Вісник № 27
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24536
Переглянути
Документ The effect of gear geometry on the thickness of tooth face hardened layer(НТУ "ХПИ", 2010) Tököly, P.; Bošanský, Miroslav; Vanya, A.This article describes the effect of the geometrical parameters of the standard involute and non-standard convex-concave (C-C) gearing on the thickness of the hardened layer. The thickness of hardened layer is important from the aspect of wear on gearing. In case of involute gearing is the thickness of the hardened layer defined by various authors, what is on the other hand determinated also by the standard STN 01 4686-5. In case of C-C gearing there are not available any standards, and therefore it is possible to determine the thickness of the hardened layer only by the means of modern simulation methods.Документ Багатопараметричний синтез конструктивних елементів корпусів циліндричних редукторів(2010) Васильєва, О. Е.Рассмотрена методология оптимизации и синтеза конструктивных элементов корпусов цилиндрических редукторов в процессе их проектирования с использованием математических моделей, которые связаны с прочностью, жесткостью и размерами элементов, которые входят в состав передачи.Документ Влияние динамических процессов в прямозубых зубчатых передачах на коэффициент перекрытия(НТУ "ХПИ", 2010) Ишин, Николай Николаевич; Гоман, Аркадий Михайлович; Скороходов, Андрей СтаниславовичЗапропоновано розрахунок коефіцієнта перекриття прямозубої циліндричної зубчастої передачі, що враховує вплив динамічних процесів, демпфірування, похибок кроків зачеплення. Порівняння розрахункових і експериментальних значень коефіцієнтів перекриття показало цілком задовільний їх збіг.Документ Выбор подшипников качения и оценка их надежности с учетом вариации условий нагружения(НТУ "ХПИ", 2010) Белодеденко, С. В.; Биличенко, Г. Н.; Гануш, В. И.Надійність опорних вузлів механічних передач можливо забезпечити на стадії проектування шляхом вибору підшипників кочення з урахуванням конструкційної та експлуатаційної нестаціонарності навантаження. В роботі приведено моделі для еквівалентного навантаження підшипників різних типів, а також алгоритм пошуку їх функцій розподілу довговічностей з урахуванням розсіювання механічних властивостей та варіації умов навантаження.Документ Геометрокинематические критерии прямозубых конхоидальных передач со смещением исходного контура(НТУ "ХПИ", 2010) Скляр, Ю. А.Здобуто залежності для визначення геометро-кінематичних критеріїв працездатності циліндричних прямозубих передач із конхоїдальною лінією зачеплення та зсувом вихідного контуру.Документ Динамическая модель редукторного привода с изменяемой структурой высокоскоростного проволочного прокатного блока(НТУ "ХПИ", 2010) Крот, П. В.Виконано дослідження динаміки високошвидкісного дротового редукційно-калібруючого стану. Розроблено діагностичну модель лінії приводу блоку зі змінною структурою на основі передатних функцій. Виконано аналіз амплітудних i фазових частотних характеристик приводу. Розроблено програмне забезпечення для автоматизованих розрахунків у реальному часі обертальних коливань у лінії приводу.Документ Динамическая модель трансмиссий машин с учетом распределенной массы валов(НТУ "ХПИ", 2010) Нижник, Н. В.Виконано дослідження крутних коливань у лінії приводу прокатного стана, як системи з розподіленими параметрами. Визначено залежності кутів повертань поперечних перерізів валу і крутного моменту у часi захвату металу валками та уздовж шпинделя, що характеризує вимушені та власні коливання головної лінії.Документ Зубчатая передача с точечным контактом зубьев(НТУ "ХПИ", 2010) Попов, А. П.; Мироненко, А. И.Уперше з урахуванням нелінійної залежності між деформаціями і напруженнями вирішено контактне завдання стосовно нової конструкції зубчастої передачі з просторовою точковою системою зачеплення евольвентних зубів. Отримано вирази для визначення розмірів еліптичного майданчика контакту і максимальних контактів напруження. Показана висока здатність навантаження цієї зубчастої передачі по контактному напруженню.Документ Использование производной от ускорения внедрения при нахождении точек на огибающей, зная точки на обволакивающей(НТУ "ХПИ", 2010) Бабичев, Д. А.; Бабичев, Д. Т.; Серебренников, А. А.Запропонована модифікація кінематичного методу обчислення координат крапок на поверхнях, формованих методами огинання. Метод легко вписується в існуючі системи аналізу процесів формоутворення недиференціальними методами, суттєво зменшуючи загальний обсяг обчислень. Показане, що застосування похідної від прискорення впровадження на порядок підвищує точність кінематичного методу знаходження крапок на поверхні, що обгинає.