Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методи формування стартап-студій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що успішне формування стартап-студій вимагає глибокого розуміння ринку, гнучкості, інноваційного мислення та ефективного управління ресурсами. Однак постійне вдосконалення та адаптація до змін є ключовими умовами для довгострокового успіху.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості роботи торгівельних підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що торгівля виконує дві основні загальні функції: як форма товарного обміну вона здійснює зміну форм вартості; як галузь економіки доводить товар від виробника до споживача . На практиці обидві ці функції пов'язані між собою, виконуються одночасно і реалізуються через торговельні підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конкурентоспроможності продукції в умовах глобалізації
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Сергій Анатолійович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в умовах глобалізації конкурентоспроможність галузі відіграє величезну роль у забезпеченні якості промислової продукції. Система вільної конкуренції передбачає умови, коли правова основа приватної господарської діяльності ґрунтується на свободі індивіда, приватній власності та незначній участі держави у визначенні матеріального та формального змісту збуту. Згідно з міжнародними стандартами, конкуренція поділяється на абсолютну конкуренцію і конкуренцію
  • Ескіз
    Документ
    Принципи та переваги мережевого бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Майстро, Руслана Григорівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в даний час ефективність використання традиційних прийомів мережевого маркетингу постійно знижується: люди все менше піддаються впливу однотипної і нудної реклами. Виникає гостра потреба у використанні нових прийомів і методів маркетингу і просування товарів. Одним з таких інноваційних і ефективних методів маркетингу є поєднання мережевого маркетингу та інтернет-технологій
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості продукції в умовах глобалізації
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Кузьминський, Костянтин Миколайович; Мехович, Сергій Анатолійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що різка зміна і збільшення попиту на ринку, конкуренція за ринки збуту готової продукції висуває на перший план питання управління виробництвом товарів і їх якістю. Тому, незалежно від форми власності, маркетингова діяльність на кожному підприємстві повинна бути ефективно організована і особлива увага повинна приділятися всебічному дослідженню ринку, оцінці можливостей фірми, а також розробці стратегічної програми її розвитку
  • Ескіз
    Документ
    Мережевий бізнес – це бізнес майбутнього
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дьякова, Наталя Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що поява мережевих особливостей в ринковій економіці пов’язана з розвитком інформаційних технологій, що призводить до еволюції сучасних економічних систем, розвитку неринкових регуляторних механізмів і мережевих організаційних структур. В результаті виникає своєрідна негалузева, мережева економіка, заснована в основному на горизонтальних зв’язках
  • Ескіз
    Документ
    Метод словесного моделювання лояльності в управлінні соціально-економічними системами
    (2023) Побережний, Роман Олегович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Проведені дослідження дозволяють зробити висновок про правильність гіпотези про важливість і актуальність реалізації процесів моделювання соціально-економічних процесів на підприємствах і в організаціях. Головним чинником ефективності соціально-орієнтованої моделі ринкової економіки є більш справедлива система розподілу національного багатства, що сприяє формуванню широкого прошарку середнього класу. Високі доходи середнього класу забезпечують його платоспроможний попит, який є основою сталого розвитку національної соціально-економічної системи.