Вісник № 32
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3749
Переглянути
Документ Аналіз паливної економічності бензинового автомобільного двигуна при роботі з несталим навантаженням(НТУ "ХПІ", 2013) Ребров, Олексій Юрійович; Мірошніченко, О. В.Визначено оптимальний режим роботи двигуна при несталих навантаженнях, складено математичну модель автомобільного бензинового двигуна, проведено аналіз витрати палива при роботі двигуна на перехідних режимах.Документ Аналіз ринку послуг на СТОА та потреби їх вдосконалення(НТУ "ХПІ", 2013) Артюшенко, Анатолій Дмитрович; Хаустов, О. Е.Проведено ретроспективний огляд розвитку СТО в нашій країні. Зроблено висновки що до спеціалізації автосервісів під конкретну марку автомобілю. Виявлено переваги спеціалізації, при яких забезпечується ефективність їх механізації і автоматизації, зниження собівартості продукції.Документ Вибір граничних умов для розрахунку температурного стану поршня дизеля в САПР(НТУ "ХПІ", 2013) Пильов, Володимир Олександрович; Білогуб, Олександр Віталійович; Федоров, Андрій ЮрійовичНаведено результати досліджень температурного стану поршня середньообертового дизеля при завданні граничних умов теплообміну третього роду за різними методиками. Встановлена несуттєва різниця в отриманих результатах. Показано, що найбільш економічною є методика НТУ "ХПІ". Рекомендовано її використання при розробці нових та удосконаленні існуючих конструкцій поршнів.Документ Вибір кінематичної схеми та попередній розрахунок гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів(НТУ "ХПІ", 2013) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович; Горбенко, Ю. В.Проведено аналіз та вибрано кінематичну схему гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів, що задовольняє сформульованим вимогам. Проведено попередній розрахунок одноступінчастої пневмогідравлічної ресори, вибрано заправний тиск і об’єм пневмокамери та побудовано пружну характеристику підвіски для двох крайніх значень показника політропи. Одержано початковий вектор проектних параметрів для проведення подальшої параметричної оптимізації.Документ Исследование динамических и технико-эксплуатационных показателей автомобиля малого класса(НТУ "ХПИ", 2013) Сергиенко, Николай Егорович; Брагин, В. С.В статье представлен анализ результатов исследований, направленных на улучшение динамических качеств автомобиля малого класса путем рационального использования мощности двигателя и изменения чувственности электронной педали газа. Полученные рекомендации дают улучшение динамики автомобиля.Документ К 50-летию создания первого отечественного тепловоза на пневматическом рессорном подвешивании(НТУ "ХПИ", 2013) Маслиев, Вячеслав ГеоргиевичПриведены основные этапы научно-исследовательских, проектно-конструкторских работ, практической реализации пневматического рессорного подвешивания на тепловозах, а также некоторые результаты динамических и эксплуатационных испытаний.Документ Методи підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами(НТУ "ХПІ", 2013) Абляскін, Олег Ібрагимович; Курило, Є. В.В процесі виконання роботи було обрано комплекс шляхів удосконалення робочих процесів для покращення екологічних показників і підвищення паливної економічності автомобільних дизелів.Документ Методология экспериментальных исследований основных характеристик защиты боевых бронированных машин с использованием систем обнаружения электромагнитного излучения(НТУ "ХПИ", 2013) Глебов, В. В.Проведен анализ работ по проблеме методологии экспериментальных исследований. Сформулированы основные положения методологии исследования основных характеристик защиты боевых бронированных машин с использованием систем обнаружения электромагнитного излучения. Для получения объективных результатов при проведении исследований необходимо использовать различные независимые, но в то же время комплексные критерии оценки.Документ Моделирование работы системы повышения устойчивости автомобиля против заноса на основе нечеткой логики в MATLAB(НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.Разработана электронная система повышения устойчивости автомобиля против заноса, которая работает на основе нечеткой логики с учетом параметров автомобиля, управляющих воздействий водителя и изменяющихся дорожных условий.