Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257
Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.
У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.
Переглянути
Документ Математическое моделирование гидромеханических потерь и КПД в быстроходных гидрообъемных машинах с шаровыми поршнями(НТУ "ХПИ", 2002) Самородов, Вадим Борисович; Рогов, А. В.; Ярмак, Николай СергеевичВ статье разработана математическая модель гидродинамических потерь в радиально - поршневых гидромашинах со сферическими поршнями. Адекватность разработанной математической модели подтверждена сравнительным анализом с экспериментальными данными.Документ Анализ параметров пульсаций углового ускорения одиночного колеса(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2005) Гецович, Евгений Моисеевич; Селевич, Сергей ГеннадьевичПроведен анализ параметров пульсации углового ускорения колеса. Полученные оценки пульсации использованы для уточнения математической модели процесса взаимодействия колеса с опорной поверхностью.Документ К вопросу о выборе коэффициента пробных воздействий в дуальных адаптивных системах управления объектами с заранее неизвестным неустойчивым оптимумом(НТУ "ХПИ", 2005) Гецович, Е. М.; Селевич, Сергей Геннадьевич; Мартынец, Т. В.В статье обоснована необходимость, параметры и получена зависимость для корректировки коэффициента пробных воздействий в дуальных адаптивных системах управления объектами с заранее неизвестным неустойчивым оптимумом на примере автомобильного колеса в тормозном (тяговом) режиме.Документ Розробка комплексу засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів на базі колісних енергетичних модулів(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2005) Краснокутський, Володимир МиколайовичДокумент Пространственная математическая модель трехосного автомобиля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2005) Постный, Вячеслав Александрович; Струков, А. С.; Селевич, Сергей Геннадьевич; Жадан, М. В.Увеличение количества многоосных автомобилей, повышение скоростей их движения, применение для всех осей односкатных колес с шинами низкого давления повысило интерес к вопросам устойчивости и управляемости этих автомобилей.Документ Модель процесса осцилляционной модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2005) Гецович, Евгений Моисеевич; Селевич, Сергей Геннадьевич; Мартынец, Татьяна ВикторовнаПредложен способ модуляции давления в рабочем тормозном цилиндре антиблокировочной системы, обеспечивающий максимальную простоту конструкции модулятора давления и минимальную его себестоимость, позволяющую устанавливать АБС на автомобиле особо малого класса.Документ Використання ПК у навчанні курсантів для визначення зон ураження цілі при стрільбі зі стрілецької зброї(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2005) Семенюк, В. І.; Краснокутський, Володимир МиколайовичДокумент Совершенствование способа модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2006) Гецович, Евгений Моисеевич; Мартынец, Татьяна Викторовна; Селевич, Сергей ГеннадьевичЗапропоновано спосіб модуляції тиску в робочому гальмівному циліндрі антиблокувальної системи, який забезпечує максимальну простоту конструкції модулятора тиску та мінімальну його собівартість, що дозволяє встановлювати АБС на автомобілі особливо малого класуДокумент О выборе рабочей жидкости для объемных гидроприводов мобильных машин(НТУ "ХПИ", 2006) Аврунин, Григорий Аврамович; Вакуленко, В. В.; Волченко, Ю. И.; Квитка, В. Б.Problems of the selection of the fluids for mobil hydrostatic transmission is given in the article.Документ Обґрунтування принципів формування мобілізаційного резерву Повітряних Сил в умовах комплектування збройних сил військовослужбовцями за контрактом(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Бабич, А. П.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Пархоменко, Д. О.Проведено обґрунтування принципів формування мобілізаційного резерву Повітряних Сил в умовах комплектування збройних сил за контрактом з урахуванням досвіду збройних сил деяких країн НАТО.Документ Метод проектування з'єднувально-керуючого вузла засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів, що побудовані за модульним принципом(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Краснокутський, Володимир Миколайович; Гаркуша, О. А.Розглянуті питання удосконалення методу проектування з'єднувально-керуючого вузла для модульних енергетично-технологічних засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів, який, на відміну від існуючих, враховує закономірності його навантаженості та обґрунтовує більш рознесену відстань між провушинами вертикального шарніра, що дозволяє збільшити його надійність.Документ К обоснованию расчетной модели подрессоривания самоходной машины(НТУ "ХПИ", 2006) Артюшенко, Анатолий Дмитриевич; Мамонтов, Анатолий ГеннадьевичДокумент Порівняльний аналіз базових стандартів і систем транкінгового зв'язку для організації мережі радіозв'язку системи управління повсякденною діяльністю військ (сил)(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Зміївський, Г. А.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Колодєєв, М. М.Розглянуті тенденції розвитку військових мобільних абонентських систем зв’язку провідних кран світу та приведений порівняльний аналіз комерційних стандартів і систем мобільного зв’язку для створення мережі транкінгового радіозв’язку системи управління повсякденною діяльністю військ (сил).Документ Метод сплайнової інтерполяції трафіка мультисервісних мереж систем швидкого реагування(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Стасєв, Ю. В.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Кучук, Георгій АнатолійовичЗапропоновано метод, що дозволяє побудувати сплайнову інтерполяцію трафіка мультисервісної мережі підтримки систем швидкого реагування та провести ітераційну оцінку її адекватності реальному трафіку системи в умовах надзвичайних ситуацій.Документ Аналіз моделей і методів розрахунку зон радіопокриття систем мобільного зв'язку при їх використанні для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил)(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Зміївський, Г. А.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Колодєєв, М. М.Наведені результати теоретичних досліджень щодо вибору моделей і методів розрахунку зон радіопокриття при проектуванні мереж мобільного зв’язку для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил).Документ Повышение экономичности пневматических модуляторов давления(НТУ "ХПИ", 2007) Гецович, Е. М.; Бондаренко, Анатолий ИгоревичThe variant of increase of economy of pneumatic keyers of pressure is offered. Influencing of the costs cutting of supplies of the compressed air is analysed, due to the use of keyers of pressure with the variables of section, on efficiency of braking.Документ Автомобильный цифровой измеритель уровня топлива(НТУ "ХПИ", 2007) Сергиенко, Николай Егорович; Маренич, А. Н.In this work made the research about the choice of the circuit and structure automobile measurement of a fuel level. The block diagram, working-algorithm of digital measurement of a fuel level and its design are submitted.Документ Математическое моделирование поворота гусеничных машин с учетом крюковой нагрузки(НТУ "ХПИ", 2007) Шуба, Сергей АлександровичIt Is designed matrix systems, which present itself mathematical models of caterpillar tractor transmission, which on the one hand describe whole kinematics, all loads and all loss in transmission, and with other value the kinematics, tractive and energy factors of transmission and caterpillar machine as a whole.Документ Моделирование технологического процесса тягового-транспортного средства в условиях кинематического рассогласования переднего и заднего мостов(НТУ "ХПИ", 2007) Рогов, А. В.; Сергиенко, Николай Егорович; Коливерда, В. П.; Ильинов, А. Ю.; Штых, А. А.Methodic of modeling of technological process of pulling vehicle under conditions of front and rear wheels asynchrony is proposed. Results obtained by means of proposed methodic and mathematical model are explained.Документ Моделирование процесса осцилляционной модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2007) Гецович, Евгений Моисеевич; Мартынец, Татьяна Викторовна; Селевич, Сергей ГеннадьевичВиконане математичне моделювання процесу осциляційної модуляції тиску у виконавчих апаратах гальмівного приводу. Підтверджена принципова можливість такої модуляції. Отримані кількісні оцінки взаємозв’язку між параметрами керуючого сигналу та зміною тиску гальмівної рідини.