Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Креативність потенціалу людських ресурсів як фактор інноваційного розвитку економіки(2020) Маковоз, Оксана Сергіївна; Гайдук, Ганна ОлександрівнаУ статті проведено аналіз сутності креативності як одного з найважливіших факторів розвитку сучасної економіки. Охарактеризовано основні підходи до створення творчого процесу та інноваційного середовища, які представлені інструментом будівництва сталого розвитку підприємства. Основа роботи полягає у неспинному вдосконаленні ринку нових продуктів, послуг, інтеграцій, досліджень, які є результатом раціонально-ефективного використання потенціалу людських ресурсів в оптимально-стимулюючих умовах. Розглянуто креативне середовище як один з головних кейсів до розвитку інноваційної економіки. Проведено аналіз ролі та впливу у цьому сучасному перебігу займає держава, як вона може бути основним джерелом формування нової креативної системи. Характеризуємо творчий підхід, як шлях до нової стратегії, визначаємо її сенс та нове формулу для підвищення ефективності виробничих систем і розвитку інноваційної діяльності в економіці.Публікація Взаємозв'язок креативності і бізнес-планування як інструментів інноваційного розвитку підприємства(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Маковоз, Оксана СергіївнаСучасні умови господарювання характеризуються мінливістю бізнес-середовища та вимагають від підприємств активного застосування всебічного бізнес-планування своєї стратегічної та оперативної діяльності з урахуванням загроз і можливостей подальшого інноваційного розвитку. Сучасний етап індустріального розвитку змінюється епохою інновацій, що вимагають від кожного підприємства стимулювання та генерування знань персоналу, креативних ідей, технологій. Бізнес-планування у цьому процесі займає роль каталізатора, який є інструментом впровадження інновацій. У зв’язку з цим розуміння важливості процесів бізнес-планування та креативності має великий ефект у прискоренні інноваційного розвитку підприємств, що сприятиме збільшенню кількості успішних підприємств, інтенсифікації прогресивних змін інфраструктури ринку, а також поширенню можливостей самореалізації персоналу. Проведене дослідження взаємозв’язку між креативністю та бізнес-плануванням як інструментів інноваційного розвитку підприємства довело, що генерація креативної ідеї та застосування обґрунтованого бізнес-планування сприяють оптимізації ресурсів, досягненню цілісної стратегії та вибору найефективніших методів впровадження інновацій. При бізнес-плануванні підприємство описує головні процеси організації, зображує шляхи досягнення цілей і виконання завдань підприємством, націлені на максимізацію прибутку. Оптимізований бізнес-план, перш за все, допомагає інноваційно розвиватись підприємству шляхом використання можливостей залучення додаткових інвестиції, ефективно планувати свій розвиток і розробляти креативну продукцію.