Документ Модернізація гідроприводу комунальної всесезонної машини з розробкою привода пилососу(НТУ "ХПІ", 2013) Аврунін, Григорій Аврамович; Фадєєв, В. В.В процесі виконання роботи було обрано комплекс шляхів удосконалення робочих процесів гідроприводу для покращення роботи гідронасосу з використанням системи фільтраціі.Документ Модернізація п'ятимашинної схеми приводу руху універсальної всесезонної комунальної машини(НТУ "ХПІ", 2013) Аврунін, Григорій Аврамович; Шевцов, Вадим МихайловичУ статті описаний спосіб модернізації приводу ходу універсальної всесезонної комунальної машини. В основі методу лежить модернізація існуючої компоновки приводу за допомогою заміни встановлених на базовій моделі героторних моторів на аксіально-поршневі.Документ Определение величины составляющих электромагнитной силы, действующих на якорь линейного двигателя(НТУ "ХПИ", 2013) Кривякин, Геннадий Владимирович; Редченко, Елена Сергеевна; Беднарский, В. Л.Получены величины и распределение влияния сил, которые составляют суммарную электромагнитную силу, на разные поверхности якоря линейного двигателя.Документ Определение эффективности тягового привода электропоездов(НТУ "ХПИ", 2013) Омельяненко, Виктор Иванович; Любарский, Борис Григорьевич; Червяков, С. Ю.Приведен критерий оценки эффективности тягового электропривода электропоездов различной составности при заданном графике их движения на участке пути. Предложен относительный критерий оценки эффективности тягового электропривода.Документ Перспективні автомобілі ГАЗ 3310 "Валдай" з електроприводом задньої осі(НТУ "ХПІ", 2013) Харченко, О. І.; Мельник, О. В.В роботі розглянута можливість на базі автомобіля ГАЗ 3310 «Валдай» розробити гібрид з використанням електротяги.Документ Порівняльні дослідження двигуна автомобіля під час роботи на зрідженому газі та на бензині(НТУ "ХПІ", 2013) Мандрика, Володимир Ростиславович; Семиренко, Д. І.Пропонується тяговий розрахунок двигуна автомобіля Chevrolet Niva з використанням зрідженого газу в порівнянні з роботою двигуна на бензиновому паливі. В результаті виконаної роботи зроблені висновки про використання зрідженого газу як альтернативного палива для двигунів.Документ Предпосылки для моделирования движения по рельсовому пути экипажа, оборудованного устройствами для наклона кузова(НТУ "ХПИ", 2013) Якунин, Дмитрий Игоревич; Зверев, Е. Ю.; Срибник, А. Н.В статье предложено с помощью оценки минимального времени движения экипажа участком рельсовой колеи выявить целесообразность максимального угла наклона кузова. Рассчитано ограничение скорости движения. Получена зависимость минимального времени движения от угла наклона кузова.Документ Прочностной расчет методом конечных элементов звеньев бесступенчатых двохпоточных гидрообъемно-механических трансмиссий(НТУ "ХПИ", 2013) Самородов, Вадим Борисович; Удод, Иван ВладимировичВ статье была описана методика расчета на прочность деталей и узлов бесступенчатых двохпоточных гидрообъемно-механических трансмиссий.Публікація Підвищення економічності бензинового двигуна на різних режимах роботи при застосуванні частково-динамічної теплоізоляції поршнів(НТУ "ХПІ", 2013) Марченко, Андрій Петрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Пильов, Вячеслав ВолодимировичВ статті проаналізовано результати випробувань бензинового двигуна з поршнями, поверхні яких було модифіковано за гальвано-плазменною технологію. Встановлено посилення позитивного впливу частково-динамічної теплоізоляції на питому витрату палива зі зменшенням частоти обертання колінчастого валу та підвищенням навантаження.Документ Разработка нестационарной теоретической модели нагружения деталей камеры сгорания тепловозного дизеля(НТУ "ХПИ", 2013) Рыкова, Инна ВитальевнаРазработана нестационарная теоретическая модель нагружения деталей камеры сгорания тепловозного дизеля. Выявлены ее особенности по сравнению с моделями для автотракторных дизелей.Документ Розрахунок часових характеристик електричного гальмівного приводу(НТУ "ХПІ", 2013) Селевич, Сергій Геннадійович; Лимаренко, Є. В.Наведені результати розрахунку часових характеристик на математичній моделі електромеханічного виконавчого елементу гальмівної системи. Зроблені висновки про відповідність моделі експериментальним дослідженням.