Вісник № 56
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7647
Переглянути
Документ Автоматизована кластерізація зображень клітин пацієнта з використанням штучного інтелекту(НТУ "ХПІ", 2013) Кунашев, Д. І.Обґрунтовано актуальність автоматизації процесів діагностики захворювань на основі аналізу зображень клітин пацієнтів з їх попередньою автоматизованою кластеризацією. Вказано перспективність використання штучного інтелекту, зокрема штучних нейронних мереж, які є сучасним, ефективним та потужними засобом автоматизації в умовах неповноти та зашумленості аналізованої інформації, наприклад, при цитологічних дослідженнях.Документ Аналіз і обгрунтування ризиків інноваційної діяльності ВНЗ(НТУ "ХПІ", 2013) Хімічева, Г. І.; Віткін, Л. М.; Бобрусь, О. В.Стаття присвячена дослідженням щодо визначення ризиків інноваційної діяльності вищих навчальних закладів та факторів, що їх спричиняють. В роботі обґрунтовані підходи до класифікації інноваційних ризиків ВНЗ і наведено механізми своєчасного їх усунення або попередження, що підвищить результативність діяльності вищих навчальних закладів.Документ Архітектура відкритої P2P хмарної системи(НТУ "ХПІ", 2013) Харченко, К. В.Запропонована архітектура відкритої хмарної системи на основі P2P мережі. Реалізація такої архітектури дозволяє побудову приватної або публічної хмарної системи. Описана концепція побудови P2P мережі та взаємодію клієнт-хмара. Описаний загальний протокол обміну даними між клієнтами та хмарою.Документ Вибір раціонального розподілу потоків поїздів по залізничному полігону(НТУ "ХПІ", 2013) Мозолевич, Г. Я.У статті виконані дослідження впливу розподілу потоків поїздів по ланкам залізничного полігону на економічні показники, формалізована та вирішена задача вибору маршрутів пропуску поїздопотоків.Документ Визначення регламенту зміни коефіцієнта втрат(НТУ "ХПІ", 2013) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Босий, Д. О.; Кирилюк, Тетяна ІгорівнаНа основі методу Монте-Карло, встановлено закон розподілу коефіцієнта втрат. Визначені ступені впливу кожного з факторів на втрати електроенергії в контактній мережі. Надані рекомендації що до періодичності зміни коефіцієнта втрат.Документ Визначеня ефекту від застосування адаптивної технології обслуговування двогрупнихпоїздів(НТУ "ХПІ", 2013) Мазуренко, О. О.У статті розглянуто вплив застосування різних варіантів технології роботи технічної станції по обміну груп вагонів у двогрупному поїзді на основні показники її роботи та пов’язані витрати. При виконанні досліджень розглянуто основні фактори, які мають суттєвий вплив на витрати станції по обміну груп вагонів, з урахуванням оперативного стану технічної станції та прилеглих підходів.Документ Влияние рисков транспортировки на выбор схем доставки грузов(НТУ "ХПИ", 2013) Шпилько, С. В.Идентифицированы основные факторы риска грузовладельцев в процессе транспортировки, сформировано экономико-математическая модель оптимизации схемы доставки грузов с учетом рисков.Документ Генетичні алгоритми для задач багатокритеріальної оптимізації в мережах адаптивної маршрутизації даних(НТУ "ХПІ", 2013) Колесніков, К. В.; Карапетян, А. Р.; Царенко, Т. А.Представлені існуючі підходи і методи застосування генетичних алгоритмів для рішення задач багатокритеріальної оптимізації. Розглянуто можливість формалізації багатокритеріальної задачі пошуку оптимальних шляхів у корпоративній комп’ютерній мережі. Проаналізовано обчислювальну складність генетичного алгоритму пошуку оптимальних шляхів на графі.Документ Гідродинаміка у апараті з відцентровим псевдозрідженим шаром(НТУ "ХПІ", 2013) Манойло, Євгенія Володимирівна; Щербина, Д. Б.У статті описується конструкція, особливості гідродинаміки апарату з відцентрованим псевдозрідженим шаром та наводиться порівняння з промисловим абсорбером.Документ Дослідження впливу сонячної та місячної активності на імовірність виникнення дорожньо-транспортних пригод(НТУ "ХПІ", 2013) Свідерський, О. О.Наведені результати досліджень щодо оцінки впливу сонячної та місячної активності на безпеку дорожнього руху. Проведена математична формалізація зміни імовірності виникнення дорожньо-транспортних пригод в залежності від сонячної активності.Документ Использование нейросетевых моделей для определения оптимального маршрута в сетях с адаптивной маршрутизацией пакетов данных(НТУ "ХПИ", 2013) Колесников, К. В.; Карапетян, А. Р.; Никулин, О. Г.