Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Контролінг збутової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Матросова, О. А.; Міщенко, Володимир Акимович
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії розвитку підприємства з використанням інструментарію стратегічного контролінгу в сучасних господарських умовах
    (ГО "Львівська економічна фундація", 2020) Міщенко, Володимир Акимович; Другова, Олена Сергіївна; Домніна, Ірина Ігорівна
    У статті розглядаються інструменти стратегічного розвитку підприємства на засадах контролінгу. Описується стан промисловості України на прикладі Новокраматорського машинобудівного заводу (НКМЗ). Аналізується рентабельність підприємства як умова ефективного стратегічного управління формуванням, розміщенням та використанням ресурсів підприємства. Для подолання негативних тенденцій та формування стратегії перспективного розвитку НКМЗ було вирішено застосувати систему збалансованих показників. Охарактеризовано чинники зовнішнього та внутрішнього оточення підприємства у сучасних умовах господарювання. З урахуванням інтересів усіх зацікавлених груп головною метою розробки нової стратегії підприємства було його збереження, вдосконалення та розвиток. Нова стратегія розвитку має на меті збільшити вартість підприємства з досягненням матеріальних, екологічних та соціальних цілей.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання і контроллінгове управління розвитком цифровізації на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Міщенко, Володимир Акимович; Дараган, Антон Володимирович; Другова, Олена Сергіївна
    В статті розглянуто особливості четвертої промислової революції (G4). Зазначено, що складовою цієї революції є Індустрія 4.0 з безліч технологій для створення єдиного простору обміну інформацією і віртуальної візуалізації процесів і об'єктів. Вона також передбачає формування і впровадження роботизованих систем та інтернет-технологій у форматі "розумних" підприємств. Зазначено, що має місце не зовсім правильне розуміння самої суті цифрової економіки, яке значно перешкоджає успішному проведенню цифрової трансформації. Цифрова трансформація (діджиталізація) представлена як процес переходу до такого цифрового бізнесу, який використовує цифрові технології для зміни бізнес-процесів в компанії та надання нових можливостей в напрямку отримання додаткового доходу й перспектив її подальшого розвитку. Наведено порівняльний аналіз окремих підходів до побудови моделей щодо виявлення найбільш загальних та пріоритетних напрямків оцінки цифрової зрілості підприємства. Запропоновано концептуальну схему управління цифровою зрілістю підприємства. Відмічено, що стратегія слугує основою всієї цифрової трансформації і саме вона визначає фокус перетворень та цільовий рівень цифрової зрілісті підприємства, а також дає можливість оцінити ресурсні, трудові й фінансові витрати в часі і в просторі. Інструментами деталізації та реалізації стратегії є бізнес-модель, дорожня карта та відповідний їй портфель проєктів, збалансований з позицій реалізації технологічних та нетехнологічних інновацій, спрямованих на перманентне зростання цифрової зрілісті підприємства. Актуалізація бізнес-моделі є однією з найважливіших складових зростання цифрової зрілісті підприємства, яка здійснюється у напрямку розширення коопераційних взаємодій, застосування багатосторонніх платформ та створення екосистеми бізнесу. Надано рекомендації щодо проведення цифрової трансформації підприємства та підвищення його цифрової зрілісті та обґрунтовано етапи цієї роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна організація контроллінгу на підприємствах харчової промисловості
    (BoScience Publisher, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна
    Відмічено сучасні постулати менеджменту й першочергові питання щодо можливого впровадження контроллінгу. Описано переваги й недоліки організації самостійної служби контроллінгу на підприємстві. Представлено можливі варіанти організаційного закріплення функцій контроллінгу й недоліки відмови від створення такої служби. Розглянуті можливі етапи впровадження системи контроллінгу. Описано особливості формування стандартних витрат і бюджетування в умовах кризовості й невизначеності підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові комунікації у сучасній економіці
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Лакус, О. Ю.; Міщенко, Володимир Акимович
  • Ескіз
    Документ
    Роль та призначення зовнішньоекономічної діяльності в умовах поглиблення процесів глобалізації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Іващенко, Є. А.; Міщенко, Володимир Акимович
  • Ескіз
    Документ
    Концепція вимірювання продуктивності виробничих факторів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Міщенко, Володимир Акимович; Іменинник, А. М.
  • Ескіз
    Документ
    Контролінг, його сутність та економічне значення
    (НТУ "ХПІ", 2015) Матросова, О. А.; Міщенко, Володимир Акимович
    У статті проаналізовані теоретичні та методичні бази контролінгу. Вивчено визначення сутності контролінгу, місце в економіці підприємства та еволюція розвитку. Розкрито роль і місце контролінгу в управлінні підприємством. У результаті проведеного аналізу, виявлено, контролінг як система спрямованих дій, пов’язаних удосконаленням планування, інформаційного супроводу та контролю й регулювання, є методичним інструментом управління фінансовими результатами підприємства.