Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2024. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84850
Переглянути
Документ Activities involving volunteering opportunities to train modern managers(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Makovoz, Oksana; Palamarchuk, AlisaДокумент Development of a strategy for the diversification of the activities of domestic business structures in tourism(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Tsviliy, Sergiy; Matviienko, YaroslavДокумент Digital marketing tools for promoting hospitality and tourism in Ukraine: the role of online communications in post-war reconstruction(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Veres Somosi, Mariann; Nagy, Szabolcs; Piskoti, IstvanДокумент Improvement of the company's portfolio of marketing tools(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Jiang, Wei; Chen, Zhongqi; Larka, L. S.Документ Innovative marketing strategies for increasing consumer loyalty in post-crisis recovery(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Zips, Sebastian; Abdunurova, Assem; Zhechev, VladimirДокумент Study of the prospects of foreign tourism in Ukraine after the full-scale invasion(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Litvynenko, M. V.; Orlova, A. I.; Bandurova, D. O.Документ The post-war tourist market of Ukraine through the eyes of foreigners(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Litvynenko, M. V.; Huang, LihuaДокумент Travel insurance of technogenic society(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Yudina, NataliyaДокумент Адаптація маркетингових стратегій гостинності до змін споживацьких уподобань після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Артеменко, К. Т.Документ Адаптивний туризм як інструмент немедичної реабілітації: виклики та перспективи повоєнного розвитку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гладенко, Ю. М.; Ронь, Я. О.Документ Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Лялько, Кирило АндрійовичДокумент Види вражень та їх вимірювання як результати діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ястремська, О. О.Документ Волонтерський туризм або волонтуризм: нові маркетингові можливості для повоєнного розвитку України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Литвинова, Г. А.Документ Вплив цифрових рекламних інструментів на конкурентоспроможність ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Відновлення туристичного іміжду України після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія Владиславна; Бондаренко, В. О.Документ Культурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в Україну(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Маркетингові стратегії повоєнного готельно-туристичного бізнесу в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Коваленко, О. В.Документ Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)Збірник містить матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 26-27 листопада 2024 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.Документ Особливості реклами у сфері гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Особливості управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в кризових ситуаціях(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Савельєв, В. Л.; Чернишов, Владислав Олегович; Ларка, Людмила Сергіївна