Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Переваги та недоліки розширення міжнародного бізнесу
    (ФОП Вишемирський В. С., 2021) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна; Другова, Олена Сергіївна; Заіченко, І. М.
  • Ескіз
    Документ
    Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen
    (Тернопільський національний економічний університет, 2018) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Розглянуто підхід до розробки рекламного мультимедійного продукту для просування чи продажу товарів або послуг. Рекламний продукт визначено як рекламний ролик, інтерактивний рекламний ролик, 3-D рекламу, віртуальну і доповнену реальність, інтернет-магазин. На підставі методу аналогій представлено схему процесу сприйняття рекламного мультимедійного продукту користувачем. Обґрунтовано використання гібридного підходу customer development для доопрацювання мультимедійного продукту та врахування віртуальних цінностей користувачів. Розроблено сценарії розвитку мультимедійного продукту залежно від результатів досягнення планових цілей. Запропоновано послідовність розробки мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen.
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до просування послуг на засадах економіки вражень (на прикладі послуг освітньої галузі)
    (Інститут економіки та прогнозування НАН України, 2017) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Запропоновано методичний підхід щодо просування послуг на основі економіки вражень. Доведено, що конкурентні переваги при просуванні послуг має ВНЗ, реклама якого викликає емоції та справляє враження. Проведене емпіричне дослідження дозволило виявити особливості цільової аудиторії, що було враховано при розробці рекомендацій щодо плану просування ВНЗ. Обґрунтовано вибір сукупності інструментів просування послуг з урахуванням 4 сфер вражень: освіти, розваг, соціальної значущості, віртуальної реальності.
  • Ескіз
    Документ
    Управління розвитком міжфірмових відносин у ланцюгах поставок
    (НТУ "ХПІ", 2013) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Управління відносинами підприємств у ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2015) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    У статі обґрунтувані методичні рекомендації щодо управління міжфірмовими відносинами в ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу на прикладі галузі енергетичного машинобудування. Запропоновані концептуальні положення щодо управління відносинами партнерів в ланцюгах поставок, ключова ідея яких полягає у виділенні трьох складових процесу управління: формування інтегрованої групи, розробка елементів системи управління міжфірмовими відносинами та розвиток партнерських відносин. Розвинуті методичні рекомендації щодо формування та розвитку відносин в інтегрованій групі та оцінювання їх цінності. Удосконалено методичне забезпечення щодо формування елементів системи управління відносинами партнерів при виконанні складних проектів.
  • Ескіз
    Документ
    Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин
    (Харкiвський національний економiчний унiверситет, 2014) Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Підкреслено, що важливим етапом процесу управління підприємствами, які взаємодіють у ланцюгах поставок, є оцінювання цінності міжфірмових відносин. Основну увагу спрямовано на обґрунтування прийняття управлінських рішень щодо вибору найкращого партнера та оцінювання цінності міжфірмових відносин в умовах використання нечіткої інформації. Запропоновано метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин для здійснення кількісного та якісного оцінювання непараметричної інформації, що дозволило перевести лінгвістичні оцінки експертів в числові. Визначено систему показників для оцінювання цінності міжфірмових відносин, яка враховує кількісні та якісні аспекти партнерства. На основі моделі адитивної згортки було здійснено інтегральне оцінювання цінності міжфірмових відносин з партнером.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин у сучасних умовах
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2013) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    У статті розроблені методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин в інтегрованих групах, на засадах ціннісного підходу. Наведена послідовність етапів управління розвитком міжфірмових відносин підприємств, що входять до інтегрованої групи. Узагальнено ключові аспекти розвитку: кількісні, якісні, структурні, та уточнено їх особливості. Наведені практичні рекомендації щодо визначення пріоритетних напрямків розвитку відносин шляхом аналізу досягнутих цінностей у чотиривимірній площині. Визначено фактори, що впливають на процеси розвитку, підсилюючи або стримуючи їх.
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення системного управління міжфірмовими відносинами в ланцюгах поставок
    (Одеський національний економічний університет, 2013) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Основну увагу в цій статті приділено аспектам формування системи управління міжфірмовими відносинами підприємств, що утворюють інтегровану групу, задля виконання комплектного замовлення. В статті розроблено методичне забезпечення щодо системного управління міжфірмовими відносинами в ланцюгах поставок на прикладі галузі енергетичного машинобудування. Обґрунтовані суб'єкти, об'єкти та функції системи управління у контурі ціннісного підходу. Розроблено типологію центральних суб'єктів управління, що дозволяє встановити наявні тенденції децентралізації або централізації управління.
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення оцінки ефективності міжфірмових відносин на засадах ціннісного підходу
    (Тернопільський національний економічний університет, 2013) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
    Розкрито суть методичного підходу до оцінки ефективності міжфірмових відносин, особливість якого полягає в урахуванні матеріальних та нематеріальних цінностей, впровадженні триетапної процедури оцінки (попередньої, оперативної, результативної) та вибору сценаріїв плину міжфірмових відносин з використанням матричного методу. Розроблено сценарії плину міжфірмових відносин, що дозволяє впроваджувати управлінський вплив, обираючи інтеграційні або дезінтеграційні напрямки розвитку відносин, ґрунтуючись на результатах оцінки цінності. Запропоновано систему показників оцінки цінності міжфірмових відносин, яка дозволяє враховувати як матеріальні так і нематеріальні аспекти партнерства. Розроблено матрицю вибору сценаріїв плину міжфірмових відносин, використання якої дозволяє шляхом порівняння планових і звітних значень показників робити обґрунтований вибір сценарію подальшого розвитку відносин з партнером.