Вісник № 33
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28398
Переглянути
Документ Огляд та аналіз конструкцій електронно керованих підвісок автомобілів та алгоритмів їх роботи(НТУ "ХПІ", 2010) Богомолов, В. О.; Клименко, В. І.; Шилов, А. І.; Алексеєв, Р. В.Рассмотрены пневматические подвески с электронным управлением, устанавливаемые на автобусах и грузовых автомобилях. Описываются их основные функции и принципы работы.Документ Забезпечення безпеки використання легкових автомобілів в умовах експлуатації(НТУ "ХПІ", 2010) Назаров, В. І.Определена аналитическая зависимость и вид кривой, которая ограничивает зону безопасности водителя и пассажиров в горизонтальной плоскости легкового автомобиля, и закономерность ее изменения при эксплуатации.Документ Совершенствование системы профилактического обслуживания автомобилей(НТУ "ХПИ", 2010) Мармут, И. А.Запропоновано подальший розвиток та удосконалення планово-попереджувальної системи профілактичного обслуговування та ремонту рухомого складу автомобільного транспорту на базі діагностичної інформації про технічний стан автомобілів.Документ Методы автоматизации проектирования технологических процессов ремонта автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Волков, В. П.; Гильмутдинов, Ш. А.Розглядається питання вибору методу ухвалення конструкторсько-технологічних рішень при організації автоматизованого проектування технологічних процесів ремонту вузлів і агрегатів автомобіля.Документ Оптимальное управление многономенклатурным запасом на предприятиях автосервисной отрасли(НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Клименко, Т. А.У статті розглянутий порядок визначення раціональної величини багатономенклатурного запасу на підставі методики, що використовує критерій ефективності – середній чистий прибуток підприємства від реалізації купленого запасу та прогресивних методів статистичної обробки попиту. Застосовані нові технології виділення трендової і сезонної складової при аналізі процесу попиту на запасні частини до автотракторної техніки.Документ Энергонасыщенность и технико-экономические показатели колесных сельскохозяйственных тракторов(НТУ "ХПИ", 2010) Ребров, Алексей Юрьевич; Самородов, Вадим БорисовичЗапропоновано методику вибору оптимальної енергонасиченості МТА на базі колісного трактора в агрегаті з плугом з позиції отримання максимально досяжної потенційної продуктивності МТА при завідомо відомій потужності двигуна. Отримані в ході дослідження дані дають змогу обґрунтувати раціональне баластування колісного трактора при виконанні тягових технологій з відомими характеристиками.Документ Удельное усилие на штоке вакуумного усилителя тормозов(НТУ "ХПИ", 2010) Шуклинов, С. Н.Запропоновано математичні залежності, що до визначення удільного зусилля на штоку вакуумного підсилювача гальм зі слідкуючим пристроєм який сформовано на основі пружно-еластічного елементу. Дані залежності характеризують удільне зусилля на штоку підсилювача підчас початку його спрацьовування та у слідкуючим режимі дії.Документ Нариси історії Харківського заводу тракторних самохідних шасі(НТУ "ХПІ", 2010) Єпіфанова, Н. В.; Крижановський, В. Є.; Сергієнко, Микола ЄгоровичПредставлены основные вехи истории предприятия и краткая информация о продукции, которую выпускали на Харьковском заводе тракторных самоходных шасси.Документ Программный комплекс для моделирования переходных процессов в пневматических системах транспортных средств(НТУ "ХПИ", 2010) Крамской, А. В.Розглянуто основні залежності та принципи побудови програмного комплексу для моделювання тривимірних просторових течій у проточних порожнинах пневмоапаратів транспортних засобів. Запропоновані основні принципи розподілення обчислень та особливості їх реалізації. Показано, що моделювання з обмежувачами дозволяє більш точно описувати характеристики потоку.Документ Определение расхода топлива автомобиля на стенде с беговыми барабанами(НТУ "ХПИ", 2010) Кривошапов, С. И.Рассмотрены математические зависимости определения расхода топлива транспортных машин на стенде с беговыми барабанами. Получен критерий соответствия нагрузочного режима дорожного и стендового испытаний. Приведены графические зависимости топливной экономичности на дороге и на имитационном стенде. Разработана схема автоматизированной системы управления и сбором информации на стенде с беговыми барабанами.