Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив кута випередження запалювання на показники роботи двигуна, обладнаного сучасною системою впорскування бензину
    (Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, 2014) Славін, Віктор Васильович; Гунько, Андрій Веніамінович; Головня, Сергій Борисович
    Одним з експлуатаційних факторів, який впливає на робочий процес згоряння в двигунах з іскровим запалюванням, є кут випередження запалювання θ (град). При обладнанні карбюраторних двигунів в умовах експлуатації сучасною електронною системою впорскування бензину, в якій кути випередження запалювання призначені для базового двигуна і змінюються статичною електронною системою запалювання, необхідно визначити оптимальні θ, призначені для двигуна іншої конструкції.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив технічного стану елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність автомобіля
    (Національний транспортний університет, 2016) Славін, Віктор Васильович; Манько, Іван Володимирович; Гунько, Андрій Веніамінович
    У статті розглянуто результати експериментальних досліджень впливу несправностей елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля в режимі мінімального холостого ходу двигуна та усталеного руху автомобіля. Об’єкт дослідження – легковий автомобіль з бензиновим двигуном 4Ч7,6/66 з електронною розподіленою системою впорскування бензину та зворотнім зв’язком. Мета роботи – визначення впливу відхилення нормальної роботи елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність бензинового двигуна і легкового автомобіля. Метод дослідження – експериментальний. Дослідження впливу відсутності сигналів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля з сучасною системою впорскування в режимі мінімального холостого ходу свідчать, що: відключення зворотного зв’язку зменшує витрату палива на 9,82 %; витрата палива при відсутності сигналу від ДТОР зростає в 1,26 рази; відсутній сигнал ДПДЗ не збільшує витрату палива під час роботи бензинового двигуна в режимі ХХ (відкриття ДПДЗ – 0%). Замір витрати палива при русі легкового автомобіля зі сталою швидкістю 60 км/год свідчить, що: відсутність сигналу від ДТОР збільшує витрату палива на 14,54 %; несправна робота ДПДЗ збільшує витрату палива на 11%.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив типу системи живлення на екологічні показники автомобіля в умовах експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Славін, Віктор Васильович; Манько, Іван Володимирович; Гунько, Андрій Веніамінович
    Визначені екологічні показники бензинового двигуна з різними системами живлення в режимах навантаження та в швидкісних режимах активного і примусового холостого ходу. Експериментальними дослідженнями на моделюючому роликовому стенді за програмою Європейського їздового циклу визначено екологічний рівень забруднення атмосферного повітря автомобілем, обладнаним в умовах експлуатації системами впорскування бензину зі зворотнім зв’язком і нейтралізації відпрацьованих газів.