Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Методи формування стартап-студій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що успішне формування стартап-студій вимагає глибокого розуміння ринку, гнучкості, інноваційного мислення та ефективного управління ресурсами. Однак постійне вдосконалення та адаптація до змін є ключовими умовами для довгострокового успіху.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості роботи торгівельних підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що торгівля виконує дві основні загальні функції: як форма товарного обміну вона здійснює зміну форм вартості; як галузь економіки доводить товар від виробника до споживача . На практиці обидві ці функції пов'язані між собою, виконуються одночасно і реалізуються через торговельні підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конкурентоспроможності продукції в умовах глобалізації
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Сергій Анатолійович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в умовах глобалізації конкурентоспроможність галузі відіграє величезну роль у забезпеченні якості промислової продукції. Система вільної конкуренції передбачає умови, коли правова основа приватної господарської діяльності ґрунтується на свободі індивіда, приватній власності та незначній участі держави у визначенні матеріального та формального змісту збуту. Згідно з міжнародними стандартами, конкуренція поділяється на абсолютну конкуренцію і конкуренцію
  • Ескіз
    Документ
    Принципи та переваги мережевого бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Майстро, Руслана Григорівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в даний час ефективність використання традиційних прийомів мережевого маркетингу постійно знижується: люди все менше піддаються впливу однотипної і нудної реклами. Виникає гостра потреба у використанні нових прийомів і методів маркетингу і просування товарів. Одним з таких інноваційних і ефективних методів маркетингу є поєднання мережевого маркетингу та інтернет-технологій
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості продукції в умовах глобалізації
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Кузьминський, Костянтин Миколайович; Мехович, Сергій Анатолійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що різка зміна і збільшення попиту на ринку, конкуренція за ринки збуту готової продукції висуває на перший план питання управління виробництвом товарів і їх якістю. Тому, незалежно від форми власності, маркетингова діяльність на кожному підприємстві повинна бути ефективно організована і особлива увага повинна приділятися всебічному дослідженню ринку, оцінці можливостей фірми, а також розробці стратегічної програми її розвитку
  • Ескіз
    Документ
    Мережевий бізнес – це бізнес майбутнього
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дьякова, Наталя Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що поява мережевих особливостей в ринковій економіці пов’язана з розвитком інформаційних технологій, що призводить до еволюції сучасних економічних систем, розвитку неринкових регуляторних механізмів і мережевих організаційних структур. В результаті виникає своєрідна негалузева, мережева економіка, заснована в основному на горизонтальних зв’язках
  • Ескіз
    Документ
    Метод словесного моделювання лояльності в управлінні соціально-економічними системами
    (2023) Побережний, Роман Олегович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Проведені дослідження дозволяють зробити висновок про правильність гіпотези про важливість і актуальність реалізації процесів моделювання соціально-економічних процесів на підприємствах і в організаціях. Головним чинником ефективності соціально-орієнтованої моделі ринкової економіки є більш справедлива система розподілу національного багатства, що сприяє формуванню широкого прошарку середнього класу. Високі доходи середнього класу забезпечують його платоспроможний попит, який є основою сталого розвитку національної соціально-економічної системи.
  • Ескіз
    Документ
    Управління персоналом
    (Моделіст, 2020) Проскурня, Олена Михайлівна
    Управління персоналом або адміністративне управління людськими ресурсами стосується управління співробітниками, починаючи з запуску, обробки та формалізації найму. Цей тип адміністрування також враховує обробку та моніторинг рухів персоналу, таких як запізнення, відпустка, медичний відпочинок, дозволи. Адміністративне управління також включає обробку та виплату зарплати, порушення контракту, наприклад врегулювання балансу будь-якого обліковий запис, а також застосування внутрішніх правил і положень, що діють в компанії. В останньому випадку це можуть бути дисциплінарні стягнення та санкції. Мета вивчення дисципліни: формування у майбутніх фахівців з професійної орієнтації у сфері комплексної виробничої діяльності знань і вмінь щодо розробки та реалізації кадрової політики на сучасних підприємствах, забезпечення цільового використання персоналу підприємства. Управління персоналом є важливою діяльністю для успіху компанії. Ця діяльність має місію, яка стосується всіх компаній. Це включає, зокрема, винагороду, наймання, оцінку персоналу, перспективне планування робочих місць і навичок, щорічні оціночні співбесіди. Характер управління персоналом змінюється відповідно до потреб і секторів діяльності кожної компанії. Його мета – залучати людей на правильну посаду, розвивати їх, забезпечуючи при цьому досягнення успіху компанії. Робота менеджера з персоналу полягає в тому, щоб забезпечити виконання роботи. Управління персоналом являє собою організацію людських ресурсів для забезпечення виконання різноманітних завдань. Тим, хто хоче переконатися, що робота виконується вчасно та якісно, ​​важливо навчати працівників, набирати потрібних людей, контролювати роботу, перевіряти продуктивність персоналу, виправляти, мотивувати, дякувати та, якщо необхідно, санкції. Примітки курсів програм курсу "Управління персоналом" складено відповідно до освітньої програми підготовки бакалаврів спеціальності 073 "Менеджмент".
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління персоналом в підприємницькій діяльності
    (2021) Пантелєєв, Михайло Сергійович; Тимченко, С. М.
  • Ескіз
    Документ
    Управління виробничими ресурсами підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Пантелєєв, Михайло Сергійович; Гордієнко, Д. Р.