Документ Методика определения оптимальной схемы для бесступенчатой гидрообъемно-механической трансмиссии трактора с использованием весовых коэффициентов критериев оценки(НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Шуба, Сергей АлександровичЗапропоновано методику визначення оптимальної схеми для безступінчастої гідрооб’ємно-механічної трансмісії трактора. Використовуються вагові коефіцієнти, що визначаються на основі експертних суджень. Наведено приклад визначення оптимальної схеми з ряду запропонованих.Документ Удосконалення контролю технічного стану автомобілів в підприємствах автомобільного транспорту(НТУ "ХПІ", 2010) Волков, В. П.; Комов, Є. О.Рассмотрена проблема организации технического контроля в малых предприятиях автомобильного транспорта и приведены пути их решения.Документ Методичні рекомендації до постановки наукової задачі та оцінки результатів дисертаційних досліджень(НТУ "ХПІ", 2010) Мигаль, В. Д.Рассмотрены требования ВАК по постановке научной задачи и оценке результатов диссертационных исследований. Разработана структура и взаимосвязь их основных составляющих. Расширены требования к формулированию цели работы. Приведены основные ключевые слова для изложения результатов научных исследований.Документ Нагруженность навесного механизма трактора(НТУ "ХПИ", 2010) Мироненко, Виктор Иванович; Скляров, А. В.Запропонована методика складових реакцій в ланцюгах начіпного механізму і вплив їх на роботу системи регулювання режимами роботи тракторного агрегату.Документ Обеспечение вариативности и трансформерности мобильных систем(НТУ "ХПИ", 2010) Тернюк, Николай Эмануилович; Нехаев, Е. Н.Розглядаються шляхи, способи та рівні забезпечення варіативності та трансформерності мобільних систем з урахуванням прийнятого методу систематики. На основі розгортання інформації встановлений взаємозв'язок між рівнями варіативності та трансформерності системи й ієрархічним рівнем змінюваних атрибутів мобільних систем.Документ Модель системного учебника по дисциплине "Техническая диагностика автомобиля"(НТУ "ХПИ", 2010) Мигаль, В. Д.Розглянуті сучасні вимоги до діагностування автомобілів на всіх стадіях життєвого циклу. Запропонована структурна модель і зміст підручника, який складається з восьми частин.Документ Обзор методов и средств экспресс-контроля состояния водителя(НТУ "ХПИ", 2010) Сергиенко, Николай Егорович; Маренич, А. Н.Наведено аналіз методів та засобів контролю стануводія автомобіля з використанням інформації з датчиків що реєструються з поверхні тіла водія. Проведено порівнювальний аналіз ефективності їх використання та запропоновано використовування метода заснованого на вейвлет перетворенні сигналу електрокардіограми.Документ Математическая модель трансмиссии автомобиля, оборудованного для ремонта нефтяных и газовых скважин(НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Мандрыка, Владимир Ростиславович; Островерх, Александр ОлеговичРозроблена математична модель із урахуванням параметрів силової установки, запропонованої двох потокової трансмісії, що використовується як при підйомі, так і під час спуску колони труб, дозволяє проводити дослідження з визначення динамічної завантаженості трансмісії, як для базової, так і модернізованої машини.Документ 80 лет из 125: краткая история сотрудничества кафедры автомобиле- и тракторостроения НТУ "ХПИ" и ОАО "ХТЗ"(НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Ребров, Алексей ЮрьевичВиповнюється 80 років з дати заснування кафедри автомобіле- та тракторобудування НТУ "ХПІ". Розглянута історія співпраці кафедри та ОАО "ХТЗ" протягом усього цього періоду.Документ Упругая опора подшипников ротора с управляемым изменением квазинулевой жесткости(НТУ "ХПИ", 2010) Гапонов, Владимир Степанович; Наумов, Александр ИвановичЗапропоновано схемне рішення для пружньої опори надшвидкісних роторів. Дано обгрунтування необхідності керованої зміни квазінульової жорсткості такої опори по низькочастотній складовій зовнішнього навантаження.