Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Публікація Художнє читання і спілкування в аспекті комунікативно-інтенційної моделі навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шевченко, Валентина Федорівна; Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана МиколаївнаМетодичні вказівки "Художнє читання і спілкування" для іноземних студентів і викладачів можна використовувати як на заняттях під час вивчення курсу "Українська мова як іноземна", так і в позаурочній роботі.Публікація Мова професійного партнерства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шевченко, Валентина ФедорівнаЦі методичні вказівки є втіленням і реалізацією інтеграційної концепції комунікативно-інтенційної моделі (КІМ) як нової біозбалансованої еволюційної освіти (НБЕО) викладання лінгвістичних дисциплін. Вони є однією зі складників методичної бази, що вона стратегіально репрезентує концептуальні ідеї інноваційного проекту "КІМ як НБЕО", який автори досліджують, апробують та впроваджують на кафедрі протягом останніх років.Публікація Метод проектного навчання у контенті комунікативно-інтенційної моделі як нової еволюційної освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шевченко, Валентина ФедорівнаЗапропоновані методичні вказівки є втіленням та реалізацією інноваційного проекту "Комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована освіта (НБЕО)", який ми досліджуємо, апробуємо та впроваджуємо на кафедрі останніми роками.Публікація Комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована еволюційна освіта (НБЕО) в аспекті концептуальної трансформації проблемного навчання(Publishing house Education and Science, Praha, 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Сладких, Ірина Анатоліївна; Шевченко, Валентина Федорівна; Шевченко, Світлана Михайлівна; Заверющенко, Микола Петрович; Немерцова, Олена ЄвгенівнаДана комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована еволюційна освіта (НБЕО) виникла шляхом конвергентності декількох факторів. По-перше, вона є закономірною реакцією на виклики реальності та тотальні зміни соціуму та навколишнього середовища. По-друге, – як один з можливих шляхів подолати кризу традиційної лівопівкульної освіти (ТЛО) та нівелювати її вкрай негативні впливи на стан здоров'я всіх суб'єктів навчального процесу: як студентів, так і викладачів. По-третє, КІМ виникла, з одного боку, як добуток багаторічних спостережень та вивчення європейських, азіатських, та американських методик викладання мов під час роботи в Анхойському університеті (КНР). З іншого – як нетривіальна інтерпретація компетентнісної парадигми вищої освіти шляхом екстраполяції деяких її принципів на методику викладання лінгвістичних дисциплін. Концептуальна новина КІМ як НБЕО полягає в тому, що модель дозволяє вийти за межі адміністративної ТЛО та завдяки активування правої півкулі подолати її негативні наслідки. Це стає можливим завдяки розробленій системі прийомів та інструментарію КІМ. Через виниклі непорозуміння концептуальної специфічності КІМ як НБЕО під час дискусій з колегами постала необхідність у розв’язанні цього протиріччя. Мета статті – з'ясування характерологічних особливостей КІМ як НБЕО шляхом порівняння з проблемним навчанням (ПН), а також підтвердження ефективності КІМ в активуванні та залученні студентів протягом навчального процесу до специфічних творчих завдань, що гармонізує діяльність мозку та організму в цілому та оздоровлює всіх суб'єктів навчання. Матеріали та методи: було використано метод аналітичного спостереження, опитування, анкетування, структурного аналізу, порівняльний метод, полігону. За певними параметрами в контрольній (КГ) та експериментальній групах (ЕГ) студентів ми порівнювали їх активування протягом семестру. Результати: визначено концептуальні відмінності КІМ як НБЕО щодо ПН як ТЛО; досліджено динаміку змінення активування студентів в ЕГ (зростання на 12,72%) та в КГ (зниження на 9,8%) протягом семестру. Висновки: результати проведеного дослідження визначають концептуальну специфічність та ефективність КІМ як НБЕО в активуванні здатності студентів до творчої проектної діяльності, яка сприяє в цілому гармонізації організму завдяки ініціювання правої півкулі.Публікація Інтегрування нетрадиційних методів у комунікативно-інтенційну модель як нову біозбалансовану еволюційну освіту (з досвіду роботи в літній групі УЯІ/РЯІ)(Харківський Національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шевченко, Валентина ФедорівнаДокумент Комунікативно-інтенційна модель як біозбалансована еволюційна освіта – концептуально новітня технологія викладання мов(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Полянська, Ірина Валентинівна; Шевченко, Валентина ФедорівнаДокумент Комунікативні девіації: шляхи їх подолання у процесі викладання української / російської мов іноземним студентам(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шевченко, Валентина Федорівна; Полянська, Ірина ВалентинівнаДокумент Формування мовно-комунікативної компетенції іноземних мовців(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Шевченко, Валентина Федорівна; Полянська, Ірина ВалентинівнаДокумент Формування міжкультурної комунікації фахівця(Національний університет цивільного захисту України, 2017) Шевченко, Валентина Федорівна; Полянська, Ірина ВалентинівнаПублікація Комунікативно-інтенційна модель викладання мов у контенті сучасного освітянського простору (за матеріалами анкетування)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шевченко, Валентина Федорівна