Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Логіка формування гуманітарно-технічної еліти в системі нової філософії інженерної освіти
    (2004) Пономарьов, Олександр Семенович
    Проаналізовано природу, причини, характер і прояви системної кризи світової освітньої системи і, зокрема, традиційної інженерної освіти. Показано, що пошук та успішна реалізація ефективних шляхів подолання цієї кризи вимагають розробки нової філософії інженерної освіти. Одним з таких шляхів виступає підготовка національної гуманітарно-технічної еліти. Розглянуто її сутність та логіку формування.
  • Ескіз
    Документ
    Ідеї неперервної педагогічної освіти у наукових поглядах О. Г. Мороза
    (НТУ ХПІ", 2015) Монь, А.
    У статті розглядається концепція неперервної педагогічної освіти О.Г.Мороза. Аналізується взаємозв’язок між ефективністю адаптації студента-першокурсника та мотивацією до навчання та самовдосконалення; між професійною адаптацією молодого вчителя та прагненням до неперервної освіти й саморозвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Освіта в теоріях постіндустріального суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Олійник, О. М.
    Автор звертає увагу на необхідність постійного розвитку наукових поглядів на проблеми економіки освіти, його орієнтації на зміни в світі, і, перш за все, в українському суспільстві, орієнтації на світові (європейські) тенденції цивілізірованого розвитку і нові вимоги до людської діяльності, її продуктивності
  • Ескіз
    Документ
    Феномен формування управлінської еліти у парадигмі неперервної освіти: Про управлінську еліту взагалі та про формування управлінської еліти зокрема
    (НТУ "ХПІ", 2013) Олійник, Віктор Васильович
    У статті на основі аналізу сучасних тенденцій та особливостей управлінської еліти у суспільстві розкривається проблема формування даної категорії еліти як феномен у парадигмі неперервної освіти. Обгрунтовується необхідність удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація підготовки сучасного вчителя в педагогічному університеті
    (НТУ "ХПІ", 2013) Шестопалюк, Олександр Васильович
    У статті розглянута система неперервної освіти в рамках університету як структури освітнього комплексу з урахуванням послідовності вивчення та використання інформаційно–комунікаційних технологій у всіх галузях діяльності