Вісник № 54
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38429
Переглянути
Документ Особливості механізму оподаткування прибутку підприємств в Україні та зарубіжних країнах(НТУ "ХПІ", 2017) Соколенко, Володимир Анатолійович; Старова, Марина ОлександрівнаЗ'ясовано проблемні аспекти механізму оподаткування прибутку підприємств в Україні та шляхи їх вдосконалення, вивчено світовий досвід застосування механізму оподаткування прибутку підприємств. Зроблено висновки, що запровадження в Україні моделі оподаткування саме розподіленого прибутку позитивно вплине на державу, надасть вагомий поштовх для розвитку бізнесу та відновлення економіки шляхом відстрочення сплати податку на прибуток, але є певні недоліки, тому вона вимагає певних виправлень.Документ Методичні основи взаємозв'язку стратегічного та бюджетного фінансового планування на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2017) Мордовцев, Олександр Сергійович; Замула, Аліна ВіталіївнаРозглянуті основні методичні підходи до планування. Виокремлені основні етапи стратегічного та бюджетного планування на підприємстві з урахуванням факторів внутришнього та зовнішнього середовища. Визначені основні завдання стратегічного та бюджетного планування та виявлені переваги середньстрокового бюджетного планування. Запропоновано використовувати на крупних промислових підприємствах стратегічне бюджетне планування як ключовий фактор досягнення фінансово-економінчного благополуччя підприємства.Документ Окремі тенденції та проблеми розвитку ринку молочної продукції в Україні(НТУ "ХПІ", 2017) Чуприна, Ірина Геннадіївна; Ульянченко, Наталія ВолодимирівнаУ статті розглянуто питання організації та функціонування вітчизняного ринку молока та молочної продукції. Проаналізовано та здійснено оцінку сучасного стану ринкових відносин у молокопродуктовому підкомплексі. Здійснено огляд актуальних проблем та особливостей функціонування молокопереробного комплексу України, проаналізовано динаміку попиту й пропозиції на основні види молочної продукції. Окреслено можливості та напрями регулювання вітчизняного ринку молока. Сформульовано першочергові організаційно-економічні заходи, спрямовані на розширення експортного потенціалу українських молокопереробних підприємств. Метою роботи є висвітлення передумов розвитку молокопереробних підприємств України з огляду на світові та внутрішні особливості ринку. Розроблено пропозиції щодо їх удосконалення, методологічні положення для економічної оцінки стану та пропозицій розвитку молочного ринку. Запропоновано заходи щодо удосконалення взаємовідносин між підприємствами молокопродуктового сектору.Документ Чи має перспективи розвитку туристичний бізнес в Україні?(НТУ "ХПІ", 2017) Замула, Олена Василівна; Беднарська, Сніжана ВолодимирівнаУ статті досліджується вплив економіки України на туристичний бізнес в сучасних умовах. Приділяється увага працям багатьох українських вчених в дослідженні розвитку туристичного ринку. Виділено тенденції розвитку національного ринку туристичних послуг. Проведен аналіз туристичної індустрії як єдиної економіко-технологічної системи формування й реалізації туристичного продукту з метою задоволення попиту на туристичні послуги. Наведено рейтинг країн лідерів, де туризм є одним з основних джерел прибутку країни. Вказуються показники структури туристичних потоків України за 2016 рік. Висвітлюються проблеми розвитку та територіальної організації індустрії. Викладено погляди на характеристику чинників, які впливають на функціонування та розвиток туризму в Україні. Розглянуто ряд першочергових завдань, які потрібно вирішити на державному рівні, щоб туристична індустрія України як в цілому в державі, так і в окремих регіонах посіла провідне місце в економічному зростанні. Визначено рекомендації підвищення туристичної привабливості і обґрунтовано найближчі перспективи розвитку у контексті інтеграції в міжнародний ринок.Документ Аналіз фінансової стійкості підприємств(НТУ "ХПІ", 2017) Пушкар, Олександр Іванович; Передерій, Ганна ДмитрівнаУ статті розглянуто поняття фінансова стійкість підприємства, об'єктивна оцінка фінансової стійкості підприємства як основа його життєздатності є важливим інформаційним джерелом для обґрунтування і прийняття оптимального управлінського рішення, щодо суб'єкта господарювання. Розкрито сутність фінансової стійкості як економічної категорії. Висвітлено основні підходи до оцінки фінансової стійкості підприємств. Виділено основні показники фінансової стійкості сільськогосподарських підприємств.Документ Сучасне управління грошовими коштами на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2017) Міщенко, Володимир Акимович; Силенко, Родіон РомановичРозглянуто наукові основи організації процесу управління грошовими потоками підприємства, досліджено його принципи та етапи. Розроблено теоретичні, методологічні положення і практичні рекомендації щодо управління грошовими потоками підприємства. Запропоновано концептуальні підходи до оптимального управління грошовими потоками підприємства.