Вісник № 24
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5600
Переглянути
Документ Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Гриненко, О. М.; Пічугіна, Тетяна СергіївнаВ статті розглянуто методологічні підходи до формування одного з основних понять маркетингу – маркетингової стратегії. Проаналізовано існуючі визначення поняття відомими зарубіжними та вітчизняними науковцями. Подано власне визначення поняття «маркетингова стратегія» та обґрунтовано її місце в діяльності підприємстваДокумент Инструменты управления валютными рисками предприятий нефинансового сектора(НТУ "ХПИ", 2013) Дорошенко, А. А.Неопределенность валютного курса в будущем может стать причиной значительных денежных потерь любого субъекта хозяйствования (предприятия, компании, банка), вероятность этого отражается понятием "валютный риск". Причиной валютных рисков может стать изменение как политических так и экономических факторов. В современных условиях валютные риски влияют на результаты хозяйственной деятельности многих учреждений, даже если их деятельность прямо не связана с осуществлением внешнеэкономических операций. Учитывая это особое значение, приобретает поиск методов управления валютно-конверсионными рисками предприятий с целью снижения вероятных денежных расходов или уклонения от рисковой ситуации в случае неблагоприятных колебаний валютного курсаДокумент Дослідження взаємозв’язків розвитку ринків туристичних та пасажирських авіаційних послуг в Україні(НТУ "ХПІ", 2013) Рекун, Г. П.; Лещенко, А. С.У статті досліджено основні фактори, що впливають на обсяг авіаперевезень в туризмі, проаналізовано розмір, структуру та динаміку пасажирських авіаперевезень в Україні, зді йснено порівняння обсягів туристичного ринку, ВВП та доходів населення. На основі результатів аналізу складено прогноз стану пасажирських авіаційних послуг до 2015 рокуДокумент Проблемні аспекти бюджетного відшкодування податку на додану вартість в Україні(НТУ "ХПІ", 2013) Базалєва, О. С.В статті наведено проблемні аспекти бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначено основні схеми незаконного відшкодування та наведено пропозиції для поліпшення поточної ситуаціїДокумент Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві(НТУ "ХПІ", 2013) Микитенко, В. Ю.; Долінська, Раїса ГригорівнаРозглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності управління між фірмовими відносинами на промислових ринках, використання яких дозволяє фірмі розв’язати проблему оцінки і вибору ринкових контрагентів, виміряти результативність взаємовідносин, а також створити механізм забезпечення ефективних міжфірмових взаємовідносинДокумент Концепції ефективності зовнішньої торгівлі(НТУ "ХПІ", 2013) Кононенко, Я. В.У статті відзначено, що однією із форм зовнішньоекономічної діяльності підприємств є зовнішня торгівля. Розглянуті класичні, неокласичні та альтернативні концепції теорій міжнародної торгівлі.Визначені основні критерії ефективності зовнішньої торгівліДокумент Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок(НТУ "ХПІ", 2013) Жарченко, К. М.; Пічугіна, Тетяна СергіївнаСтаттю присвячено вивченню теоретичних основ політики просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішні ринкиДокумент Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств(НТУ "ХПІ", 2013) Руди, М. О.У роботі проведено дослідження, метою якого є вивчення ступеня, в якій соціальні медіа маркетингу в даний час використовується в діяльності українських підприємствДокумент Використання сучасних комунікаційних технологій в управлінні ланцюгами постачання(НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Поволоцька, Ольга ВалеріївнаВ роботі проведено огляд сучасних комунікаційних технологій, що використовуються в управлінні ланцюгами постачання, зокрема: технології штрих-кодування, радіочастотної ідентифікації, супутникового GPS моніторингу, мобільного зв'язку, електронного обміну даними, хмарних обчислень, використання додатків для смартфонів та планшетних ПК, систем управління ланцюгами постачання, визначено їх переваги та недоліки. Досліджено використання комунікаційних технологій на 25 підприємствах лідерах з управління ланцюгами постачанняДокумент Транспорт і зв'язок як елементи інфраструктури виробничого середовища(НТУ "ХПІ", 2013) Васильєв, О. В.Розглянуто проблеми основних складових виробничого середовища – транспорту і зв’язку. Визначено шляхи їх подальшого удосконаленняДокумент Контролінг як інструмент ефективного управління підприємством(НТУ "ХПІ", 2013) Щербань, О. Д.