Вісник № 47
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32325
Переглянути
Документ Системы автоматического регулирования и практическая реализация алгоритма управления их исполнительными механизмами(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2009) Ломака, С. И.; Рыжих, Л. А.; Леонтьев, Д. Н.; Чебан, А. А.; Красюк, Александр НиколаевичВ статті розглянуто гальмівне керування транспортного засобу з погляду теорії автоматичного керування механічними системами, наведено структурну схему системи автоматичного регулювання АБС, класифіковано системи автоматичного регулювання за фазами регулювання гальмівного моменту, класифіковано алгоритми за принципом виконання послідовності логічних операцій структурною логікою блока керування, запропоновано алгоритм керування системою АБС, та представлено результати експериментального дослідження процесу гальмування колеса ЗіЛ-4331 на інерційному стенді ХНАДУ в умовах, які відповідають гальмуванню на поверхні дороги з коефіцієнтом зчеплення ϕ=2.0 та ϕ=0.25.Документ Методика проведення дорожніх випробувань щодо оцінки паливної економічності повнопривідних автомобілів на різних типах доріг(НТУ "ХПІ", 2009) Андрієнко, А. М.У статті розглянута методика проведення дорожніх випробувань щодо оцінки паливної економічності повнопривідних автомобілів, що враховує їх експлуатацію в умовах різнотипних доріг та бездоріжжя.Документ Оценка показателей динамичности армейских колесных машин и совершенства их трансмиссий по критерию максимального использования мощности двигателя(НТУ "ХПИ", 2009) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Веретенников, А. И.; Веретенников, Евгений Александрович; Мущинский, Ю. М.У даній роботі запропонований новий підхід в оцінці показників динамічності наземних транспортних засобів і досконалості їхніх трансмісій, а також проведена оцінка динамічності вітчизняних армійських колісних машин і ступеня досконалості їхніх трансмісій за критерієм максимального використання потужності двигуна.Документ Моделирование расхода топлива тепловозом при ведении поезда по участку пути заданного профиля(НТУ "ХПИ", 2009) Омельяненко, Виктор Иванович; Калюжный, Николай Николаевич; Кривякин, Геннадий Владимирович; Ерицян, Багиш ХачиковичРозроблені методика та алгоритм уточненого розрахунку витрати палива тепловозом при руху з потягом по дільниці шляху заданого профілю на основі результатів рішення тягової задачі. Представлена реалізація розробленої методики у вигляді пакету програм для ПЕОМ. Розв’язана тестова задача по розрахунку витрати палива при веденні потягу по реальній ділянці шляху.Документ Аналіз електромагнітної сумісності інтегрованих цифрових телематичних систем багатоцільових транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2009) Ніконов, О. Я.Рассмотрена задача анализа электромагнитной совместимости интегрированных цифровых телематических систем многоцелевых транспортных средств, находящихся под воздействием внешних случайных возмущений.Документ Визначення співвідношення між вартістю та параметрами силових напівпровідникових приладів тягових перетворювачів багатосистемних електровозів(НТУ "ХПІ", 2009) Муха, А. М.В статті наведені результати визначення залежності між вартістю силових напівпровідникових приладів та їх параметрами (прямий струм та клас приладу), які пропонується представити у вигляді показника "струм/клас". Отримані аналітичні залежності можуть бути використані для знаходження оптимальних структур статичних перетворювачів для тягового приводу багатосистемних електровозів.Документ Определение границ равновесия впускного и выпускного мембранного клапана модулятора давления(НТУ "ХПИ", 2009) Михалевич, Н. Г.Визначені розрахункова схема електропневматичного гальмівного приводу та модулятору тиску. Наведені дві конструктивні схеми мембранного клапана. Визначені межі рівноваги мембранних клапанів з умови їх роботи.Документ Имитационная модель системы управления инвертором напряжения, работающего по методу пространственно-векторной ШИМ при постоянстве амплитуды суммарного вектора напряжения(НТУ "ХПИ", 2009) Демидов, Александр Викторович; Любарский, Борис Григорьевич; Парфенюк, Т. В.Разработана имитационная модель, реализующая алгоритм подачи управляющих импульсов для тягового привода по методу пространственно-векторной ШИМ, что обеспечивает постоянство амплитуды суммарного вектора напряжения.Документ Нагрузочная характеристика механизма наклона кузова(НТУ "ХПИ", 2009) Якунин, Дмитрий ИгоревичУ статті розглянуто математичну модель, що дозволяє отримати характеристику навантаження механізму нахилу кузова транспортного засобу із заданими параметрами. Показано якісний характер зміни сили залежно від кута нахилу екіпажа та оцінено її величину. Поставлено задачу обрання лінійного електромеханічного перетворювача енергії, тягова характеристика якого найбільш відповідає отриманій характеристиці навантаження.