Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
20 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Шляхи формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти: порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат ШеріпбаєвнаСтаття присвячена з'ясуванню шляхів формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; на підставі проведених досліджень вітчизняними та зарубіжними науковцями розкрито сутність понять: "імідж", "соціальний імідж", "професійний імідж", "професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук", "професійний імідж педагога"; представлено результати порівняльного аналізу досліджень, проведених зарубіжними та вітчизняними науковцями, зроблено висновки щодо тотожності розуміння вітчизняними та зарубіжними майбутніми вчителями-педагогами поняття "професійний імідж педагога", а також вплив іміджу педагога на подальший вибір професії, їхню мотивацію на досягнення успіху в навчанні та майбутній професійній діяльності, на формування кращих особистісних рис, особисту траєкторію освітнього маршруту протягом життя; доведено, що педагогічна майстерність викладача є важливим складником його професійного іміджу.Документ Інформаційна технологія підтвердження права власності на цифрові зображення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Рубан, Ігор Вікторович; Бологова, Наталія Миколаївна; Мартовицький, Віталій ОлександровичУ сучасному світі зображення стає потужнішим засобом спілкування. В епоху діджиталізації люди мають змогу виражати свої думки, почуття та інше у вигляді зображень. Головна складність автора завжди полягає у тому, яким чином довести своє авторство. Тому актуальним є розробка новітніх технологій підтвердження авторства на цифрові зображення. Об’єктом дослідження є процес підтвердження автентичності цифрового зображення. Предметом дослідження є інформаційна технологія підтвердження авторства на цифрові зображення. У роботі запропонована інформаційна технологія підтвердження права власності на цифрові зображення, яка використовуйте цифрові водяні знаки, блокчейн, ґеш-функції для зображення і IPFS для створення абсолютно нової децентралізованої технології підтвердження права власності у цифрову епоху Інтернету. Що стосується типів файлів, у цій статті згадується лише управління авторськими правами на цифрові зображення. У майбутньому технологію можна буде розширити на аудіо, відео та інші типи мультимедійних файлів, щоб сформувати єдину систему для підтвердження права власності на будь-який цифровий контент.Документ Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана КостянтинівнаУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.Документ Конкурентоспроможність та інвестиційна привабливість підприємств(ТОВ "Фінансова Рада України", 2019) Сілова, Яна ВолодимирівнаУ статті розкривається питання оцінки конкурентоспроможності економіки територіально-організованих економічних систем, пошуку механізмів і способів її підвищення. Обґрунтовується, що інвестиції прив'язані не тільки до конкретних підприємств, але і до регіонів, галузей та країн. Тому інвестору при прийнятті рішення необхідно також мати інформацію про їх інвестиційну привабливість. На основі цього в статті представлені визначення наступнім економічним категоріям: конкурентоспроможність та конкурентоспроможність товару. Підкреслюється, що оцінка інвестиційної привабливості підприємства на основі фінансових показників здійснюється шляхом аналізу фінансового стану підприємства за допомогою системи фінансових коефіцієнтів. Також обґрунтовується, що з метою підвищення власної інвестиційної привабливості підприємство повинно постійно піклуватися про свої конкурентні переваги. У статті вказується, що через закритості бізнесу інші джерела інформації – дані рейтингів, аналітичних агентств, відкритих фінансових документів – не завжди дозволяють отримати достатні відомості про засновників, статутний капітал, річний оборот, структурі управління. Ділове співтовариство ще не готове до того, щоб робити бізнес прозорим, за цих обставин зростає значення іміджу компанії. Таким чином, з усього вище сказаного можна зробити висновок про те, що імідж і репутація компанії впливають на конкурентоспроможність, а також на інвестиційну привабливість підприємства і його цінних паперів. Робиться висновок, що кожен господарюючий суб'єкт повинен розглядатися як багатовимірний об’єкт, описуваний системою різних показників, серед яких особливо слід виділяти конкурентоспроможність, кожен з яких може проявити свій вплив на інвестиційну привабливість підприємства і його цінних паперів.Документ Концептуалізація духовних цінностей в українському науковому дискурсі й поетичному мовомисленні(2019) Черненко, Ольга ІгорівнаThe article deals with the conceptualization of the spiritual values. They have been considered through the prism of the evolution of values from the times of an ancient Chinese philosophical thought to the heyday of modern Ukrainian philosophical ideas. The existence of the values in the Ukrainian poetic space has been also researched. The emphasis has been placed on the linguistic aspects of creativity of artists, who distinguish the images of women among other valuable values in society. It has been determined, with the help of which language expressive means, a woman's image is differentiated in the works of V. Boyko and other masters of artistic word.Публікація Creation of the image and brand of the enterprise on the basis of marketing as a philosophy of management(Baltija Publishing, 2019) Raiko, Diana; Cherepanova, V. O.The modern development of an enterprise is possible only on the basis of marketing since the enterprise is effective only in case of its usefulness for consumers, the relation with which is one of the main marketing functions, i.e., marketing is a philosophy of management. The purpose of the paper is to study the theoretical background and practice of interaction of image and brand of an enterprise on the basis of marketing as a philosophy of management. Methodology. Approbation of the results is presented on the example of business projects for 2017 and 2018 of enterprises with different business scales in Kharkiv and Kharkiv region of Ukraine: small – the Centre for Child Development “Cute Kids”, medium – Association of Confectionery Enterprises “Solodkyi Svit” (“Sweet World”), large – Turboatom JSC, by means