Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Street art and its use when teaching foreign languages(Institute of Public Administration Affairs, 2023) Poliakova, Tetiana; Samarina, ViktoriiaCurrently, the education system is making use of not only traditional teaching methods, information technologies, but also methods based on the use of elements of modern art. The purpose of the article is to analyze street art and its potential in teaching foreign languages. The methods of information analysis, linguistic description, interpretation, systematization, generalization, etc. have been used. Involvement of street art in the process of learning foreign languages can include several stages – getting acquainted with the artist's work, comprehending his idea and conveying this idea in a foreign language. In addition, you can use such types of tasks as describing pictures, creating your own stories, discussing ideas, giving titles to your own artwork in a foreign language, etc. Thus, the use of elements of street art when teaching foreign languages makes it possible to implement the communicative function, to expand students` active and passive vocabulary, and form sociocultural competences.Документ Використання зразків вуличного мистецтва у викладанні іноземних мов(European Scientific Platform, 2023) Самаріна, Вікторія Вікторівна; Полякова, Тетяна ЛеонідівнаДокумент Дистанційне навчання у період пандемії – наслідки та перспективи(Видавничий дім "Гельветика", 2022) Полякова, Тетяна Леонідівна; Самаріна, Вікторія ВікторівнаУ лютому 2020 року університети в Україні були закриті внаслідок пандемії коронавірусу, що призвело до необхідності переходу на цифрове дистанційне навчання та, у свою чергу, поставило серйозні виклики як перед учнями, так і перед вчителями. До найважливіших проблем, з якими зіткнулися викладачі навчальних закладів можна віднести розробку нових методів навчання, зокрема іноземним мовам, ефективне використання програм відео-конференцій, медіа-компетентність вчителів, якість Інтернет-зв'язку, забезпечення захисту даних під час використання інструментів і додатків, новий підхід до планування занять, пов’язаний з використанням смартфонів, планшетів, які стали найважливішими інструментами передачі знань, різноманітні психологічні наслідки умов пандемії тощо. Зміни, які несе з собою дистанційне навчання, стосуються також і учнів. Вивчення іноземних мов у віртуальному навчальному середовищі вимагає високого ступеня мотивації, зацікавленості до форми вивчення мови, медіа-компетентності та здатності значною мірою самостійно керувати навчальним процесом. Метою статті було провести аналіз особливостей, труднощів, а також можливостей онлайн-занять з німецької мови як іноземної в університетському секторі. Результати. Спілкування та опитування студентів щодо змін в навчанні під час пандемії показало, що учні оцінюють цифрові уроки як переважно позитивні, навіть якщо вони розцінюють певні аспекти як виклик – збільшення суб’єктивного навантаження (часу на самостійну роботу), психологічний стрес, спричинений пандемією, а також технічні перешкоди, які негативно вплинули на успіх у навчанні. Серед позитивних факторів переходу на дистанційну форму навчання, що вказують на її ефективність, були відзначені сприяння самостійному навчанню та цікавий дизайн занять завдяки більш широкому використанню цифрових технологій, що робить заняття з іноземної мови мотивуючими та інтерактивними. Цифрові зміни, які були прискорені пандемією, сприяють подальшому розвитку та освіті викладачів. Необхідно переосмислити не лише технічні процеси, але й планування. При розробці завдань важливо включати вправи та методи, що активізують студентів, сприяти взаємодії та планувати відповідні етапи уроку. Дистанційне навчання з використанням новітніх інформаційних технологій набуватиме все більшого значення, що потребує подальшої розробки концепцій навчання для розширення медіа-педагогічних навичок викладачів.Документ Foreign language for specific purposes: methodological aspects of teaching(2022) Poliakova, Tetiana; Samarina, ViktoriiaTeaching a technical language is becoming increasingly important in modern European society which is characterized by movements of various kinds. Besides, groups of students are becoming more differentiated, and teachers who are not usually experts in a particular field face difficulties when creating courses for students as opportunities for training and advanced training for teachers are limited. There are a lot of problems that remain open or partially analyzed, and there isn’t just one way to solve them. But nevertheless we would like to try to present some solutions to these problematic issues and show how and with which linguistic means and instruments specialized languages can be described and what impact this can have on teaching.