Вісник № 03
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34963
Переглянути
Документ Захист легкоброньованої техніки: проблеми та перспективи підвищення бронезахисту(НТУ "ХПІ", 2007) Гриценко, Геннадій Дмитрович; Степанов, С. С.; Слюсаренко, О. І.; Шаталов, О. Є.; Грабовський, Андрій Володимирович; Васильєв, Антон ЮрійовичВказані недоліки бронювання легкоброньованої техніки. Описані деякі способи підвищення рівня захищеності. Запропонована методика дослідження описаних варіантів і розробки рекомендацій по підвищенню рівня захищеності легкоброньованої техніки.Документ К вопросу о комплексных исследованиях прочностных и жесткостных характеристик элементов приспособлений рамной конструкции(НТУ "ХПИ", 2007) Пеклич, М. М.; Ткачук, А. Н.; Храмцова, Ирина Яковлевна; Ткачук, Анна Владимировна; Ищенко, О. А.У статті описані методи визначення міцності та жорсткості елементів верстатних пристосувань рамної конструкції. Проведено дослідження залежності загальної податливості від різних факторів. Розроблені рекомендації з вибору конструктивних параметрів пристосувань.Документ К вопросу об автоматизации вибродиагностики подшипников качения(НТУ "ХПИ", 2007) Чернышенко, А. В.; Павлова, А. А.; Петрушак, В. П.Розглянуті питання вібродіагностики дефектів підшипників кочення. Запропоновані загальна спрощена схема пристрою для зняття сигналів вібродатчика та метод подальшої обробки спектрограми, що дозволило з мінімальними витратами, але з чималою вірогідністю проводити вібраційну оцінку підшипників.Документ Моделирование реакции корпуса боевой машины на действие подвижной нагрузки: теория, методы и модели(НТУ "ХПИ", 2007) Бруль, С. Т.У статті наведена математична модель дії ударної хвилі на корпус транспортного засобу. Розроблено оригінальну методику навантаження скінченно-елементної моделі рухомим тиском. Наведені моделі та результати тестових розрахунків.Документ Экспериментальное исследование динамических процессов в выбивной машине с дебалансным приводом(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2007) Барчан, Евгений Николаевич; Ткачук, Николай Анатольевич; Грабовский, Андрей ВладимировичУ статті наведені методика та результати експериментальних досліджень інерційних вибивальних грат із дебалансними віброзбудниками. Наведена схема та опис досліджуваної конструкції. Наведені графіки, отримані в результаті проведення експерименту.Документ Определение чисел зубьев блока планетарных механизмов ĀĪ с общим опорным колесом(НТУ "ХПИ", 2007) Кавецкий, Сергей НиколаевичУ статті розглянуто метод, який дозволяє визначити числа зубців всіх зубчатих коліс багатоступінчастого блоку планетарних механізмів ĀĪ. Приведена реалізація методики за допомогою стандартних функцій прикладного математичного пакету Mathcad 11. Показана перевага даного підходу порівняно з методами, що застосовувались раніше.Документ Анализ адекватности математической модели механизма путем сравнения с косвенными экспериментальными данными(НТУ "ХПИ", 2007) Медведев, Николай Григорьевич; Сериков, Владимир Иванович; Протасов, Роман ВасильевичУ статті обґрунтований і описаний метод оцінки кінематичних параметрів механізму за допомогою непрямих даних, які отримані в ході проведення низки експериментів. Доведено, що такий підхід має малу похибку через прогнозованість похибки вимірювального ланцюга.Документ Комплексные исследования влияния различных факторов на напряженно-деформированное состояние блока цилиндров гидропередачи ГОП-900(НТУ "ХПИ", 2007) Мартыненко, Александр Викторович; Ткачук, Анна Владимировна; Зарубина, Алла Александровна; Бондаренко, Людмила НиколаевнаУ статті пропонуються результати дослідження контактної взаємодії поршня та втулки гідроциліндру, а також за розшифровані голограми, отримані експериментальним методом голографічної інтерферометрії. Зроблені висновки і намічені подальші напрями досліджень.