Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 84
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповдальність бізнесу та бізнес соціальний аналіз
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Розглянуто основні питання, пов'язані з теорією та практикою соціальної відповідальності бізнесу, з точки зору застосування принципів соціального управління на різних рівнях. Навчальна дисципліна є однією з основних нормативних у блоці гуманітарної та соціально-економічної підготовки, які викладаються магістрам на п'ятому курсі. Вона призначена для формування у студентів теоретичних знань про соціальну відповідальність бізнесу, соціальні системи, організаційні рівні соціальної відповідальності, типи, структури та закономірності функціонування корпоративної соціальної відповідальності. Може бути корисна також аспірантам та студентам фінансово-економічних, управлінських спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив бюджетної політики на соціально-економічний розвиток держави
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Яценко, Діана; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Прибуток підприємства: аналіз його формування та використання
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Бабич, Ірина; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Доходи та прибуток підприємства та шляхи їх зростання
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Подліпаєва, Вероніка; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу на підприємстві
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    У статті надано методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на визначенні ключових складових, таких як інформаційна, організаційна, ресурсна, маркетингова та економічна; проведено їх аналіз. Визначено наявні проблеми, які можуть виникнути під час впровадження організаційно-економічного забезпечення та висвітлено необхідність системного та гнучкого підходу для ефективного управління цифровим маркетингом на підприємстві.
  • Ескіз
    Документ
    Сталість та інтеграція принципів сталого розвитку у стратегію відновлення підприємств після кризи: роль інвестицій та цифрового маркетингу
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Чжоу, Жуй
  • Ескіз
    Документ
    Роль інформаційних технологій в забезпеченні сталого розвитку підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Строков, Євген Михайлович
    В сучасних умовах зростає значущість концепції сталого розвитку підприємств, оскільки бізнес стає все більш свідомим в необхідності збереження ресурсів та зменшення негативного впливу на навколишнє середовище. Інформаційні технології (ІТ) відіграють важливу роль у цих процесах, надаючи можливість ефективного моніторингу використання ресурсів, планування оптимальних стратегій та реалізації інноваційних проектів. Використання ІТ дозволяє підприємствам знижувати витрати енергії, оптимізувати виробничі процеси та зменшувати викиди шкідливих речовин, сприяючи тим самим збереженню ресурсів та зменшенню впливу на довкілля. Інформаційні технології також відкривають нові можливості для впровадження соціально відповідальних практик та забезпечення безпеки та комфорту працівників, що сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства в цілому. Метою даної статті є аналіз ролі інформаційних технологій у забезпеченні сталого розвитку підприємств. У статті здійснено аналіз використання інформаційних технологій у різних сферах діяльності підприємства з метою досягнення цілей сталого розвитку. Було розглянуто, як ІТ сприяють управлінню ресурсами, підвищенню ефективності та інновацій, соціальній відповідальності та збереженню екологічної стійкості. Проаналізовано вплив інформаційних технологій на ключові аспекти діяльності підприємства, виявлені їх переваги у досягненні цілей сталого розвитку. Стаття систематизує застосування ІТ відповідно до цілей сталого розвитку, що дозволяє уточнити їх роль у кожній конкретній сфері діяльності підприємства. Узагальнено виклики та ризики, пов'язані з інтеграцією ІТ у процеси сталого розвитку, серед яких кібербезпека, конфіденційність даних та соціальні наслідки. Автори статті доводять, що інформаційні технології, незважаючи на їх позитивний вплив, також вносять ризики та виклики, які вимагають уважного управління та стратегічного планування. Підкреслено важливість розуміння взаємозв'язку між ІТ та сталим розвитком, надаючи чіткий огляд переваг, викликів та ризиків, які супроводжують цей процес.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи (реферату) з дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу та бізнес-соціальний аналіз"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Дисципліна «Соціальна відповідальність бізнесу та бізнес-соціальний аналіз» є обов'язковою для вивчення студентами першого курсу другого рівня освіти магістр за спеціальностями 0.71 «Облік і оподаткування» та 0.72 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Вивчення цієї дисципліни допоможе студентам у подальшому при вивченні дисциплін «Фінанси», «Фінансовий облік», «Бізнес-аналіз»та інших. Метою навчальної дисципліни є формування у майбутніх фахівців професійної компетентності «Соціальна відповідальність бізнесу та бізнес-соціальний аналіз». Програма навчальної дисципліни орієнтована на засвоєння теоретичних та прикладних засад соціальної відповідальності бізнесу. Курс «Соціальна відповідальність бізнесу та бізнес-соціальний аналіз» охоплює теоретичні, нормативні та методологічні засади соціальної відповідальності та соціального бізнес аналізу. Курс має сприяти формуванню висококваліфікованих фахівців у сфері соціального бізнес управління організацією із урахуванням його соціально відповідальної складової.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки щодо виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу та бізнес-соціальний аналіз"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Вивчення опублікованих наукових праць, теоретичних концепцій, відповідного методичного забезпечення та емпіричний аналіз практики соціальної відповідальності бізнесу та соціального бізнес аналізу дозволили встановити коло найбільш актуальних проблем, які потребують наукового вирішення. Ґрунтовних досліджень потребують питання, пов’язані з визначенням соціально-економічного механізму соціальної відповідальності, діагностикою соціального управління, плануванням та фінансуванням заходів, пов’язаних із соціальної відповідальності, розробленням інструментів соціального управління персоналом, зокрема ролі людського фактору при запобіганні конфліктів та при прийнятті рішень у взаємозумовлених відношеннях при встановлені соціальної відповідальності на підприємстві. Дисципліна «Соціальна відповідальність бізнесу та бізнес-соціальний аналіз» – це один з предметів, вивчення якого зумовлене змінами в соціально-економічному розвитку України. Важливе значення під час підготовки сучасних спеціалістів має формування знань і навичок з соціального управління та соціальної відповідальності в організаціях. Мета вивчення дисципліни – сформувати у майбутніх спеціалістів знання та навички соціальної відповідальності бізнесу та соціального бізнес-аналізу в організаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Соціальна відповідальність бізнесу та бізнес-соціальний аналіз"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Опорний конспект включає основні питання, пов'язані з теорією соціальної відповідальності бізнесу, з точки зору застосування принципів соціального управління на різних рівнях.Навчальна дисципліна є однією з основних нормативних у блоці гуманітарної та соціально-економічної підготовки, які викладаються магістрам на п'ятому курсі. Вона призначена для формування у студентів теоретичних знань про соціальну відповідальність бізнесу, соціальні системи, організаційнірівні соціальної відповідальності, типи, структури та закономірності функціонування корпоративної соціальної відповідальності. Дисципліна містить два блоки змістовних модулів: теоретичні засади соціальної відповідальності бізнесу,регулювання та управління формуванням концепції бізнес-соціального аналізу.