Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Конспект лекцій з дисципліни «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» розроблено згідно освітньо-науковій програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» спрямована на ознайомлення здобувачів третього рівня вищої освіти щодо розгляду діагностики як процесу пізнання, що полягає в одержанні, переробці й використанні значущої інформації про певне явище за допомогою його розпізнавання у сфері управління маркетингом. Конспект лекцій містить п’ять тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження"
    (2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведено методичні вказіки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження" за розділами: маркетингові дослідження споживчої цінності товару, маркетингове дослідження галузі, розроблення профілю споживача при проведенні маркетингового дослідження, сегментація споживачів продукції при проведенні маркетингового дослідження, дослідження рівня інтенсивності конкуренції на цільовому ринку, визначення вхідних бар’єрів на ринок.
  • Ескіз
    Публікація
    Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект
    (ФОП Панов А. М., 2020) Макєєв, Денис Олександрович; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено маркетинговий інструментарій розвитку підприємства як відкритої соціально-економічної системи.