Документ An integrated approach to the analysis of creep, chemical expansion, creep damage and lifetime reduction for solid oxide fuel cells(NTU "KhPI", 2007) Zolochevsky, A.; Hyde, T. H.; Zhaoji, HuIn this paper, a comprehensive theoretical and numerical investigation has been carried out with the main focus directed at the understanding on how electrochemical transport phenomena, diffusional creep and chemical expansion in electrochemical ceramics affect creep damage growth and lifetime reduction for Solid Oxide Fuel Cell systems. Furthermore, focus is put on how the electrochemical diffusion, creep process, chemical expansivity as well as the creep damage growth in ceramic substances may be controlled in order to reduce stack degradation below 0.1%/1,000 hours, optimize cell, stack design and operating conditions, and extend stack lifetime above 40,000 hours for stationary applications and above 5,000 hours for transportation applications.Документ Математичне моделювання процесів реології та самовпорядкування в зубчастих передачах(НТУ "ХПІ", 2007) Приймаков, Олександр Григорович; Устиненко, Олександр Віталійович; Стадніченко, В. М.Розглянуті основи створення математичної моделі процесів реології та самоорганізації властивостей матеріалів поверхонь зубів. Вона базується на енергетичному критерії міжатомних взаємодій і дислокаційному принципі пружно-пластичної деформації. Запропоновано доповнити традиційний підхід до вибору матеріалів зубів критерієм мінімізації критичної швидкості руху дислокацій.Документ Специализированный интегрированный программно-модельный комплекс на основе обобщенного параметрического описания сложных механических систем(НТУ "ХПИ", 2007) Пелешко, Евгений Витальевич; Ткачук, Николай Николаевич; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Ткачук, Николай АнатольевичУ статті описані основи теорії узагальненого параметричного опису складних механічних систем. Пропонується новий підхід до технології досліджень їх напружено-деформованого стану, який полягає в інтеграції спеціалізованих параметричних моделей в універсальні програмні комплекси. Наведені результати досліджень корпусів легкоброньованих машин.Документ Особенности создания физической модели в свете общей математической модели процесса резания материалов(НТУ "ХПИ", 2007) Плахотникова, Инна Борисовна; Маршуба, Вячеслав ПавловичThe features of making of physical model of process of cutting at boring of openings are considered in different materials depending on influence of the physical phenomena on this process in the zone of cutting and zone of treatment. Offered approach to making of physical model, is instrumental in appearance of general mathematical model, which describes the processes of influencing of the physical phenomena between itself and accompanying the deep boring.Документ Исследование влияния параметров полиаксиального винта на напряженно-деформированное состояние сегментов позвоночника с системой фиксации(НТУ "ХПИ", 2007) Пионтковский, В. К.; Веретельник, Юрий ВикторовичУ статті запропоновано параметричну модель біомеханічної системи "сегмент суглоба – система кріплення з поліаксіальним гвинтом". Отримано залежності характеристик напружено-деформованого стану від конструктивних параметрів гвинтів та параметрів їх установки відносно тіла хребця.Документ Методы, модели и алгоритмы для синтеза параметров выбивной инерционной машины на основе моделирования динамических процессов(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2007) Барчан, Евгений НиколаевичУ статті запропонована нова узагальнена технологія моделювання динамічних процесів та синтезу параметрів вибивної машини для оснащення автоматизованої лінії крупного вагонного литва в ВАТ "Азовмаш". Усі стадії досліджень об'єднані на основі параметричного опису конструкції. Запропоновано параметри вибивної машини визначати на основі критеріїв якості машини, а також відповідності результатів числового та експериментального дослідження. Розробка реалізована у вигляді спеціалізованого програмно-модельного комплексу.Документ К вопросу об определении причин сверхнормативного износа реборд колес грейферной тележки мостового крана-перегружателя(НТУ "ХПИ", 2007) Гусев, Ю. Б.; Слободяник, В. А.; Ткачук, Николай Анатольевич; Танченко, Андрей ЮрьевичСтаття присвячена проблемі прискореного наднормованого зношування коліс та підвізкових рейок крана-перевантажувача мостового типу. Проаналізовані публікації, присвячені цій проблемі, докладно розглянута методика проведення експерименту та надані його результати. За результатами дослідження розроблено ряд рекомендацій, спрямованих на усунення причин надмірного зносу реборд коліс.