Документ Управління оборотними активами підприємства: теоретичний аспект(НТУ "ХПІ", 2017) Савінова, Алла В'ячеславівнаСтаттю присвячено дослідженню теоретичних аспектів управління оборотними активами підприємства. Проаналізовано різні підходи вітчизняних та зарубіжних учених до визначення економічної сутності оборотних активів. Розглянута система управління оборотними активами підприємства. Систематизовано основні напрями підвищення ефективності використання оборотних засобів підприємства в сучасних умовах. В роботі висвітлено проблеми необхідності планування оборотних активів підприємств як важливої умови їх ефективного функціонування.Документ Класифікація методів управління фінансовими ресурсами підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Рубцов, Віталій ВікторовичУ статті досліджені підходи до управління фінансовими ресурсами на підприємстві та обґрунтовано залежність ефективності фінансового менеджменту від доцільності їх застосування. Визначені загальні підходи до формування та управління фінансовими ресурсами підприємства, основні принципи формування фінансових ресурсів, управління фінансовими ресурсами в ринкових умовах спрямоване на підвищення ринкової вартості й інвестиційної привабливості підприємства. Розглянуто класифікацію поділу методів управління фінансовими ресурсами підприємств на традиційні та прогресивні. Розглянуто фінансовий аналіз різних типів моделей, що дозволяють структурувати та ідентифікувати взаємозв'язки між основними показниками звітності, що дозволяє більш ефективно управляти фінансовими потоками. Виділино три основні типи моделей, які використовуються у фінансовому аналізі: дескриптивні, предикативні, нормативні.Документ Системні проблеми розвитку газової промисловості України(НТУ "ХПІ", 2017) Філіпковська, Лариса Олексіївна; Кривенко, Максим ІгоревичГазова промисловість відіграє важливу роль в економічному розвитку України, в досягненні національної безпеки, в паливно-енергетичному комплексі та в народному господарстві в цілому. Проаналізовано енергобаланс України та стан підприємств газової промисловості, виявлено критичні моменти, які заважають розвитку газової галузі. Cформульовано комплекс проблем щодо забезпечення розвитку газової промисловості України з точки зору системного підходу до їх вирішення. Таким чином, обґрунтовано заходи для підвищення енергоефективності економіки держави.Документ Методичні підходи до управління фінансовим потенціалом підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Мордовцев, Олександр Сергійович; Алєфіренко, Анастасія ВолодимирівнаПроведено аналіз розуміння зарубіжними і вітчизняними вченими сутності понять "фінансовий потенціал" і "управління фінансовим потенціалом". Представлено етапи та принципи управління фінансовим потенціалом підприємства. Досліджено основні методичні підходи до управління фінансовим потенціалом підприємства. Розроблено механізм управління фінансовим потенціалом підприємства на основі системного підходу.Документ Роль упаковки у маркетингу молочної продукції(НТУ "ХПІ", 2017) Піканова, Анастасія ВолодимірівнаУ статті розглянуто роль упаковки товару як фактору впливу на поведінку споживачів. Запропоновано позиціонувати упаковку, як окремий елемент комплексу маркетингу, який стає складовою іміджу підприємства та елементом маркетингової комунікації між виробником та споживачем. Проаналізовано елементи та характеристики упаковки, які є факторами успіху та пізнаванності бренду на ринку. Визначені вимоги до упаковки молочних продуктів, досліджено тренди в пакуванні продукції молочній промисловості України.Документ Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств(НТУ "ХПІ", 2017) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Батюк, Кирило ОлександровичУ статті розкрита сутність поняття зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Проаналізовано стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу та зв'язок цього поняття з розробкою товарної політики на локальному і глобальному рівнях. Запропонована стратегія диференціації для ЗАТ "АВК" з урахуванням конкурентних переваг для кондитерської галузі.Документ Формування іміджу туристичного підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Міщенко, Володимир Акимович; Самотей, Максим ГеннадійовичУ статті розглянуто таку проблему як формування іміджу підприємств та його важливість. Досліджено поняття "імідж підприємства" та його особливості. Визначено ряд базових аспектів іміджу організації. Розглянуто етапи створення іміджу підприємства. Досліджені ознаки іміджу підприємства. Визначені основні засоби формування іміджу. Надані приклади туристичних підприємств з успішним і ефективним іміджем.