Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Засади функціонування механізму управління стратегіями випереджаючого науково-технологічного розвитку промислового підприємства
    (2020) Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    У статті визначено підрозділи промислового підприємства, які задіяні в управлінні стратегіями його випереджаючого інноваційного розвитку. Визначено їх функції, окреслено види управлінських дій, які виконуються цими підрозділами для виконання кожної з функцій. Розроблено матричну організаційну структуру управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислового підприємства. Запропоновано сформувати чотири проєктні групи для реалізації комплексів однорідних функцій організаційно-економічного механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку, а саме для аналізу зовнішніх умов інноваційної діяльності, аналізу внутрішніх умов підприємства, управління знаннями, управління стратегіями. Окреслено склад фахівців функціональних підрозділів, що входять до кожної з чотирьох виділених проєктних груп, а також закріплені за ними управлінські дії. Визначено порядок процедур реалізації функцій зазначеного механізму. Виконано системний аналіз та узагальнення можливих конфліктів в інноваційному процесі на промисловому підприємстві. За їх результатами виділено дві групи конфліктів, а саме внутрішньо організаційні (внутрішні) та міжорганізаційні (зовнішні). Запропоновано можливі способи їх вирішення.
  • Ескіз
    Документ
    Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції
    (Національна академія управління, 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    У статті викладено результати досліджень, які обґрунтовують можливість і доцільність забезпечення конкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції і технологій її виробництва. Отримані результати можуть бути використані для оцінки ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, точного окреслення їх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.