Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Публікація Матриці як інструмент прийняття стратегічних управлінських рішень(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Літвиненко, Марія Владиславна; Кучіна, Світлана ЕдуардівнаУ статті розглянуто найбільш відомі матриці, які застосовуються в стратегічному маркетингу при формуванні маркетингових стратегій на різних рівнях стратегічної піраміди підприємства. Проаналізовано їх переваги та недоліки. Показано, що маркетингова стратегія змушує організацію оцінювати свої сильні і слабкі сторони з погляду конкурентів, можливостей і загроз в навколишньому середовищі. Запропоновано заходи управлінського характеру щодо кращого вибору маркетингової стратегії на підприємстві.