Вісник № 35
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17012
Переглянути
Документ Аналіз напружено-деформованого стану опорно-поворотного пристрою автокранів з урахуванням жорсткості опор(НТУ "ХПІ", 2015) Федик, В. В.; Малащенко, В. О.; Ланець, О. В.У статті розглянуто напружено-деформований стан основних деталей опорно-поворотного пристрою автомобільних кранів з урахуванням жорсткісних характеристик зубчастого вінця та півобойм за методом скінчених елементів. Встановлено закономірності розподілення контактних напружень на торцях роликів та за їх довжиною. Виявлено наявність двох зон з максимальними контактними напруженнями та зменшення його величини на основній контактній лінії. Встановлено, що нерівномірність навантаження ролика відповідає умовам рівноваги, оскільки рівнодіюча сила від дії тиску на обох його сторонах буде однакова, але в результаті обертання ролика навколо своєї осі пікові навантаження дещо збільшуються по відношенню до таких, які виникають на іншій його стороні.Документ Нелинейная контактная задача применительно к зацеплению прямых зубьев(НТУ "ХПИ", 2015) Попов, А. П.; Попова, Л. А.; Медведовский, А. М.; Савенков, О. И.Впервые представлены результаты теоретических исследований контактной прочности традиционных зубчатых передач с прямыми зубьями с учётом нелинейной взаимосвязи между упругими перемещениями (деформациями) зубьев и возникающими при этом напряжениями. При этом определены зависимости максимальных контактных напряжений σH и полуширины b₀ прямоугольной площадки контакта. Показано, что величина напряжений σH в рассматриваемом случае несколько превышает таковую, имеющую место при отсутствии указанной нелинейности. В соответствии со сказанным величина b₀, наоборот, несколько превышает аналогичную ширину, характерную для случаев отсутствия рассматриваемой нелинейности.