Вісник № 39
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26326
Переглянути
Документ Влияние динамических моментов в тяговой передаче на колебания токов фаз асинхронного тягового двигателя(НТУ "ХПИ", 2010) Кривякин, Геннадий ВладимировичThe influence of dynamic moment in traction drive on the phases current oscillation of induction motor is definedДокумент Влияние конструктивных параметров колесных сельхозяйственных тракторов на формирование и улучшение их тягово-энергетических показателей(НТУ "ХПИ", 2010) Ребров, Алексей Юрьевич; Григо, Р. Г.У статті розглянуті конструктивні параметри та інші чинники, що впливають на тягово-енергетичні показники трактора.Документ Влияние тяговых моментов на динамическое распределение вертикальных реакций между колесами автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Подригало, М. А.; Клец, Д. М.; Назарько, О. А.; Потапов, Н. Н.У статті розглянуто вплив крутних моментів на динамічний перерозподіл вертикальних реакцій між осями автомобіля, а також виконана оцінка підвищення точності визначення вертикальних реакцій на колесах автомобіля з урахуванням крутних моментів на ведучих колесах.Документ Выбор датчиковой аппаратуры для системы стабилизации курсовой устойчивости автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, В. С.; Истомин, Александр ЕвгеньевичВ статті розглядаються питання використання в якості датчикової апаратури системи стабілізації курсової стійкості доступних датчиків кутової швидкості. Зроблена оцінка вихідних сигналів мікромеханічного гіроскопа, а також розроблена методика використання замість датчика кутової швидкості двох акселерометрів.Документ Галузь сільгоспмашинобудування потребує підтримки не тільки економічної, але й політичної(НТУ "ХПІ", 2010) Кривоконь, О. Г.Освещены проблемы развития отрасли сельскохозяйственного машиностроения в Украине. Приведены различные варианты выхода из сложившейся ситуации.Документ До 125-річчя НТУ "ХПІ". Кафедра ТММ І САПР: формування та розвиток науково-освітнього простору(НТУ "ХПІ", 2010) Ткачук, Микола АнатолійовичВ статье описано развитие научно - образовательного пространства на примере кафедры "Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин" Национального технического университета "Харьковский политехнический институт".Документ До питання використання ефекту адсорбції у системах регулювання положення підресореного корпусу транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2010) Дущенко, Владислав Васильевич; Коц, О. М.Выбраны характеристики системы адсорбент – адсорбат, а также определены количества поглощающего и поглощаемого веществ, обеспечивающие использования эффекта адсорбции в системах регулирования положения подрессоренного корпуса транспортных средств.Документ Исследование целесообразности оборудования современных колесных тракторов АБС(НТУ "ХПИ", 2010) Бондаренко, Анатолий ИгоревичОбґрунтована доцільність обладнання сучасних колісних тракторів АБС. Наведені швидкості руху сучасних тракторів; характеристики тракторів, в базову комплектацію яких входить АБС; позитивні та негативні сторони обладнання тракторів АБС.Документ Комплексне дослідження міцності та жорсткості корпусів транспортних засобів спеціального призначення(НТУ "ХПІ", 2010) Пелешко, Євген Віталійович; Ткачук, Микола Анатолійович; Бруль, С. Т.; Литвиненко, О. В.; Карапейчик, І. М.В статье решается задача разработки методов, алгоритмов и способов генерации моделей бронекорпусов легкобронированных боевых машин с целью обоснования параметров, которые обеспечивают заданные тактико-технические характеристики, на основе оперативного решения задач анализа их напряженно-деформированного состояния при осуществлении выстрелов с учетом лавинообразного роста количества типов проектируемых машин, их конструктивных схем, конструктивных и технологических параметров, а также возможных режимов боевого использования.Документ Концепция выбора типа тягового электропривода современного скоростного подвижного состава(НТУ "ХПИ", 2010) Любарский, Борис ГригорьевичВ статье рассматривается современная концепция выбора типа тягового электропривода скоростного подвижного состава, которую можно применить для железных дорог Украины. Предлагается критерий эффективности тягового привода - интегральный КПД, учитывающий как КПД привода, так и его режимы эксплуатации.