Вісник № 67 частина 2
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8814
Переглянути
Документ Аналіз сучасного стану фінансової системи України на шляху євроінтеграції(НТУ "ХПІ", 2013) Остапенко, О. С.; Матросова, Вікторія ОлександрівнаСтаття присвячена аналізу та дослідженню сучасного стану фінансової системи України. Розглянуто основні теоретичні питання інтеграції та проведено аналіз структури видатків державного бюджету. Дана оцінка рівня ВВП України в порівнянні з високорозвиненими європейськими країнами.Документ Використання системи збалансованих показників, як сучасного інструменту аналізу діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Зелена, В. М.В статті розглянуто основні слабкі сторони системи збалансованих показників та наведено можливі шляхи її вдосконалення.Документ Дослідження ефективності використання основних фондів підприємств(НТУ "ХПІ", 2013) Кайдалова, Г. О.; Ларка, Микола ІвановичУ статті досліджено ефективність використання основних виробничих фондів у процесі діяльності підприємств, що виробляють штампи та пресформи. Розглянуто існуючі методики розрахунку основних показників ефективності використання основних фондів. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення результатів їх використання на сучасному етапі розвитку економіки.Документ Дослідження та розробка ефективної інноваційної стратегії(НТУ "ХПІ", 2013) Колотюк, Олена Іванівна; Санковська, Ю. С.Проаналізовано сутність інноваційної стратегії підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності, досліджено її етапу, цілі та чинники, що визначають цей вибір за умовах різних стадій інноваційного циклу.Документ Дослідження теоретичних підходів визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Гуревич, М. І.У статті розглянуті основні теоретичні підходи трактування поняття "інноваційна стратегія підприємства" провідних авторів з дослідження інновацій, що дозволило сформувати авторське визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства.Публікація Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Старицька, Н. Ю.Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.Документ Маркетинговая стратегия предприятия: необходимость и этапы разработки(НТУ "ХПИ", 2013) Подрез, Ольга ИвановнаРаскрыта необходимость и этапы формирования маркетинговой стратегии предприятия в условиях функционирования ВТО на территории Украины. Представлена схема разработки маркетинговой стратегии предприятия.Документ Методика определения экономической эффективности ремонта(НТУ "ХПИ", 2013) Погорелов, Николай Иванович; Погорелов, Сергей НиколаевичВ статье обоснованна экономическая целесообразность проведения очередного ремонта оборудования и предложена методика определения экономической эффективности ремонта.Документ Методические подходы к оценке эффективности инновационных проектов(НТУ "ХПИ", 2013) Быльева, К. О.; Долгова, А. В.В публикации рассмотрен ряд особенностей проектирования, освоения и, в этой связи эффективности. Именно это может представить практический интерес для руководителей и специалистов предприятий, главным ориентиром которых является инновационная направленность развития производственной и управленческой деятельности.Документ Методологія дослідження інноваційної діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Палієнко, А. О.Пропонується програма виявлення інноваційного потенціалу підприємства та його інноваційної діяльності. В роботі розглядаються підходи до аналізу становища підприємства в сфері інноваційної політики, наведено систему показників, за допомогою яких можна охарактеризувати інноваційну активність організації. Запропоновано методику проведення аналізу інноваційної діяльності та його етапи.Документ Моніторинг факторів впливу на інвестиційну привабливість підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Сергієнко, Т. Б.У статті проведено моніторинг зовнішніх і внутрішніх факторів інвестиційної привабливості підприємства, систематизовані фактори впливу на інвестиційну привабливість та їх показники, розроблені рекомендації щодо шляхів розрахунку цих показників.Документ Моральне стимулювання трудової діяльності персоналу(НТУ "ХПІ", 2013) Корягіна, В. М.Пропонується використання традиційних способів стимулювання ефективної роботи персоналу підприємств. Визначено порядок формування технік для проведення комплексної системи морального стимулювання працівників, як складової ефективної роботи підприємства, які формуються на основі специфічних духовних цінностях людини. Моральні стимули - це стимули, дія яких ґрунтується на потребі людини в суспільному визнанні.Документ Обгрунтування методичного підходу до аналізу витрат на виробництво нового виду продукції підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Єршова, Наталя Юріївна; Майкова, Ю. Д.У статті запропонований методичний підхід до аналізу витрат на виробництво нового виду продукції на основі елементів операційного аналізу. Сформульовані групи показників, на основі яких проводиться розрахунок. Проведено апробацію методики на прикладі даних виробничого підприємства.Документ Оптимізація інвестиційного забезпечення технічного переоснащення виробництва(НТУ "ХПІ", 2013) Перерва, Петро Григорович; Безугла, Дар'я ВалеріївнаДосліджено економічні проблеми формування та розподілу інвестицій для реалізації технічного переоснащення виробництва за умов альтернативності об’єктів інвестування. Розроблено і запропоновано оптимізаційну модель залучення та повернення зовнішніх інвестицій з урахуванням стратегії економічної взаємодії "підприємство–інвестор".Публікація Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет(НТУ "ХПІ", 2013) Ткачова, Надія Петрівна; Пилипенко, Г. С.Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.Публікація Особливості факторингу як інструменту мінімізації дебіторської заборгованості(НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Ляшенко, Г. П.У статті розглянуто теоретичні засади факторингу як одного з найефективніших інструментів підтримки бізнесу в сучасних ринкових умовах. Проаналізовано основні переваги факторингу, як інструменту боротьби із дебіторською заборгованістю.Документ Оцінка ефективності діяльності підприємства на основі поєднання показників концепції BSС та показника доданої економічної вартості(НТУ "ХПІ", 2013) Нагорна, Ю. І.Пропонується використання традиційних показників Balanced Scorecard та показників системи оцінки вартості на прикладі показника доданої економічної вартості EVA для комплексної оцінки ефективності діяльності підприємств. Визначено поняття ефективності, надані основні історичні етапи розвитку теорії визначення вартості та ефективності діяльності фірми, а також охарактеризовані складові збалансованої системи показників та приведені альтернативні концепції даної системи.Публікація Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.Публікація Ранжування інтелектуально-інноваційних технологій за методом функції бажаності(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій, в основу якого покладено функцію бажаності Харрінгтона. Використання розроблених пропозицій дозволяє врахувати всі позитивні характеристики інтелектуально-інноваційних технологій (об’єктів інтелектуальної власності) з метою виявлення технологій з найбільшим ринковим потенціалом.Документ Роль маркетингу інновацій як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Казарян, А. А.У статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Також розглядаються методи маркетингу інновацій що являються критичною умовою зміцнення як вітчизняної, так і міжнародної конкурентоспроможності підприємств.