Документ Пчеловодчество Украины: проблемы и перспективы отрасли и экспорта(НТУ "ХПІ", 2017) Горбунов, Николай Петрович; Драган, М. В.В статье рассмотрено современное состояние и проблемы развития рынка и экспорта продукции пчеловодства. Установлено деструктивное влияние факторов микро и макросреды, на отечественное пчеловодство и их влияние на экспортоориентированную направленность отрасли. Очерчены главные направления решения проблемы.Документ Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок(НТУ "ХПІ", 2017) Проценко, Юлія ОлегівнаУ статті розглянуто сутність стратегії міжнародного маркетингу, узагальнено теоретичні засади формування стратегій міжнародного маркетингу в контексті виходу компаній на зовнішні ринки. Згруповано та систематизовано в однорідні групи теоретичні напрямки стосовно змістовного наповнення терміну.Документ Особливості та перспективи розвитку ринку криптовалют(НТУ "ХПІ", 2017) Мурашко, Ірина Миколаївна; Майстро, Дарина Сергіївна; Назаренко, Станіслав МиколайовичВиявлено проблеми, які гальмують розвиток ринку криптовалют в світі та в Україні. Досліджено перспективи розвитку та вплив на економіку використання системи блокчейн. Визначено переваги використання криптовалюти економіками різних країн та ризики, що супроводжують цей процес. Обгрунтовано пропозиції щодо використання криптовалют в Україні. Запропоновано законодавчо врегулювати використання в Україні криптовалют та попередити існуючі ризики даного процесу.Документ Інвестиційна привабливість підприємства як об'єкт оцінювання(НТУ "ХПІ", 2017) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Струк, Владислав ВасильовичУ статті розглянуто теоретико-економічна сутність поняття "інвестиційна привабливість підприємства" на основі узагальнення наявних трактувань та визначено його основні змістові характеристики. Приведені методики оцінки інвестиційної привабливості країни та важливість оцінки для інвесторів, при виборі країни інвестування. Проаналізовано науково-методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства та виділено їх оснівні переваги та недоліки. Узагальнено послідовність основних етапів оцінки інвестиційної привабливості підприємства. Сформовано перелік найбільш загальних процесів інформаційно-аналітичного забезпечення щодо оцінки інвестиційної привабливості підприємства.Документ Сутність та основні характеристики збутової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Азарова, Аліна Сергіївна; Лінькова, Олена ЮріївнаВ статті досліджено особливості збутової діяльності підприємств та її сутність. На основі аналізу й узагальнення підходів різних наукових шкіл термін "збут" систематизовано за 7 класифікаційними ознаками: маркетингова комунікація; вид комерційної діяльності підприємства; дистрибуція; процес організації оптової торгівлі; продаж товарів; організація ринкових зв'язків між учасниками ринку; процес безпосереднього спілкування продавця та покупця. В статті також систематизовано наукові підходи до визначення поняття "збутова діяльність підприємства" класифіковано за 6 групами: процес організації торгової діяльності; дистрибуція; процес маркетингової діяльності; система організації продажу товару, його доставка споживачу та післяпродажне обслуговування; вид організаційно-економічної діяльності, спрямованої на підвищення ефективності реалізації продукції; система формування попиту, стимулювання збуту та організації товарного обміну.Документ Інноваційний маркетинг і його вплив на розвиток підприємств кондитерської галузі(НТУ "ХПІ", 2017) Квітчата, Світлана ОлександрівнаУ статті проаналізована конкурентна ситуація в кондитерській галузі України, обґрунтована важливість інноваційного маркетингу для підприємств-виробників кондитерської продукції, виявлені особливості інноваційної маркетингової діяльності кондитерських підприємств в Україні і показано вплив інноваційного маркетингу на розвиток підприємств галузі, зроблено висновки щодо інноваційного потенціалу кондитерських підприємств і його основних складових, удосконалено модель процесу управління інноваційним маркетингом.Публікація Аналіз та оцінка тенденцій реформування податку на доходи фізичних осіб(НТУ "ХПІ", 2017) Осипова, Анастасія Володимирівна; Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаПроведено оцінку тенденцій в динаміці податку на доходи фізичних осіб у результаті податкових реформ та виявлення чинників, що їх зумовлюють. Проаналізовано зміни в співвідношенні надходжень ПДФО з такими макропоказниками як ВВП, податкові надходження бюджету, визначено зміни в розподілі надходжень ПДФО між державним та місцевими бюджетами. Результати дослідження є основою для розробки рекомендацій щодо вдосконалення механізму адміністрування ПДФО в Україні.