of research methods: theoretical generalization, system approach, expert estimation method. Results. The work results are the development of methodological approach to evaluating the effectiveness of the marketing department in the process of business management at the enterprise, taking into account the enterprise value and brand value for large industrial enterprises, the peculiarity of which is the ability to investigate the relationship between the effectiveness of the development of the marketing department (organizational and managerial aspect) and the performance of its divisions (economic aspect) and take into account the identified causal relationships in the process of enterprise activity. The system for evaluating the performance of the marketing department, taking into account enterprise value and brand value, involves two levels of assessment: the first one allows determining its performance in general, that is, the effectiveness of its development, the second one takes into account the specifics of divisions of this department of the enterprise and allows determining their performance according to individual results, that is, the effectiveness of divisions, which is reflected in the basic social and economic performance indicators of the enterprise. The effectiveness of the development of the marketing department is evaluated using the following indicators: development trend ratio, marketing efficiency ratio, management process productivity ratio, division productivity ratio, and executive efficiency ratio. The calculation is based on individual indicators: an integral indicator of the effectiveness of the development of the marketing department, which is calculated by the normalized part of the indicators for additive convolution, taking into account their ratios of significance, and by performance indicators of marketing research division (sales volume, market share, building market strength), the work of the business development division is evaluated using indicators (“corporate image”, “enterprise competitiveness”, “profit”, “consumer readiness”, “partner’s business attractiveness”), communication division (trade turnover, information base update, development of partner relations, brand value), which are interrelated, interdependent, reveal the essence of determining the performance of the marketing department at different angles, allow justifying the adjustment of certain aspects of marketing development at the enterprise, and are calculated as arithmetic mean values of performance indicators of the divisions. Conclusions. Practical approbation of the proposed approach is presented on the example of large industrial enterprise named Turboatom JSC and confirms the practical value of the worked out approach to evaluating the performance of the marketing department in the process of managing the activities of an industrial enterprise, taking into account enterprise value and brand value.Документ An intellectual component recognition for security subsystem(NTU "KhPI", 2017) Drach, T. A.; Goloskokov, A. E.Discovered and proved the overall structure of the algorithms used in pattern recognition. A comparative analysis of methods and approaches to solving the problem of finding and identifying human face on the image. A modified algorithm for image scaling and clustering, which reduces the number of informative tracts candidates for the location of the research object (human face) is proposed. It is established that the use of neural networks coagulation makes a small number of errors in a large number of coagulation and other layers. It is established that the network has a large invariance to position the face in the picture. In consequence of that generalization ability higher than the multilayer perceptron. Evaluating the effectiveness of probabilistic systems showed that the use of the proposed approaches and algorithms enables a high probability likely face recognition (93%). Results of the study can be used in the development of automated systems for access: a personal computer, a bank account, application to access data on the image of a human face in miniature devices where there is no possibility to embed common hardware identification.Документ Геоінформаційна система ідентифікації кадрів при реконструюванні місцевості(НТУ "ХПІ", 2017) Куценко, Олександр Сергійович; Кащеєв, Леонід Борисович; Мироненко, Микита ІгоровичЗапропоновано алгоритм ідентифікації кадрів зображення місцевості, отриманого в процесі аерофотозйомки. Машинне навчання геоінформаціної системи здійснювалося за інформаційно-екстремальним алгоритмом. Як критерій оптимізації параметрів машинного навчання використовувався модифікований ентропійний критерій Шеннона, а як параметри навчання розглядалися контрольні допуски на ознаки розпізнавання та геометричні параметри гіперсферичних контейнерів класів розпізнавання. Крім того, розроблено алгоритм функціонування геоінформаційної системи в режимі ідентифікації кадрів, який дозволяє за сформованими на етапі машинного навчання вирішальними правилами побудувати електронну карту місцевості із позначеними на ній зонами інтересу.Документ Мовні образи небесного простору в поезії В. Голобородька(Національний університет "Острозька академія", 2014) Шленьова, Марина ГенадіївнаУ статті розглядається художньо-семантична реалізація небесних образів Місяця, зірки, зорі, сузір'їв в ідіостиле сучасного донбасівського поета Василя Голобородька; виявляється їх смислова багатовимірність, генетична зумовленість ліричного функціонування з українською традиційною культурою, включеність в "резонансний простір" національної словесності.Документ Місце Донбасу в мовному просторі України(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2014) Шленьова, Марина ГенадіївнаУ статті розглядається характеристика мовного простору Донбасу. Детально репрезентуються просторові образи позначеного регіону та специфіка мовної картини світу в поетичній спадщині поетів. Також розглядаються особливості зображення архетипних образів крізь традиційно світоглядний континуум авторів Донбасу. Робиться висновок щодо обумовленості об'ємної індивідуальної мовної моделі просторової організації в поетичному доробку митців Донбасу різнотипними конкретизаторами мовної картини світу, яку автори відтворюють за законами жанру, в рамках якого втілюють своє завдання.