Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Гуманітарний вимір менеджменту якості освітньої діяльності: толерантність та її формування у соціокультурному просторі ЗВО(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2020) Гарник, Людмила Петрівна; Вітковський, Ю. П.; Снігурова, Ірина Іванівна; Столярова, Наталія Павлівна; Джафарова, Л. К.Подано аналіз ролі гуманітарно-психологічної складової менеджменту якості освітньої діяльності, а також можливі шляхи вирішення дилеми медіації національних стандартів й освітнього законодавства та вимог системи міжнародних стандартів ISO. На основі проведеного комплексного соціально-психологічного дослідження проявів толерантності, у якому взяли участь здобувачі вищої освіти, викладачі та допоміжний персонал закладу вищої освіти, представники діаспор та відвідувачі релігійно-культурних центрів міста Харкова, розроблено рекомендації щодо оптимізації соціально-психологічної роботи з представниками діаспор, іноземцями-здобувачами вищої освіти, біженцями з країн Близького Сходу та проведення інформаційно-просвітницької роботи серед викладачів і допоміжного персоналу ЗВО.Документ Подолання ментально-культурних бар’єрів у процесі опанування іноземної мови за професійним спрямуванням(2020) Гарник, Людмила Петрівна; Снігурова, Ірина Іванівна; Столярова, Наталія Павлівна; Романьок, Людмила ВікторівнаСучасна вища освіта спрямована на всебічний розвиток особистості її здобувача, професіоналізм та потенціал якого визначають професійні здібності, набуті ним знання, а також загальна культура, яка включає високі моральні якості, відповідальність, комунікабельність, толерантність, володіння іноземними мовами, соціальну мобільність, конкурентоспроможність і затребуваність як фахівця на ринку праці. Втім мовна підготовка – опанування іноземної мови за професійним спрямуванням є доволі складним педагогічним завданням, яке постає як перед фахівцями з мовної підготовки іноземних студентів, так і перед педагогами-предметниками, які викладають фахові дисципліни іноземними мовами. У статті подано авторське бачення проблеми подолання ментально-культурних бар’єрів, які постають перед викладачами та здобувачами вищої освіти під час опанування ними іноземної мови за професійним спрямуванням.Документ Дидактичні аспекти викладання української мови як іноземної за професійним спрямуванням(ФОП Охотнік В. С., 2020) Гарник, Людмила Петрівна; Снігурова, Ірина Іванівна; Столярова, Наталія Павлівна; Романьок, Людмила Вікторівна