Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2024. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84850
Переглянути
Документ Цифрові технології та маркетинг для підвищення привабливості туристичних регіонів в повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Кірєєва, В. О.Документ Розробка комплексної стратегії просування компанії на ринку сервісних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Нікіфорова, М. О.Документ Волонтерський туризм або волонтуризм: нові маркетингові можливості для повоєнного розвитку України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Литвинова, Г. А.Документ Особливості реклами у сфері гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Маркетингові стратегії повоєнного готельно-туристичного бізнесу в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Коваленко, О. В.Документ Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Лялько, Кирило АндрійовичДокумент Вплив цифрових рекламних інструментів на конкурентоспроможність ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Роль інтернет-маркетингу у повоєнному розвитку підприємств України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чмерук, Тарас Юрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Стратегії залучення клієнтів на B2B ринках: нові горизонти та інструменти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Роль і значення маркетингового менеджменту в умовах війни в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег ОлексійовичДокумент Перспективи розвитку туризму та гостинності в регіонах України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Волощак, С. С.; Ілляшенко, Є. С.Документ Цифрові технології та інклюзивний маркетинг у галузі туризму: перспективи для людей з інвалідністю(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор ВалерійовичДокумент Культурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в Україну(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)Збірник містить матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 26-27 листопада 2024 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.Документ Improvement of the company's portfolio of marketing tools(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Jiang, Wei; Chen, Zhongqi; Larka, L. S.Документ Особливості управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в кризових ситуаціях(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Савельєв, В. Л.; Чернишов, Владислав Олегович; Ларка, Людмила СергіївнаДокумент Формування маркетингових інструментів управління підприємством у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ларка, Людмила СергіївнаДокумент Відновлення туристичного іміжду України після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія Владиславна; Бондаренко, В. О.Документ Передумови повоєнного розвитку туризму в регіонах України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ілляшенко, Сергій МиколайовичОбґрунтовано доцільність розвитку туризму в Україні, що сприятиме повоєнному відновленню і розвитку її регіонів, дозволить реалізувати їх туристичний потенціал, поліпшити відповідне інфраструктурне забезпечення, сприятиме зростанню зайнятості і добробуту місцевого населення, збільшить надходження до бюджетів, надасть можливості накопичити фінансові ресурси для соціально-економічного зростання.Документ The post-war tourist market of Ukraine through the eyes of foreigners(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Litvynenko, M. V.; Huang, Lihua