Документ Исследование аэродинамических потерь энергии в высокоскоростных прямозубых цилиндрических передачах(НТУ "ХПИ", 2010) Ставицкий, В. В.; Носко, Павел ЛеонидовичОтримана залежність коефіцієнту моменту аеродинамічного спротиву обертанню зубчастих коліс від основних геометричних параметрів коліс та фізичних параметрів середи. Проведений порівняльний аналіз розрахункових результатів з експериментальними даними різних авторів. Отримані залежності надають змоги оцінювати вплив аеродинамічного спротиву середовища обертанню зубчастих коліс на коефіцієнт корисної дії високошвидкісних зубчастих передач.Документ Исследование нагрузочной способности крупных зубчатых передач, работающих с абразивным износом(НТУ "ХПИ", 2010) Стрельников, В. Н.; Суков, Г. С.; Волошин, А. И.; Чибисов, Ю. В.; Лесняк, Г. А.Викладено результати дослідження навантажувальної здатності великих зубчастих передач, що працюють у змащенні з наявністю часток абразиву. Концепція контактної взаємодії активних поверхонь зубів з абразивними частками представляє диференційований підхід до аналізу впливу физико-механічних властивостей матеріалів зубчастих коліс, геометричних і кінематичних характеристик сполучених елементів, характеру розподілу навантаження по контактних лініях – на навантажувальну здатність зубчастих зачеплень. Вірогідність теоретичних положень підтверджена результатами лабораторно-експериментальних досліджень виконаних на ЗАТ "НКМЗ" і апробована в умовах експлуатації промислових зразків.Документ Кинематический метод и его реализация в приложениях геометрического синтеза зубчатых передач(НТУ "ХПИ", 2010) Ткачук, Николай Николаевич; Ткачук, Николай АнатольевичУ статті описані основні співвідношення кінематичного методу Литвина стосовно геометричного синтезу просторових зачеплень. Реалізація співвідношень кінематичного методу проведена на прикладі двопараметричних передач.Документ Конструктивно-технологічні особливості проектування силових хвильових передач(НТУ "ХПІ", 2010) Приймаков, Олександр Григорович; Устиненко, Олександр Віталійович; Приймаков, Григорій ОлександровичМетою статті є дослідження конструктивно-технологічних особливостей проектування та виготовлення силових хвильових зубчастих передач (СХЗП) з врахуванням пружних деформацій ланок під навантаженням та похибок виготовлення та монтажу.Документ Математическое обеспечение интерактивного синтеза передач зацеплением(НТУ "ХПИ", 2010) Воронцов, Б. С.Розроблено математичне забезпечення інтерактивного синтезу передач зачепленням. Новий підхід до управління параметрами дозволяє підвищити ефективність процесу синтезу за рахунок максимального використання можливостей сучасних комп'ютерних технологій.Документ Обзор рекомендаций по выбору и применению смазочных материалов для редукторов и мотор-редукторов ОМП(НТУ "ХПИ", 2010) Власенко, В. Н.; Фей, Валерий МироновичРозглянуто рекомендації з вибору і застосуванню змащувальних матеріалів для редукторів і мотор-редукторів ЗМП.Документ Оптимізація тривальних коробок передач за критерієм мінімальної міжосьової відстані методом ЛПτ-пошуку(НТУ "ХПІ", 2010) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр ВіталійовичЗапропоновано вирішувати задачу оптимізації тривальних коробок передач за допомогою метода зондування n-вимірних паралелепіпедів. У якості пробних беруться точки за закономірністю ЛПτ-послідовності.Документ Основи синтезу вихідного контуру циліндричних зубчастих передач із зменшенням питомої роботи сил тертя в зачепленні(НТУ "ХПІ", 2010) Носко, Павло Леонідович; Шишов, В. П.; Ткач, П. М.; Муховатий, О. А.Даны рекомендации по определению геометрии исходного контура реечного инструмента из условия уменьшения удельной работы сил трения в зацеплении.Документ Особенности проектирования редукторов для самых мощных в мире украинско-российских авиационных двигателей(НТУ "ХПИ", 2010) Дорофеев, В. Л.; Дорофеев, Д. В.; Единович, А. Б.; Корнейчук, А. В.Розглянуто питання підвищення якості проектування редукторів авіаційних двигунів за рахунок оптимальної модифікації профілю зубців евольвентного зачеплення, розрахованого за допомогою програми ASGears. Представлені теоретичні основи рішення зворотної задачі теорії зачеплення, реалізовані в програмі ASGears.Документ Оценка влияния эксплуатационных факторов на изменение характеристик механизма с зубчатым редуктором(НТУ "ХПИ", 2010) Сериков, Владимир ИвановичУ статті розглянуті питання досягнення раціональних параметрів для механізмів із зубчастими редукторами, що призначені для доставки стандартних вантажів. Показано, що ці параметри можуть залежати не лише від параметрів зубчастого зачеплення, але і від конструктивних рішень. Сформульовані рекомендації.Документ Порядок проведения синтеза планетарного механизма ĀĀ с учетом углов зацепления зубчатых колес первой и второй ступеней(НТУ "ХПИ", 2010) Кавецкий, Сергей НиколаевичУ статті показана можливість застосування методики синтезу планетарних механізмів зі зв’язаними колесами на прикладі механізму ĀĀ. Показана можливість виготовлення зубчатих коліс які входять до складу механізму, з використанням стандартного ріжучого інструмента.