Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження еволюції концепцій маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Жуга, Д. А.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Маркетинговий аналіз міжнародного ринку на основі проектного підходу(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Глізнуца, Марина Юріївна; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді доведено, що великою перевагою маркетингу в соціальних мережах є його низька вартість. Легке засвоєння основних принципів SMM дозволяє не звертатися до сторонніх фахівців. Дуже важливою особливістю маркетингу в соціальних мережах є побудова неформальних, довірчих відносин з клієнтом. При цьому є можливість отримати унікальну інформацію про клієнта, оскільки перед вами персональні сторінки всіх залучених клієнтів, ви можете визначити їх інтереси, місце роботи/навчання, приблизний вік, захоплення, рівень платоспроможності.Документ Міжнародні особливості управління проектами(2023) Глізнуца, Марина Юріївна; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро ГригоровичРозглянуто основні національні проблеми, які виникають при підготовці та практичній реалізації міжнародних проектів: проблеми різних стандартів, проблеми дистанції влади, проблеми індивідуалізму, проблеми мужності та жіночості.