Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Проблема очуження та одомашнення реалій в англо-українській комунікації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Атанасова, О. А.; Бадан, Антоніна Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних та самостійних занять з курсу "Лінгвокраїнознавство"/"Lingvocountrystudy"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бадан, Антоніна Анатоліївна
    Лінгвокраїнознавство є дисципліною, яка охоплює безліч тем, i вибір тем для перекладачів базується насамперед на вимогах знань реалій тієї чи іншої культури. Дана методична робота присвячена насамперед Англосфері, тобто, країнам, де національною мовою є англійська. Для перекладачів з англійської це знайомство з країнами-носіями британського та американського варіанту мови, а саме з Великобританією та Сполученими Штатами Америки. Серед 6езлiчi тем, які може включати в себе предмет «Лінгвокраїнознавство» для студентів рівня бакалаврату, традиційно відібрані наступні: - політична система; - географія та історія країни; - освіта; - культура; - традиції. Однак саме в цей оновлений варіант вказівок увійшли й теми, що були наріжним каменем геополітики останніх двох десятиліть, а саме поява неологізму Англосфера (Anglosphere) та пов’язані з нею соціокультурні трансформації глобального рівня, та процес відходу Великої Британії з Європейського Союзу, відомий у всьому світі як Брексіт (Brexit). Структура методичних вказівок є типовою для навчальних посібників, розрахованих на студентів-заочників, i включає в себе: 1. Репрезентаційний матеріал (країнознавчі тексти). 2. Вправи на розуміння та практику перекладу на українську i з української. 3. Контрольні завдання за варіантами. В кінці є список рекомендованої літератури та аудтіо/відеозасобів.
  • Ескіз
    Документ
    Мовна ситуація в Україні на зламі століть
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Бадан, Антоніна Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять за темою "Уряд США"
    (2021) Бадан, Антоніна Анатоліївна
    Методичні вказівки "Уряд США" англійською мовою містять інформацію про сучасну політичну структуру США, зокрема про уряд, палати Конгресу та роль Президента. Окрім того, детально описано процес виборів та повноваження Президента та конгресменів. Кожний підрозділ супроводжується спеціальними вправами на вишкіл усного мовлення.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять за темою "Історія США"
    (2021) Бадан, Антоніна Анатоліївна
    Методичні вказівки "Історія США" англійською мовою містять стислу історію Сполучених штатів з початку опанування нових земель американцями до теперішніх часів. Вказівки поділяються на три частини: "Колоніальна Америка", "Початок історії та підйом США" та "Сучасні США". Кожний підрозділ містить низку перекладацьких вправ для опанування навичок говоріння на задану тему.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять за темою "Загальна інформація про США"
    (2021) Бадан, Антоніна Анатоліївна
    Методичні вказівки "Загальна інформація про США" англійською мовою містять стислу інформацію про географію та економіку США, її ландшафт, відомі місця та пам’ятники, загальну інформацію про Вашингтон та Нью-Йорк. Кожний підрозділ включає низку вправ та завдань на активізацію усного мовлення: питання за текстом, переклад, опис географічних об’єктів, тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Театралізація як педагогічна технологія навчання іноземним мовам
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Голікова, Оксана Миколаївна
    В даній статті відображено дослідження ефективності використання театралізації як педагогічної технології у навчанні іноземни м мовам, що застосовувалася на кафедрі ділової іноземної мови та перекладу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" протягом багатьох років. Висновки дослідження базуються на аналізі досвіду викладацького складу та студентів. У статті показано, що театральна діяльність студентів спеціальності "Переклад" є обов’язковою частиною навчального процесу. Центральне місце посідає опис формування партнерських відносин між викладачами і студентами. Театр англійських мініатюр описано як новітню педагогічну методику. Відзначено, що Театр англійських мініатюр є ефективною методикою моделювання іншомовного середовища. Зроблено висновок про те, що ця форма позааудиторної діяльності дозволяє успішно розвивати творчі здібності, уяву, активність і самостійність. Театралізація та драматизація сприяє розвитку мислення, розробці прийомів співтворчості та інтелектуальн ої напруги, передбачає експеримент, гнучке і гармонійне поєднання індивідуальної, групової та колективної діяльності, самостійної та педа гогічно скерованої. Театралізація описана як інноваційний підхід до навчання, як один з найдемократичніших видів педагогіки та мистецтва, що дозволяє вирішити безліч актуальних проблем сучасної педагогіки і психології, пов’язаних з:художньою освітою та вихованням;формуванням естетичного смаку;моральним вихованням;розвитком комунікативних якостей особистості;вихованням волі, розвитком пам’яті, уяви, ініціативності, фантазії, мови (діалогу і монологу);створенням позитивного емоційного настрою; зняттям напруження;вирішенням конфліктних ситуацій через гру. Театр англійських мініатюр розглянуто як одну із можливих стратегій подолання комунікативних утруднень при вивченні англійської мови. Драматизація під час навчання іноземній мові допомагає створити ситуацію спілкування іноземною мовою, яка наближена до реальних життєвих ситуацій та спонукає учнів до розв’язання проблем, що виникають вході цієї ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Як підготуватись до першої робочої співбесіди
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Макгвайер, Меріенн; Тимченко, Ірина Ігорівна
    Навчальний посібник містить комплекс навчально-методичного забезпечення для практичних індивідуальних та групових занять, різноманітні вправи, блок матеріалів для організації навчального спілкування студентів та практики перекладу, а також список рекомендованих джерел. Зазначені навчальні матеріали дозволять читачам поглибити уявлення про процес працевлаштування, ґрунтовно підійти до питань, пов’язаних з підготовкою та проходженням робочої співбесіди з потенційним роботодавцем, а також удосконалити набуті навички спілкування англійською мовою.
  • Ескіз
    Документ
    Мультимедійні засоби у навчанні фаховому перекладу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Недайнова, Ірина Василівна
    В даній статті відображено дослідження ефективності використання мультимедійних засобів у навчанні фаховому перекладу, що проводилося на кафедрі ділової іноземної мови та перекладу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" протягом останніх двох років. Висновки дослідження базуються на аналізі опитування як студентів так і викладачів кафедри щодо продуктивності застосування мультимедійних інструментів для вивчення англійської мови для професійних цілей.
  • Ескіз
    Документ
    Факультет соціально-гуманітарних технологій НТУ "ХПІ". Історія. Досягнення. Перспективи
    ("Друкарня Мадрид", 2017) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Блошенко, Олена Іванівна; Бурега, Валерій Васильович; Глядя, Сергій Олександрович; Голікова, Оксана Миколаївна; Горбунов, Микола Петрович; Городиська, Ольга Миколаївна; Кіпенський, Андрій Володимирович; Козлова, Олена Аркадіївна; Красіков, Михайло Михайлович; Любієв, Альберт Гнатович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Петутіна, Олена Олександрівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Романовський, Олександр Георгійович; Угольнікова, Наталія Сергіївна; Шаронова, Наталія Валеріївна; Шелудько, Лариса Вагізіна
    У виданні розповідається про створення й становлення факультету соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наведені дані про кафедри, що входять до складу факультету, їх історії та сучасну діяльність, відомості щодо провідних викладачів та науковців. Для широкого кола читачів.