У статті визначена необхідність здійснення постійного процесу контролю використання внутрішніх чинників через розробку та послідовну реалізацію власної програми підвищення ефективності діяльності, а також врахування впливу на неї зовнішніх чинників. Підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання залежить від удосконалення інформаційного забезпечення управлінських функцій на базі використання сучасних програмних продуктів. Дослідження автоматизації управління значно полегшує процес впровадження і підвищує ефективність подальшого використання цієї системиДокумент Вплив підвищення ефективності функціонування ланцюгів постачання на фінансові результати діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Зіміна, К. С.Виявлені напрямки впливу основних показників оцінки ефективності ланцюга постачання на фінансові результати діяльності підприємства та визначені характеристики, які мають бути вдосконалені. Сформована схема ланцюгу постачання для ТОВ ЛГЗ «Прайм» та запропоновані подальші шляхи його оптимізації, які призведуть до покращення фінансових результатів діяльності підприємства. Проведений регресійний аналіз залежності операційного прибутку від витрат ланцюга постачання та побудована функція для розрахунку прогнозних величин. Запропонована та протестована на підприємстві ТОВ ЛГЗ «Прайм» модель аналізу ефективності з орієнтацією на фінансові результати підприємстваДокумент Порівняльний аналіз політики фінансування міжнародних компаній у сфері автомобільної промисловості(НТУ "ХПІ", 2013) Загребальна, О. В.В статті проводиться порівняльний аналіз політики фінансування у автомобілебудівній промисловості. Визначається структура капіталу певних підприємств, а також форми запозиченого капіталу, що вони використовують. Зроблені висновки щодо визначення найбільш поширених форм та причин такого виборуДокумент Регіональна асіметрія розвитку інфраструктури вантажного транспорту в Україні(НТУ "ХПІ", 2013) Жовтяк, Г. А.З огляду на основні структурні показники діяльності підприємств за їх розмірами, а саме: долі обсягів реалізованої продукції великими, середніми та малими підприємствами у загальному обсязі реалізованої продукції по регіону, та враховуючи результати проведенного аналізу та обробки експертних оцінок, була виявлена регіональна асиметрія розвитку інфраструктури вантажного транспорту в УкраїніДокумент Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С"(НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Мартиненко, О. Г.В даній роботі було проведено дослідження формування маркетингової стратегії промислового підприємства на основі сучасної моделі "4С", яка дає можливість ефективно функціонувати на зовнішньому ринку підприємству. Детально проведено аналіз її переваг і доцільність застосування.Документ Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Крисенко, А. В.; Іваницький, Вадим ДорофійовичВ статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено основні типи взаємодії корпоративних культур на підприємстві та їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємстваДокумент Оцінка вартості товарного знаку (бренду) компанії(НТУ "ХПІ", 2013) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Ігумнова, В. О.В статті проведена оцінка вартості товарного знаку компанії ПАТ "АВК" та запропоновано враховувати вартість товарного знаку компанії у нематеріальних активах, що збільшить вартість компанії у цілому та надасть можливість отримувати додатковий дохід від володіння промисловою власністю у вигляді товарного знак.Документ Економетричні дослідження залежності кількості науково-дослідних робіт від обсягів їх фінансування з різних джерел(НТУ "ХПІ", 2013) Скворчевський, Олександр Євгенович; Золотар, Н. Ю.Метою дослідження є аналітичний опис залежності обсягів науково-дослідних робіт від фінансування наукових та науково-технічних робіт з державного бюджету та власних коштів підприємств. Для досягнення поставленої мети було проведено кореляц ійно-регресійний аналіз. Побудована модель множинної лінійної регресії показала, що вкладення власних коштів підприємств в наукову та науково-технічну діяльність дає приріст обсягу науково-дослідних робіт в 2,61 більше ніж асигнування із державного бюджетуДокумент Особливості маркетингових комунікацій ринку туристичних послуг України(НТУ "ХПІ", 2013) Родченко, В. Б.; Лемешко, М. А.У статті розглянуті особливості сучасного стану розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Наведені ключові риси внутрішніх чинників та зовнішніх умов функціонування маркетингових комунікацій туристичних підприємств на ринкуДокумент Аналітична технологія управління витратами підприємств ресторанного господарства(НТУ "ХПІ", 2013) Чумак, О. В.; Андрющенко, І. С.Запропоновано аналітичну технологію управління витратами підприємств ресторанного господарства, яка складається з формування етапів управління витратами. Аналіз витрат за даними етапами дозволить підприємствам ресторанного господарства ефективно управляти та проводити контролюючі заходи за своїми фінансовими ресурсами