Вісник № 32
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9316
Переглянути
Документ Аналіз методів визначення рівня нестабільного розвитку підприємств(НТУ "ХПІ", 2014) Товажнянський, Вячеслав ЛеонідовичРозглянуто існуючі вітчизняні та зарубіжні методи визначення ознак та ймовірності нестабільної роботи машинобудівного підприємства. Розроблено рекомендації по використання методичної бази для підвищення ефективності роботи промислових підприємств, зменшенню рівня нестабільності виробничо-підприємницької діяльності.Документ Бюджетный процесс в развитии железнодорожного транспорта(НТУ "ХПИ", 2014) Гриценко, Н. В.Современная Украина перешла на новый этап, который сопровождается большими изменениями в финансовой системе страны. Перед государством встали такие задачи, как стабилизация экономики, выход из финансового кризиса, снижение бюджетного дефицита.Публікація Визначення інтегрального рівня якості (споживчих характеристик) інтелектуальних технологій(НТУ "ХПІ", 2014) Косенко, Олександра ПетрівнаЗапропоновано методичні підходи до визначення інтегрального рівня якості (споживчих характеристик) інтелектуально-інноваційних технологій, в основу якого покладено метод кваліметричного моделювання, функцію бажаності Харрінгтона та нейро-нечіткі моделі. Використання розроблених пропозицій дозволяє здійснювати моніторинг позитивних характеристик інтелектуально-інноваційних технологій (об’єктів інтелектуальної власності) з метою виявлення технологій з найбільшим ринковим потенціалом.Публікація Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.В статті розглянуто значення виставок як ефективного маркетингового інструменту практичної реалізації ринкових цілей підприємства для досягнення комерційного результату, визначено можливості які надає підприємству участь у виставках.Документ Дослідження впливу торгової марки на споживчий попит і результати ринкової діяльності фірми(НТУ "ХПІ", 2014) Тихонова, А. В.У статті проаналізовано вплив торгової марки на конкурентоспроможність товарів, на споживчий попит та підвищення результатів ринкової діяльності фірми. Розглянуті функції товарного знаку та вигоди торгової марки для виробника та споживача. Зроблені висновки щодо особливостей застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку.Документ Дослідження інноваційної конкурентоспроможності техніки на прикладі ПАТ «Харківський тракторний завод ім. С.Орджонікідзе»(НТУ "ХПІ", 2014) Марюхніч, А. О.У статті запропоноване дослідження інноваційної конкурентоспроможності техніки на прикладі ПАТ «Харківський тракторний завод ім. С.Орджонікідзе». Результати дослідження дозволяють отримати оцінку конкурентоспроможності інноваційних продуктів, що обумовлені маркетинговим середовищем підприємства. Отримана оцінка конкурентоспроможності інноваційного продукту надає змогу обґрунтувати та прийняти управлінські рішення щодо виведення інноваційної техніки на ринок.Документ Ефективне управління основними фондами на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2014) Чобіток, В. І.; Пасько, Н. О.Досліджено теоретичні аспекти ефективного використання та управління основними фондами на підприємстві, проаналізовано визначення поняття «основні фонди», розроблено механізм підвищення рівня використання основних фондів на підприємстві.Документ Засоби визначення найбільш ефективних сфер вкладення інновацій(НТУ "ХПІ", 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Юрченко, Ю. С.Проведено аналіз існуючих методів у даному напрямку. Розроблений метод розрахунку ефекту вибору найбільш доцільних галузей вкладання коштів з метою їх інноваційного розвитку. Наведені чисельні розрахунки підтверджують доцільність виконаних розробок.Публікація Конкурентоспроможність проектів у контексті теорії конкуренції(НТУ "ХПІ", 2014) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаВ статті дістали подальшого розвитку теоретичні підходи до дефініції «конкурентоспроможність», висвітлено зміст категорії конкурентоспроможність проектів та обґрунтовано необхідність здійснення комплексної оцінки проектів у внутрішньому середовищі підприємства при обґрунтуванні оптимальності його товарної стратегії. Поширення теорії конкуренції на внутрішнє середовище підприємства дозволяє врахувати зацікавленість товаровиробника у розвитку окремих продуктів та сприяє виявленню його конкурентних переваг та потенційних можливостей.Документ Межкультурные маркетинговые коммуникации предприятий в условиях макроэкономической интеграции(НТУ "ХПИ", 2014) Карвицкая, Г. В.; Назаренко, Елена Васильевна; Егорова, О. Ю.В статье утверждается, что стремление к повышению конкурентоспособности бизнеса в странах бывшего Советского Союза сопровождается адаптацией маркетинговых технологий к их национальной специфике. В условиях макроэкономической интеграции необходим регулярный мониторинг результатов рыночной деятельности предприятий во внутренней и внешней среде и оценка складывающегося имиджа.