Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование процесса осцилляционной модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2007) Гецович, Евгений Моисеевич; Мартынец, Татьяна Викторовна; Селевич, Сергей Геннадьевич
    Виконане математичне моделювання процесу осциляційної модуляції тиску у виконавчих апаратах гальмівного приводу. Підтверджена принципова можливість такої модуляції. Отримані кількісні оцінки взаємозв’язку між параметрами керуючого сигналу та зміною тиску гальмівної рідини.
  • Ескіз
    Документ
    Совершенствование способа модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2006) Гецович, Евгений Моисеевич; Мартынец, Татьяна Викторовна; Селевич, Сергей Геннадьевич
    Запропоновано спосіб модуляції тиску в робочому гальмівному циліндрі антиблокувальної системи, який забезпечує максимальну простоту конструкції модулятора тиску та мінімальну його собівартість, що дозволяє встановлювати АБС на автомобілі особливо малого класу
  • Ескіз
    Документ
    Модель процесса осцилляционной модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2005) Гецович, Евгений Моисеевич; Селевич, Сергей Геннадьевич; Мартынец, Татьяна Викторовна
    Предложен способ модуляции давления в рабочем тормозном цилиндре антиблокировочной системы, обеспечивающий максимальную простоту конструкции модулятора давления и минимальную его себестоимость, позволяющую устанавливать АБС на автомобиле особо малого класса.
  • Ескіз
    Документ
    Повышение экономичности пневматических модуляторов давления
    (НТУ "ХПИ", 2007) Гецович, Е. М.; Бондаренко, Анатолий Игоревич
    The variant of increase of economy of pneumatic keyers of pressure is offered. Influencing of the costs cutting of supplies of the compressed air is analysed, due to the use of keyers of pressure with the variables of section, on efficiency of braking.