Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості викладання дисципліни "Аналітичне забезпечення інноваційно-інвестиційної діяльності"(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаДокумент Формування лідерського потенціалу у студентів - психологів 1 курсу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Дзекановська, О. В.; Гура, Тетяна ВіталіївнаДокумент Метод проєктів: формування ключових компетентностей при вивченні вищої математики(Technická univerzita v Košiciach, 2020) Гиря, Наталія Петрівна; Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана Дімова; Бурлаєнко, Вячеслав МиколайовичВ даній статті проводиться дослідження реалізації сучасних освітніх стандартів в навчальному процесі з вищої математики на основі системно-діяльнісного підходу. Одним з варіантів впровадження такого підходу можна вважати проєктний метод навчання, який об'єднує в собі проблемний підхід з дослідними і пошуковими методами навчання, формуючи у студентів здатність самостійно мислити, добувати інформацію і застосовувати її на практиці. Традиційно при вивченні дисципліни "Вища математика" використовують підходи, які спрямовані саме на запам'ятовування інформації та накопичення знань, але застосування методу проєктів дозволяє відхилитися від звичного шаблону. Метод проєктів у викладанні вищої математики є рефлексивно-інноваційною технологією навчання, спрямованою на максимальне розкриття творчих можливостей майбутнього фахівця.Документ Методичні вказівки з організації ділової гри "Створення складного програмного продукту" з дисципліни "Технологія програмування в САПР"(Моделіст, 2017) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр ВіталійовичВідповідно до сучасних вимог вищої освіти реалізація навчального процесу має передбачати проведення занять в інтерактивних та активних формах. Впровадження інтерактивних форм навчання – один із найважливіших напрямів вдосконалення підготовки студентів у сучасному ВНЗ. Використання інтерактивних підходів є найбільш ефективним шляхом, що сприяє навчанню студентів. Тому основні методичні інновації пов’язані сьогодні із застосуванням саме інтерактивних методів навчання, в яких слухачі включаються в досліджувану ситуацію, що спонукає до активних дій, переживають стан успіху і певним чином мотивують свою поведінку. Навчальний процес, що спирається на використання інтерактивних методів навчання, організовується з урахуванням залучення у процес пізнання всіх без винятку студентів групи. Спільна діяльність означає, що кожен вносить свій особливий індивідуальний внесок, у ході роботи відбувається обмін знаннями, ідеями, способами діяльності. Інтерактивні методи засновані на принципах взаємодії, активності учнів, опорі на груповий досвід, обов’язковому зворотному зв’язку, що спонукає учасників навчання до самостійного пошуку.Документ Інноваційні методи навчання у викладанні аналітичних дисциплін при підготовці фахівців з обліку і оподаткування у виші(Навчально-науковий інститут економіки Дніпровського державного аграрноекономічного університету, 2020) Єршова, Наталя ЮріївнаДокумент Готовність фахівців з управління проектами до діяльності в умовах криз і конфліктів(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Гринченко, Марина Анатоліївна; Лобач, Олена ВолодимирівнаДокумент Використання ігрових форм – ефективна методика проведення олімпійських змагань студентів(НТУ "ХПІ", 2009) Латишева, Майя Михайлівна; Павленко, Тетяна Семенівна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаУ статті розглянуто особливості організації та проведення сучасних олімпійських змагань студентів. Для узгодженої діяльності всіх учасників змагань слід звернути особливу увагу на використання ділових ігор, що максимально розкривають творчі здібності студентів, виховують у них самостійне мислення, комунікативні якості, вміння приймати рішення у нестандартних ситуаціях за малий відрізок часу. Авторами сформульовані умови формування творчої діяльності учасників олімпіад. Зроблені висновки та внесені пропозиції щодо ефективного використання ділових ігор як у навчальному процесі, так і у предметних олімпіадах.Документ Інноваційні педагогічні технології формування професіоналізму майбутнього соціального працівника в процесі фахової підготовки(НТУ "ХПІ", 2016) Сизикова, Валерія СергіївнаСтаття присвячена проблемі впровадження та використання інноваційних педагогічних технологій в систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Розкрито значення та схарактеризовано сутність інноваційних технологій. Розглядаються основні види професійних знань та групи базових умінь і навичок, які формуються у соціальних працівників у процесі вузівської освіти.Документ Проектна робота у підготовці майбутніх фахівців до вирішення професійних завдань(НТУ "ХПІ", 2010) Балашова, Світлана СергіївнаУ статті проаналізовано питання актуальності застосування методу проектів як одного з методів та професійно і фахово зорієнтованих технологій. Саме метод проектів орієнтований на розвиток ключових вмінь, яких повинні набути майбутні фахівці, що вивчають дисципліну "Німецька мова за професійним спрямуванням", для вирішення професійних завдань.Документ Впровадження в навчально-методичний процес ігрового проектування на основі інтеграції різних спеціальностей(Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2010) Єфімов, Олександр В'ячеславович; Борисенко, Ольга Михайлівна