Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Організація сервісного обслуговування складних технічних систем
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2009) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Розглядаються маркетингові засоби забезпечення споживачів запасними елементами при виході із ладу засобів праці в результаті настання їх раптових відмов. Наводяться принципи розрахунку запасу на основі співставлення витрат на його утворення і величини матеріального збитку в різноманітних виробничих процесах. Розроблені цільові функції задач, що вирішуються, для дискретних та безперервних автоматизованих виробництв.
  • Ескіз
    Документ
    Резерви зниження величини збитків при виході з ладу електрообладнання на технологічних агрегатах
    (Аудиторська фірма "Аналітик", 2016) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Проаналізовані причини виходу з ладу електротехнічних засобів автоматизації у промисловому виробництві. Визначено вплив умов експлуатації асинхронних двигунів на кількісні характеристики їх надійності. Запропонована галузева сегментація ринку асинхронних електродвигунів.