеджмент як фактор успіху(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дорогін, М. С.; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Дослідження довоєнного стану туристичної галузі України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Возненко, В. О.Публікація Дослідження перспектив розвитку воєнного туризму в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Богдановська, М. І.; Сліпак, І. В.Документ Дослідження специфічних чинників готельних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаповал, Віктор Станіславович; Перерва, Петро ГригоровичПублікація Дослідження сучасних моделей позиціонування бізнесу у стратегічному плануванні маркетингової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сичова, Олена Євгенівна; Віндюк, А. В.Публікація Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період(2023) Пасічник, Дмитро; Ларка, Людмила СергіївнаНаведено склад маркетингових заходів у межах реалізації маркетингової стратегії. Систематизовано показники, які доцільно застосовувати при діагностиці ефективності розробки та просування офіційного сайту готелю; показники діагностики ефективності проведення рекламної кампанії у ЗМІ; показники ефективності діагностики проведення PR-акцій.Публікація Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі(2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичОсновною метою розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку і досягнення високих економічних показників. При цьому кожна ніша бізнесу має свої особливості. Так, для послуги доставки їжі, яка останнім часом набуває все більшої популярності на ринку громадського харчування, основним показником, який дозволяє формувати стабільний прибуток є пожиттєва цінність.Публікація Значення рекреаційних готелів у повоєнний час в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Коваль, Є.Публікація Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Сіухін, Є. С.; Фурман, Р. В.Документ Маркетинг в туристичній індустрії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Перерва, Олександр Петрович; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Маркетинговий супровід туристичного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якушко, Ангеліна Євгенівна; Перерва, Петро ГригоровичПублікація Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, О.Документ Маркетингові стратегії просування національного туристичного бренду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Носирєв, Олександр Олександрович; Загребенєв, Д. В.; Путятіна, С. Б.Документ Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(2023)Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії маркетингу, туризму та сфери гостинності.Публікація Маркетингові інструменти для відновлення туристичного бізнесу в Україні після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ковальова, Віра Олександрівна; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Особливості маркетингу в туристичній галузі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »