Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка математичного забезпечення конструкторсько-технологічного проектування тонкостінних поршнів ДВЗ(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Білогуб, Олександр Віталійович; Пильов, Володимир ОлександровичДокумент Працездатність підшипників ковзання як опор шестерень основного паливного насосу ГТД(ФОП Іванченко І. С., 2021) Білогуб, Олександр Віталійович; Романенко, Ігор Сергійович; Гудошник, Олександр Володимирович; Тристан, Сергій Олександрович; Глібко, Олена АнатоліївнаДокумент Аналіз теплонапруженості поршня високофорсованого дослідного транспортного дизеля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Пильов, Володимир Олександрович; Ліньков, Олег Юрійович; Баглай, П. С.; Терно, О. А.; Білогуб, Олександр Віталійович; Романенко, І. С.; Фрід, О. Ю.; Овчаров, Є. М.; Ликов, С. В.Документ Вибір граничних умов для розрахунку температурного стану поршня дизеля в САПР(НТУ "ХПІ", 2013) Пильов, Володимир Олександрович; Білогуб, Олександр Віталійович; Федоров, Андрій ЮрійовичНаведено результати досліджень температурного стану поршня середньообертового дизеля при завданні граничних умов теплообміну третього роду за різними методиками. Встановлена несуттєва різниця в отриманих результатах. Показано, що найбільш економічною є методика НТУ "ХПІ". Рекомендовано її використання при розробці нових та удосконаленні існуючих конструкцій поршнів.Документ Розробка економічної моделі експлуатації тракторного дизеля в системі прогнозування ресурсної міцності деталей камери згоряння(НТУ "ХПІ", 2009) Білогуб, Олександр Віталійович; Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Прокопенко, Микола Вікторович; Бакланов, Сергій Миколайович; Силенок, С. В.Виконано аналіз відомих моделей експлуатації тракторних дизелів. Для масиву представницьких полігонів експлуатації проведено комплекс чисельних експериментів по визначенню температурного стану поршня. З метою підвищення економічності методу прогнозування ресурсної міцності поршня та інших деталей камери згоряння запропоновано об'єднання представницьких полігонів деталізованої моделі експлуатації дизеля за характерною визначеною температурою деталі.Документ Оцінка впливу комплексу конструктивних та регулювальних параметрів дизеля ЧН12/14 на теплонапруженість і ресурсну міцність поршня(НТУ "ХПІ", 2010) Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Білогуб, Олександр Віталійович; Карягін, Ігор Миколайович; Коваленко, В. Т.; Обозний, Сергій Володимирович; Матвєєнко, Володимир ВолодимировичПроведено експериментальне дослідження впливу конструктивних та регулювальних параметрів дизеля на його температурний стан. Визначено вплив кута випередження впорскування палива, проміжного охолодження повітря та охолодження поршня на температуру в зоні кромки камери згоряння. Виконано прогнозування ресурсної міцності матеріалу поршня при наявності проміжного охолодження повітря та наявності масляного охолодження поршня.Документ Підвищення точності механічної обробки тонкостінних поршнів ДВЗ(НТУ "ХПІ", 2008) Гордієнко, Євгеній Костянтинович; Білогуб, Олександр ВіталійовичРозглядається питання підвищення точності механічної обробки поршнів ДВP на наявному обладнанні. Проводиться комплексний аналіз існуючих технологічних процесів на предмет невикористаних резервів по точності готового виробу. Особливу увагу приділено оцінці деформацій при закріпленні заготовки на чистовій операції.Документ Геометричне 3-d моделювання автомобільних компонентів на прикладі моделювання поршня(НТУ "ХПИ", 2012) Білогуб, Олександр Віталійович; Пильов, Володимир Олександрович; Зотов, Олександр Олександрович; Глібко, Олена АнатоліївнаПредставлені основні етапи побудови 3-d моделей поршня достатніх для чисельних експериментів і проектувань оснащення для виробництва. Запропонована неалгоритмічна методика отримання геометричних моделей поршнів, заснована на використанні проектувальником моделей нечітких смислових стосунків, що дозволило не лише відмовитися від неекономічних алгоритмів автоматичного синтезу, аналізу і оптимізації параметризованої моделі, але і отримувати нові конструктивні рішення, що теоретично перевершують кращі зразкианалоги.Документ Аналіз впливу технологічних дефектів на міцність литих поршнів ДВЗ(НТУ "ХПИ", 2012) Альохін, Віталій Ігорович; Білогуб, Олександр Віталійович; Акімов, Олег ВікторовичУ даній публікації, присвяченій проблемі підвищення якості та забезпечення надійності литих деталей поршнів для двигунів з примусовим запалюванням, розглядається аналіз ефективності застосування в умовах виробництва методики розрахунку впливу ливарних дефектів на міцність поршнів ДВЗ