Кафедра "Іноземні мови"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign
Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.
Переглянути
Документ Нетрадиционные источники энергии и их использование(НТУ "ХПИ", 2005) Корнет, Наталья Ивановна; Сиротюк, Валентина ХаритоновнаУчебно-методическое пособие содержит ряд текстов по разнообразным аспектам по теме "Нетрадиционные источники энергии и их использование" на английском языке для студентов и магистров ФТ, Э, ЭМ факультетов.Документ Методичні вказівки та завдання до практичних занять з англійської мови(НТУ "ХПІ", 2006) Новік, Світлана Андріївна; Пономарьова, Ольга Ігорівна; Вітухіна, Ніна ВасилівнаУсі тексти базуються на автентичних джерелах, підібрані згідно з професійними та загальними інтересами молоді та ставлять за мету не лише розвиток навичок усіх видів читання текстів з першоджерел, але й залучення студентів до дискусій та створення діалогів та монологів за темами, що обговорюються у текстах, тобто сприяють формуванню та розвитку комунікативної компетенції студентів. Виконання післятекстових завдань (imitation exercises, transformatiоn exercises, substitution and creative exercises) дає можливість розвивати комунікативні та граматичні навички, навчитися висловлювати власну думку як в усній, так і в письмовій формах.Документ Из опыта разработки и внедрения в учебный процесс дистанционных курсов иностранных языков(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2006) Башко, Виктория Владимировна; Ковтун, Елена АлександровнаДокумент Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу(Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2006) Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Беркутова, Тетяна ІванівнаУ статті розглянуто проблему використання філософії бенчмаркінгу з метою управління якістю навчального процесу.Документ Методичні вказівки з розвитку навичок спецчитання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2006) Вікторовська, С. К.; Федорець, Сергій АнатолійовичЦі методичні вказівки мають на меті ознайомити студентів з поняттям науки метрології, з різними одиницями виміру, починаючи з простіших. У посібнику розглядаються основи метричної системи, наводяться приклади вимірювань та ілюстративний матеріал. Для текстів використовувались матеріали сучасних енциклопедичних видань та наукових розробок. В методичних вказівках є 10 розділів. До кожного підібрана активна лексика та ряд лексичних завдань. Теоретичний матеріал розділів висвітлює поняття, які потрібно знати для подальшого практичного застосування знань при підготовці спеціалістів в цій галузі та їх наукових досліджень.Документ Тести для перевірки вихідного рівня знань з англійської мови(НТУ "ХПІ", 2007) Беркутова, Тетяна Іванівна; Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Лоповок, Єлізавета ГригорівнаДані тести орієнтовані на перевірку лексико-граматичних знань з англійської мови студентів І курсу всіх спеціальностей. Мета тестів – оцінити рівень знань студентів та сформувати відповідні групи за результатами виконання тестів. Робота складається з тестів, які підібрано згідно зі змістом навчальної програми середньої школи. Призначено для студентів I курсу всіх спеціальностей.Документ Управление качеством образования на уровне отдельной дисциплины(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2007) Гончаренко, Татьяна ЕвгеньевнаCтатья посвящена проблеме административного управления качеством образовательного процесса. Для ее разрешения использован подход TQM и понятие эталонного качества как категорий философии образования. Сделаны выводы относительно системы управления качеством изучения отдельной дисциплины.Документ Визначальні чинники забезпечення якості освіти при вивченні іноземної мови(Чорноморський національний університет ім. Петра Могили, 2007) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаДокумент Англійська мова(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2007) Беркутова, Тетяна Іванівна; Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаДаний навчально-методичний посібник орієнтований на розвиток і вдосконалення навичок англійського професійного мовлення спеціалістів з комп'ютерних наук та економіки. Матеріал посібника відповідає діючій вузівській програмі.Документ Принципы построения системы оценки и управления качеством образования на уровне отдельной дисциплины(Українська інженерно-педагогічна академія, 2007) Пономарев, Александр Семенович; Гончаренко, Татьяна ЕвгеньевнаРассмотрены вопросы управления качеством образования. Для решения проблемы предлагаются подход всеобщего управления качеством и философия бенчмаркинга. Дана характеристика основных составляющих ресурсного обеспечения учебного процесса. Определены управляющие воздействия, влияющие на качество подготовки специалистов на уровне отдельной дисциплины.Документ Методика индивидуализации обучения иноязычному говорению(Національний фармацевтичний університет, 2007) Сергина, Светлана ВладимировнаДокумент Комп'ютерні ігри у навчальному процесі(Національний фармацевтичний університет, 2008) Басов, Віктор Васильович; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Про один підхід до формування контингенту студентів cпеціальності технічного вузу, що навчаються англійською мовою(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2008) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаНа сучасному етапі розвитку Україна переживає складний період трансформації та радикальних перетворень у галузі освіти. Вибором нашої країни стала європейська інтеграція, тобто узгодженість системи вищої освіти європейських країн та приведення їх до єдиного стандарту, яким є Болонський процес. Цей процес охоплює цілу низку напрямів, одним із виявів якого є підвищення якості вищої освіти в Україні та здатність випускників вузів до працевлаштування в умовах відкритого європейського й світового ринків праці.Документ Формування контингенту студентів технічного ВНЗ, що навчаються англійською мовою(Львівська політехніка, 2008) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаРозглянуто один з підходів до формування контингенту студентів спеціальності технічного вузу, що навчаються англійською мовою. Для вирішення проблеми пропонується використовувати стратегію Парето. Запропонований підхід дозволяє підвищити якість навчального процесу і керувати ним.Документ Комп'ютерні ігри як складова частина навчального процесу у вищiй школі(Кроссроуд, 2008) Басов, Віктор Васильович; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Модернизация образования в общей системе обеспечения качества(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2008) Гончаренко, Татьяна ЕвгеньевнаДокумент Методичні вказівки з англійської мови за темою "Мій фах. Радіофізика і електроніка"(НТУ "ХПІ", 2009) Басов, Віктор Васильович; Сиротюк, Валентина ХаритонівнаМетодические указания "Моя специальность" предназначены для студентов ІІ–ІІІ курсов факультета автоматики и приборостроения, которые обучаются по специальности "Радиофизика и электроника". Целью методических указаний является развитие разговорных навыков, чтение оригинальной литературы, аннотирование текстов по специальности на английском языкеДокумент Лінгвокраїнознавство як аспект викладання іноземної мови у внз з метою забезпечення комунікативності навчання(Університет цивільного захисту України, 2009) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Особливості мовної підготовки курсантів військових вузів і військових факультетів(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2009) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Англійська мова професійного спілкування як елемент фахової компетенції інженера(НТУ "ХПІ", 2009) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаАвтором розглянуто об'єктивні причини, що заважають підвищенню якості мовної підготовки майбутніх фахівців. В статті доведено, що англійська мова професійного спілкування є важливим елементом фахової компетенції інженера.