Вісник № 30
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4792
Переглянути
Документ Обґрунтування можливості роботи елемента сопло-заслінка із послідовно включеним зворотним клапаном(НТУ "ХПІ", 2013) Скворчевський, Олександр ЄвгеновичМета роботи подальший розвиток досліджень по обґрунтуванню можливості реалізації гідравлічного стопоріння та пропорційного регулювання на одному апараті. Для досягнення мети була удосконалена математична модель, запропонована раніше. Проведено її чисельне інтегрування. Отримані характеристики перехідного процесу підтвердили можливість суміщення функцій гідравлічного стопоріння та пропорційного регулювання тиску для запатентованого електрогідравлічного перетворювача, підключеного до поршневої порожнини несиметричного гідравлічного циліндру.Документ Формування обсягів виробництва послуг автосервісу(НТУ "ХПІ", 2013) Гарачук, О. В.; Кузьмін, В. С.; Акімова, В. П.На основі теоретичних досліджень розроблена модель формування обсягів виробництва послуг на підприємстві автосервісу. Модель містить три складові функції: функції негативного і позитивного впливу на збільшення обсягів послуг та функцію планового розвитку обсягів послуг. Розроблено рекомендації по використанню моделі, представлена загальна методика формування обсягів послуг. Модель базується на забезпеченні сталого розвитку виробництва.Документ Результаты полевых испытаний и сравнение их с расчетом для основных технико-экономических показателей тракторов(НТУ "ХПИ", 2013) Самородов, Вадим Борисович; Бурлыга, М. Б.; Шуба, Сергей АлександровичПроведены полевые испытания и выполнено сравнение экспериментальных и расчетных значений основных технико-экономических показателей колесных тракторов, оснащенных штатными ступенчатыми механическими трансмиссиями. В результате численного эксперимента подтверждена эффективность бесступенчатой гидрообъемно-механической трансмиссии.Документ Исследование тягово-сцепных свойств тракторных шин с использованием их универсальных характеристик(НТУ "ХПИ", 2013) Ребров, Алексей Юрьевич; Кучков, В. В.; Краснояружский, И. С.В статье рассмотрена возможность улучшения тягово-сцепных свойств тракторных шин при выборе оптимальных параметров: вертикальной нагрузки и внутреннего давления воздуха в шине, с использованием известных методик, которые применяются при расчете взаимодействия ведущего колеса с опорной поверхностью.Документ Експериментальне дослідження повороткості легкового автомобіля малого класу(НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Кузнєцов, Р. М.; Павлюк, В. І.; Костюк, П. П.Розроблено методику проведення експериментальних досліджень статичної повороткості. Підібрано комплекс вимірювальної апаратури. Створена дорожня лабораторія. Наведено висновки і рекомендації щодо подальших досліджень.Документ Визначення оптимальних параметрів кермових трапецій керованих осей напівпричепа(НТУ "ХПІ", 2013) Лиходій, О. С.В статті розглянуті питання вибору оптимальних конструктивних параметрів кермових трапецій для керованих осей напівпричепа. Представлені геометричні залежності кінематики кермової трапеції, цільові функції оптимізації, результати розрахунків.Документ Розробка імітаційно-фізичної моделі модулятору ABS пневматичної гальмівної системи вантажних автомобілів(НТУ "ХПІ", 2013) Дячук, М. В.Розглядаються питання побудови динамічної моделі пневматичного модулятору засобами середовищ імітаційного моделювання Simulink/Simscape. Запропоновано моделі мембранного та електромагнітного клапанів, виконано тестування функціональності модулятору та його робочого процесу.Документ Обгрунтування та вибір критеріїв оцінки процесу електродинамічного гальмування під час руху гібридного транспортного засобу на затяжних спусках(НТУ "ХПІ", 2013) Сітовський, О. П.; Дембіцький, В. М.В результаті проведених досліджень отримано рівняння руху транспортного засобу під час здійснення електричного гальмування на затяжному спуску, досліджено вплив конструктивних показників транспортного засобу з гібридною силовою установкою на процес електродинамічного гальмування, визначено та обґрунтовано критерії попередньої оцінки відповідності автомобілів з гібридною силовою установкою, вимогам Правил ЄЕК ООН № 13 в частині випробувань тип "ІІА".Документ Анализ термокинетических параметров плетельно-пултрузионного процесса формования композитных стержней для силовых автомобильных конструкций(НТУ "ХПИ", 2013) Коструб, В. А.; Кравченко, А. П.Проведен анализ процесса полимеризации композитных стержневых сложноармированных элементов, применяемых в качестве элементов силового набора автомобильных конструкций. Приведены рекомендации по оптимальному выбору технологических параметров.Документ Оцінка режимів роботи гібридної силової установки(НТУ "ХПІ", 2013) Нечитайло, Ю. А.; Бажинова, Т. О.Запропоновано оцінку режимів роботи гібридної силової установки на прикладах реалізації гібридної трансмісії паралельного, послідовного та розподіленого типів.