Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Determination of lost profits of rightholders from counterfeit goods
    (Сумський державний університет, 2017) Kosenko, Aleksandra Petrovna; Tkachev, Maksim Mikhailovich; Kobielieva, Tatiana Aleksandrovna; Tkacheva, Nadezhda Petrovna
    The processes of exclusive rights violation of the manufacturers of original (licensed) products on the technological market are investigated. It is proposed methodical approaches concerning economic valuation of the amount of lost profits of the rights holders (licensees) in violation of intellectual property rights, the amount of which is firstly connected by the authors with the degree of use the copyright of their manufacturing facilities. It is developed a block-structured approach to the definition of missed potential opportunities of right holders and it is proposed economic and mathematical models for their determination.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Організація сервісного обслуговування складних технічних систем
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2009) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Розглядаються маркетингові засоби забезпечення споживачів запасними елементами при виході із ладу засобів праці в результаті настання їх раптових відмов. Наводяться принципи розрахунку запасу на основі співставлення витрат на його утворення і величини матеріального збитку в різноманітних виробничих процесах. Розроблені цільові функції задач, що вирішуються, для дискретних та безперервних автоматизованих виробництв.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна власність: проблеми контрафакту
    (2017) Ткачов, Максим Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Свіщова, Наталія Сергіївна
    Проведене дослідження свідчить про те, що склад неформальної економіки досить різнорідний, включає тіньову і кримінальну економічну активність, домашню працю по самозабезпеченню сімей і мережеві обміни між домогосподарствами на неринковій основі. З цього виходить, що навіть при зниженні тіньової складової неформальна економіка збереже свої позиції за рахунок інших сегментів і видів діяльності, але зі зміною наслідків для соціально економічного розвитку країни в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Резерви зниження величини збитків при виході з ладу електрообладнання на технологічних агрегатах
    (Аудиторська фірма "Аналітик", 2016) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Проаналізовані причини виходу з ладу електротехнічних засобів автоматизації у промисловому виробництві. Визначено вплив умов експлуатації асинхронних двигунів на кількісні характеристики їх надійності. Запропонована галузева сегментація ринку асинхронних електродвигунів.
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком
    (Університетська книга, 2012) Азарян, Олена Михайлівна; Денисенко, Микола Павлович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ковальчук, Костянтин Федорович; Комарницький, Ігор Михайлович; Кузьмін, Олег Євгенович; Мельник, Леонід Григорович; Максимов, Віталій Володимирович; Максимова, Тетяна Семенівна; Мартякова, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Петруня, Юрій Євгенович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Садченко, Олена Василівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Біловодська, Олена Анатоліївна; Андерсон, Володимир Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Галгаш, Руслан Анатолійович; Дериколенко, Олександр Миколайович; Жарова, Любов Валеріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Юлія Миколаївна; Міцура, Олена Олексіївна; Петруня, Віра Юріївна; Синиця, Лідія Віталіївна; Сорокіна, Олена Володимирівна; Суміна, Ольга Миколаївна; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Ткачук, Юрій Якович; Франів, Ігор Андрійович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Грищенко, Олена Федорівна; Сопка, Олена Олексіївна
    Висвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обґрунтовано й роз роблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних під приємств. Викладено науково методичні засади менеджменту та марке тингу екологічних інновацій. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу інно вацій, стратегічного управління підприємством, менеджменту та марке тингу екологічних інновацій, викладачів, аспірантів і студентів еконо мічних та екологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.