Представлены существующие методы применения моделей, построенных на основе нейронной сети Хопфилда, для определения оптимального маршрута. Рассмотрена возможность использования нейронных сетей Хопфилда в сетях с адаптивной маршрутизацией. Проанализирована вычислительная сложность при использовании функции энергии для активации нейронной сети.Документ Концепция повышения эффективности управления цепями поставок(НТУ "ХПИ", 2013) Потаман, Н. В.Проведен анализ в области повышения эффективности управления цепями поставок продукции. Выделены недостатки существующей системы распределения продукции с использованием цепей поставок.Документ Маневры орбитальных переходов группы космических аппаратов с использованием малой тяги(НТУ "ХПИ", 2013) Коломиец, Н. В.Рассмотрены модели маневров формирования и удержания групп космических аппаратов с двигателями малой тяги. Основной задачей является разработка программы управления двигателями, оптимизированной относительно минимальных затрат топлива. В работе рассмотрен метод построения оптимальных траекторий относительно орбит с высоким значением эксцентриситета. Для демонстрации решения данной задачи были взяты различные конфигурации маневров при формировании и удержании космических аппаратов.Документ Математическая модель конструктивных элементов литниковой системы(НТУ "ХПИ", 2013) Сотник, С. В.В данной работе предложена математическая модель литниковых систем по трем степеням абстрагирования: теоретико-множественной, логической и количественной, что позволит повысить качество, получаемых методом литья под давлением пластмассовых деталей.Документ Метод оцінювання ступеня ушкодженості композиційних матеріалів(НТУ "ХПІ", 2013) Єременко, В. С.В статті розглянуті питання руйнування композиційних матеріалів, запропонована методика визначення інтегрального параметру, який характеризує зміну фізико-механічних властивостей в дефектних зонах виробу – коефіцієнта пошкодження матеріала. Наведені результати експериментальних досліджень проведених на стільникових панелях з ударними пошкодженнями. Визначена залежність коефіцієнта пошкодження від енергії руйнуючого удару для даного типу матеріалів.Документ Методологія проектування та інструментарій для створення мобільних додатків(НТУ "ХПІ", 2013) Лубко, Д. В.Розглядаються основні мови програмування, які використовуються для побудови мобільних додатків, аналізуються основні вимоги до побудови мобільних додатків.Документ Моделирование экономической безопасности предприятия в условиях неопределённости исходных данных(НТУ "ХПИ", 2013) Вартанян, В. М.; Скачков, А. Н.; Ревенко, Д. С.Рассмотрены вопросы моделирования экономической безопасности предприятия в условиях неопределенности исходных данных. Авторами усовершенствована модель оценивания уровня экономической безопасности для случая параметрической неопределенности исходных данных, которая основана на интегральной модели оценивания экономической безопасности предприятия и операциях над интервальными числами, позволяющая в отличии от существующих моделей учитывать неопределенность в исходных данных и адекватно интерпретировать полученные результаты.Документ Моделювання процесу оперативного регулювання швидкісних міжрегіональних пасажирських перевезень(НТУ "ХПІ", 2013) Константинов, Д. В.; Крамченко, К. В.У статті представлено реалізацію перспективної розробки з удосконалення системи швидкісних міжрегіональних пасажирських перевезень залізниць України. Здійснено моделювання системи підтримки прийняття рішень оперативного управління процесом експлуатації швидкісного рухомого складу.Документ Модернизация линии ускореного охлаждения в условиях мелкосортного стана 250-4 ПАО «АМКР»(НТУ "ХПИ", 2013) Лясов, В. Г.; Мамаев, А. В.; Гунькин, И. А.; Мацышин, С. О.В статье рассмотрено предложение по реконструкции линии ускоренного охлаждения для обеспечения гибкого управления процессом термомеханического упрочнения арматурного проката.Документ О необходимости повышения эффективности речных информационных систем с целью обеспечения безопасности судоходства(НТУ "ХПИ", 2013) Коломиец, Д. П.; Чимшир, В. И.Проведен анализ перспектив развития инфраструктуры внутренних водных путей с использованием речных информационных систем. Выделены основные структурные элементы современной речной информационной системы. Определены основные проблемы стоящие на пути повышения безопасности судоходства под управлением речных информационных систем.