Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Анализ методов построения контента игр(Військовий коледж сержантського складу Військового інституту телекомунікацій та інформатизації, 2017) Касилов, Олег Викторович; Бреславец, Юлия ВитальевнаДокумент Модели и методы информационного содержания строительства в преподавании компьютерных игр(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Бреславец, Юлия Витальевна; Касилов, Олег ВикторовичДокумент Моделі і метод синтезу агентної інформаційно-пошукової системи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Касілов, Олег Вікторович; Крамська, Катерина ІгорівнаІснуючі сучасні інформаційно-пошукові системи такі як Google, Яндекс, Yahoo орієнтовані на середньостатистичного користувача, для якого предметом пошуку є неспецифічна, науково-технологічна інформація. Тому ці пошукові системи не можуть в повному обсязі надати потрібну інформацію для професійного користувача. Внаслідок того, що дана інформація є довідковою або енциклопедичною, вона не відповідає заданому пошуку. Забезпечити якісний пошук інформації і вирішити проблему інформаційно-аналітичного забезпечення наукової і технологічної діяльності можливо за допомогою використання агентних технологій. Агентні технології ініціюються і управляються автоматично, а також функціонують без участі користувача. Тому вони мають більш високу продуктивність і можливість безперервної роботи. Розроблена модель багаторівневої агентної інформаційно-аналітичної системи у природничо-наукових і технологічних напрямках. Вона є найбільш доцільною під час тематичного обслуговування колективних і персональних користувачів. Також в статті розглянуто використання агентних технологій в інформаційно-пошукових системах науково-технічної інформації. Запропоновано методику структурно-параметричного синтезу подібних систем.Документ Cognitive methods in technologies of creating computer games(Istanbul Technical University, 2019) Breslavets, J.; Breslavets, V.; Kasilov, O.; Serkov, O.The use of computer training systems allows individuals to individualize the learning process for each student on the basis of information technology. The purpose of the work is to control the behavior of the student by changing the objective complexity of the teaching material in accordance with the subjective complexity that arises during the training. The task is to develop and theoretical substantiation of the methods of the individualized approach of students for training professional competencies by creating individual trajectories for the seizure and acquisition of knowledge on the basis of information technologies. The method of organizing the learning process with the use of a computer training system, the functioning of which is implemented by a person-oriented student model, is formed. The results of the experimental study proved that due to the adaptation, each student begins to work with the same intellectual load for different categories of students. The structuring of didactic material in the form of a graph with vertices of the corresponding sections of the content, and the management of transitions implements the control system of mastering the material, allows to improve the process of individualization of training.Публікація Метод побудови дидактичних систем особисто-орієнтованого навчання(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2018) Серков, Олександр Анатолійович; Кравець, Валерій Олексійович; Касілов, Олег Вікторович; Заковоротний, Олександр Юрійович; Заволодько, Ганна ЕдвардівнаВикористання комп’ютерних навчальних систем дає змогу індивідуалізувати процес навчання для кожного учня на ґрунті інформаційних технологій. Метою роботи є керування поведінкою учня за допомогою зміни об’єктивної складності навчального матеріалу згідно із суб’єктивною складністю, яка виникає під час навчання. Задачею є розроблення та теоретичне обґрунтування методів індивідуалізованого підходу студентів для навчання професійним компетенціям шляхом створення індивідуальних траєкторій вилучення та засвоєння знань на ґрунті інформаційних технологій. Сформовано метод організації процесу навчання із використанням комп’ютерної навчальної системи, функціонування якої реалізує особисто-орієнтовану модель учня. Результати експериментального дослідження довели, що за рахунок адаптації кожен з учнів починає працювати з однаковим інтелектуальним навантаженням для різних категорій учнів. Структурування дидактичного матеріалу у вигляді графа, вершинами якого є відповідні розділи контенту, а керування переходами реалізує система контролю засвоєння матеріалу, дає змогу удосконалити процес індивідуалізації навчання.