Документ Методи виявлення резервів підвищення ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Железняк, А. О.; Ларка, Микола ІвановичУ статті досліджено поняття ефективності як повноти використання потенціалу підприємства. Розглянуто існуючі методики пошуку резервів, оцінювання їх фактичного стану та можливостей підвищення ефективності за рахунок виявлених резервів. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення результатів їх виявлення на сучасному етапі розвитку економіки.Документ Моніторинг управління витратами як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Фальченко, Олена ОлександрівнаУ статті досліджуються актуальні проблеми управління витратами підприємства в системі управління конкурентноздатністю підприємства. Удосконалення системи управління витратами націлене на постійний пошук і виявлення резервів економії ресурсів, нормування їх витрат, планування, облік та аналіз витрат за їх видами, стимулювання ресурсозбереження і зниження витрат з метою підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства.Документ Мотивація персоналу як один з факторів підвищення ефективності роботи підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Яковенко, В. Г.; Куделя, В. І.Розглянуто основні фактори, що визначають вплив мотивації персоналу на підвищення продуктивності праці та ефективності роботи підприємства. Представлено основні грошові та не грошові фактори мотивації праці.Документ Напрями забезпечення економічної безпеки транспортної системи(НТУ "ХПІ", 2014) Хорошилова, І. О.У статті розкрито напрями забезпечення економічної безпеки транспортної системи України, що включають посилення державного регулювання,державного протекціонізму транспорту, оновлення рухомого складу, розбудови мережі міжнародних транспортних коридорів тощо. Схарактеризовано ситуацію, яка склалася у 2013 році.Документ Науково-теоретичні основи ефективності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Майстро, Руслана Григорівна; Щербак, Юлія СергіївнаДосліджено теоретичні основи поняття «ефективність» та його суті, здійснено аналіз визначення поняття «ефективності» та «ефективності роботи підприємства» різними авторами, досліджено напрями підвищення ефективності діяльності підприємства, системи оцінки ефективності роботи підприємства та основні підходи до визначення ефективності організацій.Документ О некоторых формах проявления асимметричности информации в экономике Украины(НТУ "ХПИ", 2014) Рябова, Татьяна Вениаминовна; Пустовит, Д. А.В статье исследуются проблемы в экономике Украины, вызванные асимметричностью информации. Выявляются факторы, усиливающие несбалансированность на рынке труда и противоречия, возникающие на рынке товаров. Рассматриваются возможные направления преодоления этих противоречий с помощью государственного регулированияДокумент Оптимізація мотивації праці на основі її індивідуалізації(НТУ "ХПІ", 2014) Широкова, О. М.У статті розглянуті актуальні питання активізації трудової діяльності на основі індивідуального підходу. Проаналізовано основні положення теорій мотивації праці персоналу та на їх основі розроблено практичні рекомендації управління трудовими ресурсами, як елемента у системі мотивації праці.Документ Особливості бренда як основи стратегічного розвитку товару(НТУ "ХПІ", 2014) Федій, А. О.У статті досліджено основні питання щодо термінологічного обґрунтування понять «бренд», розглянуто бренд як інструмент впливу на ринкове середовище, виділені основні моменти створення бренда. Також розглянуто основні складові бренда, що сприяють процесу формування стратегії розвитку товару для підприємства. Визначені головні переваги, які надає бренд виробникам. Розглянуто головні принципи, які властиві бренду та етапи створення бренда.Документ Оцінка кадрового потенціалу ДП «Електроважмаш»(НТУ "ХПІ", 2014) Глухова, Світлана Вячеславівна; Ткаченко, К. Е.Проведено оцінку кадрового потенціалу підприємства, розглянуто і використано методи аналізу кадрів організації. Результати досліджень свідчать, що особисті якості працівників вельми невеликі, це свідчить про те, що працівник не дуже зацікавлені у своїй роботі. Це пов'язано з умовами праці, оплатою праці, а також низький рівень життя.Документ Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності в Україні(НТУ "ХПІ", 2014) Борзенко, Володимир Іванович; Мірошниченко, О. Р.В статті аналізуються науково-технічна діяльність, розробляються механізми по залученню та використанню, виявляються та аналізуються проблеми комерціалізації інтелектуальної власності в Україні. Виявлено проблеми, пов’язані з законодавчою базою інтелектуальної власності та рекомендації щодо покращення стану.