Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з організації ділової гри "Створення складного програмного продукту" з дисципліни "Технологія програмування в САПР"
    (Моделіст, 2017) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр Віталійович
    Відповідно до сучасних вимог вищої освіти реалізація навчального процесу має передбачати проведення занять в інтерактивних та активних формах. Впровадження інтерактивних форм навчання – один із найважливіших напрямів вдосконалення підготовки студентів у сучасному ВНЗ. Використання інтерактивних підходів є найбільш ефективним шляхом, що сприяє навчанню студентів. Тому основні методичні інновації пов’язані сьогодні із застосуванням саме інтерактивних методів навчання, в яких слухачі включаються в досліджувану ситуацію, що спонукає до активних дій, переживають стан успіху і певним чином мотивують свою поведінку. Навчальний процес, що спирається на використання інтерактивних методів навчання, організовується з урахуванням залучення у процес пізнання всіх без винятку студентів групи. Спільна діяльність означає, що кожен вносить свій особливий індивідуальний внесок, у ході роботи відбувається обмін знаннями, ідеями, способами діяльності. Інтерактивні методи засновані на принципах взаємодії, активності учнів, опорі на груповий досвід, обов’язковому зворотному зв’язку, що спонукає учасників навчання до самостійного пошуку.