Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичка "Мова професійного партнерства" в аспекті інтеграційної концепції комунікативно-інтенційної моделі (КІМ). Квантова реальність(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана МиколаївнаПублікація Створення методологічної бази в аспекті інтеграційної концепції комунікативно-інтенційної моделі(Планер, 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Хрипунова, Аліна Леонідівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шокуров, Олександр ВолодимировичУ статті йдеться про кореляцію, тобто відповідність інноваційної педагогічної технології – комунікативно-інтенційної моделі (КІМ) як нової біозбалансованої освіти (НБЕО) – та її методологічної бази. Автори статті розробляють, досліджують та впроваджують КІМ як НБЕО протягом останніх декількох років на кафедрі української, російської мов та прикладної лінгвістики Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». З’ясовано вживання термінологічного словосполучення «Методологічна база» в межах КІМ як НБЕО. Ця стаття та надрукування новітнього комплексу з трьох методичних та одного навчального посібника розв’язують суперечку між концептуально інноваційним проєктом КІМ як НБЕО та неактуальною методологічною базою (а саме: укладання навчальних посібників і підручників, розроблення навчально-методичного забезпечення дисциплін), що й досі створюються за принципами пануючої кризової адміністративної традиційної лівопівкульної освіти (ТЛО). Стаття містить дві схеми, які наочно й чітко відбивають основний механізм створення новітньої методологічної бази моделі. Автори статті обґрунтовують концептуальні принципи створення методологічної бази КІМ як НБЕО; з’ясовують їх втілення та безпосередній зв’язок із основними параметрами моделі. Докладно проаналізовано шість основних параметрів КІМ, а саме: нетривіальні підходи в розв’язанні проблем; тотальну інтеграційну концепцію; комунікаційність як екзистенційну категорію; інтенційність як категорію, яка з’єднує мислення та мовлення; усвідомленість як базову категорію, що з’єднує всі параметри в єдину цілісну модель; розроблений основоположний метод творчого реагування, що виявляється як мета та як засіб в навчальному процесі. А також визначено, які принципи створення нової методологічної бази надає кожний з параметрів. Наведено приклади втілення цих принципів з надрукованих методичних та навчальних посібників.Публікація Посібник "Тренінг іноземних студентів…" – втілення параметрів комунікативно-інтенційної моделі як нової біозбалансованої еволюційної освіти(Іванченко І. С., 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана МиколаївнаПублікація Нетривіальна інтерпретація інноваційності в комунікативно-інтенційній моделі (КІМ) як новій біозбалансованій еволюційній освіті (НБЕО)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана МиколаївнаПублікація Художнє читання і спілкування в аспекті комунікативно-інтенційної моделі навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шевченко, Валентина Федорівна; Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана МиколаївнаМетодичні вказівки "Художнє читання і спілкування" для іноземних студентів і викладачів можна використовувати як на заняттях під час вивчення курсу "Українська мова як іноземна", так і в позаурочній роботі.Публікація Мова професійного партнерства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шевченко, Валентина ФедорівнаЦі методичні вказівки є втіленням і реалізацією інтеграційної концепції комунікативно-інтенційної моделі (КІМ) як нової біозбалансованої еволюційної освіти (НБЕО) викладання лінгвістичних дисциплін. Вони є однією зі складників методичної бази, що вона стратегіально репрезентує концептуальні ідеї інноваційного проекту "КІМ як НБЕО", який автори досліджують, апробують та впроваджують на кафедрі протягом останніх років.Публікація Метод проектного навчання у контенті комунікативно-інтенційної моделі як нової еволюційної освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шевченко, Валентина ФедорівнаЗапропоновані методичні вказівки є втіленням та реалізацією інноваційного проекту "Комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована освіта (НБЕО)", який ми досліджуємо, апробуємо та впроваджуємо на кафедрі останніми роками.Публікація Тренінг іноземних студентів щодо підготовки до тестування та модулів з дисциплін "Українська мова як іноземна" та "Мова навчання" в аспекті інтеграційної концепції комунікативно-інтенційної моделі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана МиколаївнаПосібник є складником Методичної бази, що вона стратегічно реалізує концептуальні ідеї інноваційного проекту "Комунікативно-інтенційна модель як нова біозбалансована еволюційна освіта" (КІМ як НБЕО), який автори досліджують, апробують та впроваджують на кафедрі протягом останніх років. Подано матеріали та завдання для підготовки іноземних студентів до тестування та модульних контролів. Призначено для студентів-іноземців усіх спеціальностей.Публікація Комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована еволюційна освіта (НБЕО) в аспекті концептуальної трансформації проблемного навчання(Publishing house Education and Science, Praha, 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Сладких, Ірина Анатоліївна; Шевченко, Валентина Федорівна; Шевченко, Світлана Михайлівна; Заверющенко, Микола Петрович; Немерцова, Олена ЄвгенівнаДана комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована еволюційна освіта (НБЕО) виникла шляхом конвергентності декількох факторів. По-перше, вона є закономірною реакцією на виклики реальності та тотальні зміни соціуму та навколишнього середовища. По-друге, – як один з можливих шляхів подолати кризу традиційної лівопівкульної освіти (ТЛО) та нівелювати її вкрай негативні впливи на стан здоров'я всіх суб'єктів навчального процесу: як студентів, так і викладачів. По-третє, КІМ виникла, з одного боку, як добуток багаторічних спостережень та вивчення європейських, азіатських, та американських методик викладання мов під час роботи в Анхойському університеті (КНР). З іншого – як нетривіальна інтерпретація компетентнісної парадигми вищої освіти шляхом екстраполяції деяких її принципів на методику викладання лінгвістичних дисциплін. Концептуальна новина КІМ як НБЕО полягає в тому, що модель дозволяє вийти за межі адміністративної ТЛО та завдяки активування правої півкулі подолати її негативні наслідки. Це стає можливим завдяки розробленій системі прийомів та інструментарію КІМ. Через виниклі непорозуміння концептуальної специфічності КІМ як НБЕО під час дискусій з колегами постала необхідність у розв’язанні цього протиріччя. Мета статті – з'ясування характерологічних особливостей КІМ як НБЕО шляхом порівняння з проблемним навчанням (ПН), а також підтвердження ефективності КІМ в активуванні та залученні студентів протягом навчального процесу до специфічних творчих завдань, що гармонізує діяльність мозку та організму в цілому та оздоровлює всіх суб'єктів навчання. Матеріали та методи: було використано метод аналітичного спостереження, опитування, анкетування, структурного аналізу, порівняльний метод, полігону. За певними параметрами в контрольній (КГ) та експериментальній групах (ЕГ) студентів ми порівнювали їх активування протягом семестру. Результати: визначено концептуальні відмінності КІМ як НБЕО щодо ПН як ТЛО; досліджено динаміку змінення активування студентів в ЕГ (зростання на 12,72%) та в КГ (зниження на 9,8%) протягом семестру. Висновки: результати проведеного дослідження визначають концептуальну специфічність та ефективність КІМ як НБЕО в активуванні здатності студентів до творчої проектної діяльності, яка сприяє в цілому гармонізації організму завдяки ініціювання правої півкулі.Публікація Інтегрування нетрадиційних методів у комунікативно-інтенційну модель як нову біозбалансовану еволюційну освіту (з досвіду роботи в літній групі УЯІ/РЯІ)(Харківський Національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шевченко, Валентина Федорівна