Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Profit and profitability of the enterprise - accounting-analytical aspect
    (НТУ "ХПІ", 2018) Kozlova, Yulia Yuriyivna; Siketynа, Nataliya Gennadievna
    The economic essence of the concept of "profit" and "profitability" of the enterprise is considered. Profit is the part of the revenues remaining after covering all expenses for production and non-productive activities, serves as a means of reproduction and an important motive for realizing such activity of the enterprise in the current and prospective period. Modern accounting and analytical provision of profit management is in the process of systematization and structuring of information generated by accounting and economic analysis systems in order to use and dist ribute financial results of an enterprise. The accounting of financial results of the enterprise is considered, namely the reflection by the debit and the credit of the result from the operating activity, the calculation of the tax on profit, the write-off of the profit tax on the financial results and the reflection of profit in the accounting of the enterprise. In the analysis of production, profitability indicators are more complete than profit, characterizing the final results of management, because their magnitude shows the ratio between available and used resources. The indicator of profitability reflects the ratio of company profits and factors that are prerequisites for its occurrence. Accounting allows you to calculate a large number of indicators of profitability, so they need to be systematized in the analytical groups in order to streamline and ensure optimality in the conduct of analytical procedures. The approaches to the estimation of profitability and ways of its increase are analyzed. Proposed increase in profitability of the enterprise as a result magnification production volumes and reduction of all expenses. In order to obtain the maximum strategic effect of the enterprise, the enterprise should effectively use the profit received in past periods and conduct accounting policy.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка та аналіз рентабельності власного капіталу машинобудівного підприємства
    (Класичний приватний університет, 2017) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Наукові дослідження у сфері фінансового аналізу орієнтовані здебільшого на вивчення питань економічного стану, розвитку, визначення фінансової стійкості. Дослідження показали, що виникнення збитків на підприємствах пов'язані із конкретними виробничими і функціональними підрозділами. Аналіз внутрішніх причин збиткової діяльності покликаний виявити недоліки в системі прийняття управлінських рішень. Однак проведені дослідження дають підстави стверджувати про відсутність системного підходу до питань забезпечення рентабельності власного капіталу промислових підприємств. У сучасній літературі існує безліч показників рентабельності, які з різних позицій характеризують прибутковість. Найбільше аналітичне значення має розподіл показників рентабельності з точки зору вимірювання прибутковості вкладених ресурсів на створення потенціалу підприємства і прибутковості його поточних витрат . Найчастіше використовуються чотири різні показники прибутку підприємства: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (ряд. 2000); фінансовий результат від операційної діяльності: прибуток (ряд.2190 ф.2); фінансовий результат до оподаткування: прибуток (ряд.2290 ф.2); чистий фінансовий результат.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз комерційної діяльності торговельного підприємства
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2015) Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Клочко, Юрій Олександрович; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У процесі функціонування торговельного підприємства на сьогоднішній день все більше уваги приділяється його комерційній діяльності, пов’язаній із реалізацією продукції. При цьому особливу увагу слід приділяти аналізу та прогнозуванню обсягів реалізації продукції торговельного підприємства. Метою статті є дослідження сутності комерційної діяльності торговельного підприємства, її аналіз та методика прогнозування його обсягу реалізації продукції. Необхідною умовою управління торговельним підприємства є системний підхід, що передбачає формування відповідної системи управління його комерційною діяльністю як складової загальної системи управління підприємством. Систематизовано погляди науковців на зміст та складові категорії комерційної діяльності торговельного підприємства. Для аналізу комерційної діяльності торговельного підприємства пропонується використовувати метод екстраполяції тренду.