Документ Оцінка ефективності модернізації стандартними методами машин, що плавають(НТУ "ХПІ", 2009) Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бєлов, В. К.; Веретенніков, Євгеній ОлександровичПроведена оценка возможности модернизации плавающих машин стандартными методами (увеличение диаметра рабочего колеса водометного движителя) на примере бронетранспортера БТР-3Е. Определена максимальная скорость машины на плаву. Проведены расчеты для определения времени и соответствующего пути разгона машины до максимальной скорости.Документ Кафедра электрического транспорта и тепловозостроения – правопреемница кафедр паровозостроения и локомотивостроения(НТУ "ХПИ", 2009) Омельяненко, Виктор Иванович; Маслиев, Вячеслав ГеоргиевичВикладені історичні аспекти розвитку кафедри електричного транспорту та тепловозобудування з часів її заснування.Документ Методика определения электромагнитных параметров тягового синхронного двигателя с возбуждением от постоянных магнитов(НТУ "ХПИ", 2009) Парфенюк, Т. В.Наведено методику визначення залежностей потокозчеплень та електромагнітного моменту тягового синхронного двигуна за результатами розрахунку магнітного поля методом кінцевих елементів.Документ О движении вращающегося шара переменной массы(НТУ "ХПИ", 2009) Ольшанский, В. П.; Ольшанский, Станислав ВасильевичРозв’язано рівняння падіння однорідного шару змінного радіуса з вертикальною віссю обертання без урахування опору зовнішнього середовища. За лінійного закону зміни радіуса в часі перші інтеграли рівняння руху виражені в елементарних функціях, а другі, для початкового етапу руху, зведені до інтегралів Френеля.Документ Компьютерное моделирование колебательного процесса вагона, оборудованного пневматическим рессорным подвешиванием(НТУ "ХПИ", 2009) Макаренко, Ю. В.У статті наведено результати комп’ютерного моделювання динаміки вагона, який обладнано пневматичним ресорним підвішуванням. Досліджена спільна робота пневморесори та пристрою для живлення її стислим повітрям.Документ Усовершенствование методики матричного анализа для структурных связей различного типа(НТУ "ХПИ", 2009) Рогов, А. В.Запропоновано узагальнення енергетичних зв'язків структурної схеми трансмісії для методики матричного математичного моделювання. Представлено приклад структурної схеми з різними типами зв' язків. Побудовано повну матричну математичну модель гідрооб' ємного механізму повороту.Документ Генеральный конструктор подводных лодок (к 80-летию со дня рождения Н. И. Кваши)(НТУ "ХПИ", 2009) Епифанов, Виталий Валерьевич; Марченко, Андрей ПетровичПриведены основные этапы жизни и творческой деятельности выпускника Харьковского политехнического института, выдающегося конструктора подводных лодок и глубоководных аппаратов Н. И. Кваши.Документ Математическая модель влияния центробежной силы на механизм наклона кузова при стендовых испытаниях с учетом колебаний надрессорного строения(НТУ "ХПИ", 2009) Редченко, Елена СергеевнаУ статті наведені короткі відомості про стендове обладнання для випробувань рухомого складу. Запропонована матиматична модель для розрахунку миттєвого значення радіусу перехідної кривої. Розроблена математична модель для дослідження впливу центробіжної сили на механізм нахилу з урахуванням коливань надресорної будови вагону. Наведені пропозиції щодо створення каткового стенду з можливістю імітації центробіжної сили.Документ Обзор существующих автономных и интегрированных навигационных систем для армейских машин(НТУ "ХПИ", 2009) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, В. С.; Беляев, С. Н.В статті наведені основні характеристики навігаційних систем армійських машин ведучих країн світу. Розглянуті основні типи датчикової апаратури, що використовуються в безплатформених інерціальних навігаційних системах.Документ Маловідомі сторінки історії Харківського тракторного заводу(НТУ "ХПІ", 2009) Єпіфанова, Наталія Віталіївна; Бєсов, Л. М.Систематизирована информация о работе Харьковского тракторного завода им. С. Орджоникидзе по производству машин специального назначения. Приведены отдельные сведения о разработчиках техники, ее научном и кадровом сопровождении.Документ Исследования колебаний с учетом демпфирования в первой трети ХХ века (история вопроса)(НТУ "ХПИ", 2009) Ларин, Андрей АлексеевичСтаття присвячена першим дослідженням коливань з урахуванням розсіяння енергії при коливаннях. Це питання стало найважливішим в 30-ті рр. XX сторіччя при вивченні вібрацій двигунів внутрішнього згоряння і парових турбін. Показано внесок в розвиток цього питання українських вчених.