Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Методи ціноутворення на наукову продукцію
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан та перспективи розвитку малого інноваційного бізнесу
    (2023) Волкова, Марія Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що мета створення малого бізнесу – це отримання прибутку, для самореалізації на ринку. Для малого бізнесу характерні такі ознаки: відносно невеликий розмір; обмежена кількість працівників; обмежений обіг капіталу; локальний район провадження діяльності; конкретний напрямок роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація підприємств за результатами інноваційної діяльності
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Нагі, Сабольч; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що основною формою впровадження наукових досягнень і прискорення виробничих процесів є інноваційна діяльність. У сучасних умовах розвитку і функціонування підприємств основним ресурсом є знання, а інформацією - інтелектуальні технології, які допомагають вирішити проблему обмеженості природних джерел. Саме тому оцінка інноваційної діяльності підприємства відіграє провідну роль в характеристиці його діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ціноутворення на інноваційну продукцію
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Климентова, М. В.; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В даний час проблема дослідження і практичного використання сучасних методів ціноутворення інноваційної промислової продукції в умовах високої складності і динамічності економічних процесів є дуже актуальною. У сучасних умовах більшості організацій використовуються дорогі методи ціноутворення, але вони малоефективні в умовах ринкової економіки, оскільки не пов'язані між собою і не враховують попит на продукцію і не стимулюють підприємства до зниження собівартості продукції.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості ціноутворення на експортну продукцію
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що традиційними компонентами для визначення правильного експортного ціноутворення є витрати, ринковий попит і конкуренція. Кожен компонент необхідно порівнювати з метою підприємства при виході на зовнішній ринок. Аналіз кожного компонента з точки зору експорту може привести до експортних цін, які відрізняються від внутрішніх. 
  • Ескіз
    Документ
    Економічні фактори управління маркетингом в агробізнесі
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Виниченко, Анастасія Андріївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що поняття "ефективність управління" за своєю суттю ширше, ніж "економічна ефективність управління", оскільки входить як економічний, і політичний і соціальний ефект та ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Ціноутворення на міжнародному ринку
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст та методи ціноутворення на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження цін на міжнародному ринку, їх розрахнки, прогнозування, регулювання та оформлення результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару
    (Сумський державний університет, 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Теорія інновацій визначає інновацій цикл життя товару як взаємозалежний комплекс робіт і дій від пошуку нових ідей принципових науково-природничих, технічних і організаційних можливостей до їхнього прикладного дослідження, конструкторської розробки, дослідної перевірки, впровадження, освоєння й практичного використання.