Документ Анализ методик определения коэффициента полезного действия волновой зубчатой передачи(НТУ "ХПИ", 2013) Ткаченко, Виталий НиколаевичВ статье приведены результаты сравнительного анализа существующих методик определения коэффициента полезного действия волновых зубчатых передач, на основании которого можно более обосновано определять этот коэффициент.Документ Тепловые насосы на транспорте(НТУ "ХПИ", 2013) Куць, Н. Г.Рассмотрены разные возможности реализации на транспорте тепловых насосов. Показано, что в транспортных энергетических комплексах следует применять тепловые насосы, принцип работы которых соответствует работе парового двигателя с рабочим телом с малой энергией связи между частицами, формирующими данное тело, а также использовать тепловой насос, работающий на применении продольного ферримагнитного резонанса.Документ Анализ технологического режима работы бесступенчатой гидрообъемно-механической трансмиссии с использованием отечественных гидроагрегатов автомобиля для ремонта нефтегазовых скважин(НТУ "ХПИ", 2013) Самородов, Вадим Борисович; Островерх, Александр Олегович; Кожушко, Андрей ПавловичПредложена структурная, кинематическая схема и математическая модель бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии с использованием отечественных гидроагрегатов автомобиля на базе шасси КрАЗ-63221-02, при выполнении технологического режима работы подъема и опускания колонны труб.Документ Перспективы использования электрического привода в автомобиле(НТУ "ХПИ", 2013) Никонов, О. Я.; Середина, А. И.В статье рассмотрены перспективы использования электрического привода в автомобиле. Описан комплексный подход к созданию информационно-коммуникационно-управляющей системы автомобиля на примере подсистемы парковочного автопилота.Документ Использование физической модели для исследования процессов рекуперации в транспортных средствах с электрической передачей(НТУ "ХПИ", 2013) Прилепский, Ю. В.; Грицук, Игорь ВалериевичПредставлены результаты исследования процессов в преобразователе системы рекуперации электрической энергии с использованием физической модели рекуперативной системы транспортного средства с электрической передачей. Исследовалась устойчивость генераторного блока к изменению напряжения питания и влияние искрения в контактах и соединениях на работоспособность силового блока системы.Документ Статистичний аналіз причин виходів з ладу гідромеханічних трансмісій кар’єрних самоскидів вантажопідйомністю 30-45 т(НТУ "ХПІ", 2013) Монастирський, Ю. А.; Гальченко, А. В.На основі статистичних даних встановлені числові показники основних причин виходу з ладу карданних валів, гідромеханічної передачі та заднього ведучого мосту гідромеханічних трансмісій кар’єрних автосамоскидів вантажопідйомністю 30 та 40-45 т виробництва «БелАЗ» на українських підприємствах. Встановлено середнє напрацювання на відмову агрегатів трансмісії і питома вага кожної з причин у загальній кількості причин виходу з ладу, у тому числі 15 причин - гідромеханічної передачі, 9 причин - карданних валів, 6 причин - заднього мосту.Документ Оценка устойчивости автомобиля против заноса при движении по неровной дороге(НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.Предложен метод определения нормальных реакций на передних и задних колесах автомобиля при наезде и съезде с неровностей, позволяющий уточнить оценку его устойчивости против заноса.Документ Выбор рациональных параметров оребрения труб теплообменных аппаратов для вязких жидкостей(НТУ "ХПИ", 2013) Куликов, Ю. А.; Ажиппо, А. Г.; Оробцов, Т. А.Приводятся результаты исследований, направленных на определение рациональных параметров оребрения труб малого диаметра теплообменных аппаратов для вязких жидкостей. Выбраны значения параметров трапециевидного оребрения, изготовленного методом накатки, при которых эффективность теплоотдачи достигает значений Ер=0,96...0,98.Документ Магнітно-імпульсні установки – джерела потужності у технологіях з використанням енергії електромагнітних полів(НТУ "ХПІ", 2013) Аргун, Щасяна ВаліковнаПроведено дослідження магнітно-імпульсних установок в комплексі зовнішнього усунення вм'ятин на кузовних панелях автомобілів. Наведено докладний аналіз історичних аспектів застосування магнітно-імпульсних установок в промисловості. Представлено опис магнітно-імпульсних установок лабораторії електромагнітних технологій ХНАДУ та концерну "Beulentechnik AG".Документ Оцінка доцільності переведення транспортних засобів на альтернативні палива з технічної та екологічної позицій(НТУ "ХПІ", 2013) Захарчук, В. І.Наведено результати розрахункових досліджень перспективності застосування альтернативних моторних палив в засобах технологічного транспорту методом інтегральної оцінки рівня екологічної безпеки та технічної досконалості транспортних засобів.