Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація The impact of international e-commerce on the preservation and development of small businesses during a state of war(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Suslikov, S. V.; Kosmin, O.Документ Оцінка стану внутрішнього ринку товарів на основі показників факторно-обумовлюючого характеру(Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена дослідженню зміни показників стану та розвитку внутрішнього ринку товарів на основі факторно-обумовлюючого характеру у рамкам методичного підходу до оцінки стану внутрішнього ринку товарів з метою формування узагальнюючих коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів факторно-обумовлюючого характеру.Документ Оцінка стану внутрішнього ринку товарів на основі показників функціонального та структурного характеру(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаУ статті досліджено зміна показників розвитку внутрішнього ринку товарів функціонального характеру і зміна показників розвитку внутрішнього ринку товарів структурного характеру у рамкам методичного підходу до оцінки стану внутрішнього ринку товарів з метою формування узагальнюючих коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів функціонального та структурного характеру відповідно.Документ Формування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарів(Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаВ роботі досліджено питання методологічного забезпечення внутрішнього ринку до оцінки характеру стану і розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на методичних підходах як до оцінки стану внутрішнього ринку так і його розвитку. Обґрунтовано розподіл коефіцієнтів зміни окремих показників внутрішнього ринку товарів з врахуванням інформаційної орієнтованості показників, які пропонується розраховувати індексним методом, для чого було обґрунтовано групу коефіцієнтів та визначено метод розрахунку. У результаті сформовано і обґрунтовано розподіл показників оцінки стану внутрішнього ринку з врахуванням їхньої інформаційної різнорідності.Документ Формування системи забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів(Класичний приватний університет, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаУ статті досліджено теоретичні і методичні підходи до визначення поняття системи. Сформовано поняття системи забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, що розглядається, як сукупність елементів, які тісно взаємодіють між собою. Обґрунтування взаємозв'язок між проявами системності процесу забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів. Розроблено стратегію розвитку, спрямовану на вирішення проблем (або певного комплексу проблем), притаманних поточному стану внутрішнього ринку товарів як системи. Побудовано систему забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, яка складається з певних елементів (складових частин системи), що розглядаються в кожному конкретному дослідженні як найпростіші, що мають зв’язок з іншими елементами.Документ Концепція дослідження внутрішнього ринку товарів(Національний авіаційний університет, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаДосліджено основні напрями вивчення елементів внутрішнього ринку, як одного із основних видів ринків. Визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрямки їх дослідження. Набула подальшого розвитку запропонована концепція дослідження внутрішнього ринку товарів, яка розглядається у статиці чи в динаміці. Встановлено, що концепція дослідження ринку на статичному рівні передбачає вивчення кон'юнктури внутрішнього ринку товарів. Визначено, що концепція дослідження ринку на динамічному рівні передбачає вивчення впливу на показники функціонування ринку кон’юнктурних зрушень, зміни його структури та зміни умов здійснення товарно-грошового обміну на внутрішньому ринку товарів. Розроблено загальну концепцію дослідження внутрішнього ринку товарів і зазначено, що статична структуризація концепції дослідження внутрішнього ринку товарів дозволяє дати оцінку стану внутрішнього ринку, а динамічна структуризація дає змогу оцінити його розвиток.Документ Внутрішній ринок товарів і його елементи(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2017) Мардус, Наталія ЮріївнаДосліджено теоретичні і методичні підходи до формування внутрішнього ринку товарів як одного з основних видів ринків; визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрями їх дослідження; набула подальшого розвитку запропонована класифікація товарів за ознаками.Документ Формування категоріально-понятійного апарату визначення внутрішнього ринку(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017) Мардус, Наталія ЮріївнаУ статті розглянуто теоретичні і методичні підходи до формування категоріально-понятійного апарату визначення внутрішнього ринку. Досліджено поняття "внутрішній ринок", яке базується на великій кількості думок економістів-науковців, а також обґрунтовано, що внутрішній ринок є складною соціально-економічною категорією. Встановлено, що існування суперечностей у визначенні поняття "внутрішній ринок" полягає в наявності різних поглядів на об'єкт дослідження внутрішнього ринку, що проводились науковцями, які були представниками різних теоретичних шкіл. Результати дослідження набули подальшого розвитку визначення понятійного апарату економічної категорії "внутрішній ринок" з позиції різних теоретичних шкіл.