Документ Математическая модель бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии автомобиля оборудованного для ремонта нефтяных и газовых скважин(НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Мандрыка, Владимир Ростиславович; Островерх, Александр Олегович; Байцур, М. Н.; Остащенко, В. С.Запропоновано структурну схему та математичну модель безступінчастої двухпоточної гідрооб'ємно механічної трансмісії для установки УПА-80ПХ на базі шасі автомобіля Краз-63221-02 і представлені результати її моделювання.Документ Математическая модель для определения электромагнитного момента реактивного индукторного двигателя с аксиальным магнитным потоком(НТУ "ХПИ", 2010) Рябов, Евгений СергеевичРозроблено математичну модель для визначення моменту зубцевої зони реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком, особливість якої полягає у визначенні коенергії зубцевого шару безпосереднім інтегруванням закону зміни провідності зубцевого шару. Вихідними даними для розрахунку моменту і магнітної напруги є геометричні розміри зубцевого шару.Документ Методика моделирования совместного деформирования деталей, соединенных посредством тел качения(НТУ "ХПИ", 2010) Бибик, Д. В.; Деркач, Олег Игоревич; Федоров, Виктор Александрович; Яловол, Иван ВладимировичОцінюючи за методом скінчених елементів напружено-деформований стан деталей, що мають багато точок торкання, виникає необхідність побудови розрахункових моделей чималого обсягу, для розв’язання яких потрібні потужні багатопроцесорні комп’ютерні системи. Пропонована методика дає змогу провести чисельне дослідження таких конструкцій без залучення потужних обчислювальних систем. Також наведено порівняння результатів чисельних та аналітичних розрахунків.Документ Механічний гістерезис(НТУ "ХПІ", 2010) Беспалов, В. М. .; Маренко, Г. М.; Кайдалов, Р. О.Рассмотрен вопрос формирования петли гистерезиса в системах с линейно зависимыми от величины деформации значениями уровней жесткого скольжения и показана необходимость раздельного определения упругих и диссипативных характеристик таких систем. Проведено исследование коэффициента поглощения энергии колебаний.Документ Научные основы разработки концепции восстановительного ремонта транспортной техники(НТУ "ХПИ", 2010) Лузан, С. А.Науково обґрунтована концепція відновленого ремонту транспортної техніки. На основі логістичного підходу запропонована структура концепції. Обґрунтована доцільність застосування сучасних технологій відновлення, до яких відносяться способи газотермічного напилювання, які дозволяють не тільки відновити технічний стан деталей до рівня нових, але й підвищити їхній ресурс.Документ Определение срока службы автосамосвалов КрАЗ, работающих на породных отвалах(НТУ "ХПИ", 2010) Степанов, А. В.У статті запропонований метод визначення амортизаційного пробігу, що дозволяє провести в АТП індивідуальне вибракування автомобілів на основі фізичного зношування.Документ Перспективы развития электромобилей(НТУ "ХПИ", 2010) Ткачев, О. Ю.У статті розглянуто екологічні та економічні показники автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння та електромобіля, їх вплив на екологію та життєдіяльність людини. Проведений порівняльний аналіз переваг та недоліків в роботі автомобілів.Документ Порядок проведения синтеза планетарного механизма II с учетом углов зацепления зубчатых колес первой и второй ступеней(НТУ "ХПИ", 2010) Кавецкий, Сергей НиколаевичУ статті описана методика синтезу планетарного механізму II з врахуванням кутів зачеплення пар зубчастих коліс, які входять до його складу . Показана можливість виготовлення зубчатих коліс планетарного механізму II , з використанням стандартного ріжучого інструмента.Документ Развитие имитационного моделирования механизма наклона кузова с линейным электромеханическим преобразователем(НТУ "ХПИ", 2010) Ерицян, Багиш Хачикович; Якунин, Дмитрий ИгоревичIn the article the resulted improves simulation model of mechanism of inclination of body in the curved areas of way. The schematics of modeling of a pneumatic spring support are showed with the use of mechanical and thermodynamics models.Документ Современные информационно–измерительные системы вибродиагностики ДВС(НТУ "ХПИ", 2010) Борисенко, Анатолий Николаевич; Обод, П. С.; Лавриненко, Ольга ВалериевнаРозглянуті основні досягнення та тенденції розвитку сучасних систем діагностики, що застосовують засоби вибродіагностики для оцінки технічного стану ДВС. Розглянуті основні методи діагностики із застосуванням вибро– та акустичних сигналів. Проведений аналіз як вітчизняних розробок, так і західних досягнень, включаючи патенти США.