Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливісь підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Індустрія 4.0 в системі української економіки
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    Доведено, що індустрія 4.0 є еволюцією технологій у промисловості, коли традиційні виробничі процеси інтегруються з інфо-комунікаційними технологіями та інформаційними системами підприємства. Досягнення в науці та технологіях у розвиненому промисловому секторі створюють конкурентні переваги, які складно сформувати, які створюють певний бар'єр для входу в галузь нових гравців (включаючи іноземних).
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг інтелектуального продукту: ключові фактори успіху
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Винниченко, А. А.; Целінська, Анна Андріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Комерціалізація інновацій туристичних підприємств на основі системи економічних важелів
    (Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна
  • Ескіз
    Документ
    Послідовність і цілі оцінки прав інтелектуальної власності як нематеріального активу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Семерунін, Є. А.; Колотюк, Олена Іванівна
    В роботі наведено принципові відмінності у праві власності на матеріальні об'єкти і на інтелектуальну власність також пояснено необхідність оцінки вартості прав на об’єкти інтелектуальної власності.