Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Екстрене дистанційне навчання в Україні(КП "Міська друкарня", 2020) Кухаренко, Володимир Миколайович; Бондаренко, Володимир ВасильовичУ колективній монографії викладено теоретико-методологічні погляди на нагальну для всієї системи освіти України проблему реалізації навчального процесу в умовах карантину, викликаного пандемією COVID-19. Навчальні заклади України всіх рівнів змушені були за короткий термін перейти на дистанційний навчальний процес, до якого не всі виявилися готовими. При розгляді прикладів реалізації навчального процесу з’ясувалося, що процес планування освіти та її практична реалізація в умовах кризи вимагають не лише творчого підходу, але й прийняття серйозних організаційних заходів і не лише на рівні самих навчальних закладів. Науково-методичний і науково-практичний аналіз ситуації, запропонований науково-педагогічною спільнотою охоплює широке коло питань, проблем і пропозицій, які ґрунтуються на власному педагогічному досвіді. Видання призначене для науково-педагогічних працівників, викладачів-практиків, аспірантів, магістрів й усіх тих, кому не байдужі питання сучасної освітньої системи України.Документ Особливості електронного університету(2017) Кухаренко, Володимир МиколайовичВ роботі розглянуто сучасний стан розвитку мережевого суспільства, визначено цілі та принципи. Показано, що у такому суспільстві велику роль буде відігравати відкрита освіта, яка передбачає відкритий вхід, безкоштовну відкритість, відкриті освітні ресурсита відкриту освітню практику, та мережеве суспільство, яке будує університет. На базі аналізу надано особливості електронного університету та визначені умови його створення. Надані типи дистанційних курсів для різних етапів підготовки фахівця та роль хМООС і сМООС. Розглянута гнучка система організації навчального процесу для різних рівнів тих, хто навчаєтьсяз використанням змішаного навчання, мікро-навчання, показано важливість персональної навчальної мережі та портфоліо студента. На базі роботи проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ" показано, що досвіду у використанні базових технологій достатньо для розбудови електронного університету, але велику увагу необхідно приділяти кадровому забезпеченню.Документ Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1(Державна служба статистики України, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович; Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.Розпочато виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що поєднує класичну теорію, методи Data Mining та Item Response Theory. Проведено факторний та кореляційно-регресійний аналіз. Використано показники описової статистики, точково-бісеріальний коефіцієнт кореляції, коефіцієнт кореляції Пірсона для бінарних змінних. Показана відмінність у тлумаченні результатів розрахунків для нормативно орієнтованих і критеріально орієнтованих тестів.Документ Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 2(Державна служба статистики України, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович; Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.Продовжено виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що ґрунтується на методах класичної теорії, методах Data Mining та Item Response Theory (IRT). Для аналізу використано коефіцієнт внутрішньої узгодженості Кьюдера – Річардсона, коефіцієнт генералізації, виконана ієрархічна кластеризація, здійснено розрахунки за однопараметричною моделлю Раша. Обґрунтовано засади подальшого вдосконалення тесту.Документ Тьютор дистанційного та змішаного навчання(Міленіум, 2019) Кухаренко, Володимир МиколайовичНаведено системний опис діяльності тьютора дистанційного та змішаного навчання на базі сучасного стану розвитку освіти у світі. Визначено вимоги до сучасного дистанційного курсу, надано характеристику головних учасників навчального процесу тьютора та студента. Підкреслюються важливі для тьютора (майстерність персональних знань) та студента (критичне мислення) складові. В організації навчального процесу звертається увага на персоналізоване навчання та модель 70:20:10 (поєднання неформального, соціального та формального навчання), на формування у студентів вмінь запитування. Для аналізу роботи тьютора пропонується використовувати навчальну аналітику. Призначено для магістрів, аспірантів вищих закладів освіти.